Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   LunenBurg (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=21488)

TheGroovMaster 3 November 2002 04:41

LunenBurg

yo mensen, wie komen er wel eens in lunenburg??? ik ben er net geweest... damn dat was echt super deluxe mega keigaaf vet!!!!! ik heb nu al zo een member card!!!
muziek was echt lagge en de meiden, wtf die waren ook best wel erg lekker, had ik niet gedacht van die boeren! maja ik ga er 16 november weer heen. Dus wie dan gaat laat het ff weten!!

vette xuzzjes van The Groov Master

xlizzx 3 November 2002 17:17

Re: LunenBurg

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
yo mensen, wie komen er wel eens in lunenburg??? ik ben er net geweest... damn dat was echt super deluxe mega keigaaf vet!!!!! ik heb nu al zo een member card!!!
muziek was echt lagge en de meiden, wtf die waren ook best wel erg lekker, had ik niet gedacht van die boeren! maja ik ga er 16 november weer heen. Dus wie dan gaat laat het ff weten!!

vette xuzzjes van The Groov Master

uuuuuhhhm ik ken wel een mayke lunenburg das ok een boer :9

eclipse 3 November 2002 18:24

Paar meisies van me vakantie gaan er vaak heen

Fade of Light 3 November 2002 18:58

Re: LunenBurg

Citaat:

die boeren!

eneri 3 November 2002 21:41

de zus van mn vriend iedere week..en n andere vriend ook..ikzelf niet

Tyskie 4 November 2002 13:54

Ik heb nog 19 muntjes, maar ik kom er nooit meer... Te veel kleine kiendjes mijns inziens ;)

Kope? Hoe duur zijn die krengen daar tegenwoordig trouwens? Kheb er nog een paar van voor 2,75 guldentjes volgens mij 8*

Little Angel 4 November 2002 15:28

Lunenburg sucksssss:p

Banaan 4 November 2002 15:55

watsen lunenburg?

Little Angel 4 November 2002 15:57

Citaat:

Originally posted by Yeah-Dude
watsen lunenburg?
Discotheek in Berlicum of Rosmalen weet ik niet meer...... Saaie tent, wordt veel gevochten, saaie muziek en bla bla bla.:{

Fade of Light 4 November 2002 15:57

Citaat:

Originally posted by Yeah-Dude
watsen lunenburg?
een disco waar een stel boeren als duitse heidi's tekeer gaan op schlagersmuziek

TheGroovMaster 4 November 2002 23:18

Citaat:

Originally posted by Little Angel

Discotheek in Berlicum of Rosmalen weet ik niet meer...... Saaie tent, wordt veel gevochten, saaie muziek en bla bla bla.:{

nouja vonnik best wel meevallen. af en toe kut muziek, maar dat zijn de boeren dan. en dat gevecht met die 2 meiden, voor de rest niets aan de hand.
timeout is erger

Little Angel 5 November 2002 15:41

Citaat:

nouja vonnik best wel meevallen. af en toe kut muziek, maar dat zijn de boeren dan. en dat gevecht met die 2 meiden, voor de rest niets aan de hand.
timeout is erger

Daar wordt tenminste nog goede muziek gedraaid, maar verder heb je het dan ook wel gehad ja.....:{

Tyskie 5 November 2002 22:04

Een aantal maten van me mogen tot het nieuwe jaar de lunenburg niet meer in vanwege dat vechten ;) Maar persoonlijk heb ik er nog niets meegemaakt, in tegenstelling tot de Time Out...

Die toko staat trouwens in Loosbroek... of all places.. een gat met 500 inwoners gok ik :D

Linnea 6 November 2002 08:27

16 nov...:)
dan zit ik in 'The Starlight'
niet fokken nou:) dus ik kan niet:+

Fallen_Engeltje 31 October 2003 16:44

me is jarig morgen, dus morgen eerste keer uit, en dan ga ik dus naar de lunenburg lijkt me wel lache:P, jullie hoor wel, hoe et was!!!:)

Riddler 31 October 2003 16:45

oude topics mogen niet omhoog geschopt worden :no: ;)

Little Angel 31 October 2003 16:47

:x Cinny...... Dit topic is al een jaar oud........:x Heb wel zin in morgen ja:d

Nightwolf 31 October 2003 16:47

oude topics uppen mag idd niet

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.