![]() |
LunenBurg
yo mensen, wie komen er wel eens in lunenburg??? ik ben er net geweest... damn dat was echt super deluxe mega keigaaf vet!!!!! ik heb nu al zo een member card!!!
muziek was echt lagge en de meiden, wtf die waren ook best wel erg lekker, had ik niet gedacht van die boeren! maja ik ga er 16 november weer heen. Dus wie dan gaat laat het ff weten!! vette xuzzjes van The Groov Master |
Re: LunenBurg
Citaat:
uuuuuhhhm ik ken wel een mayke lunenburg das ok een boer :9 |
Paar meisies van me vakantie gaan er vaak heen
|
Re: LunenBurg
Citaat:
|
de zus van mn vriend iedere week..en n andere vriend ook..ikzelf niet
|
Ik heb nog 19 muntjes, maar ik kom er nooit meer... Te veel kleine kiendjes mijns inziens ;)
Kope? Hoe duur zijn die krengen daar tegenwoordig trouwens? Kheb er nog een paar van voor 2,75 guldentjes volgens mij 8* |
Lunenburg sucksssss:p
|
watsen lunenburg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
timeout is erger |
Citaat:
|
Een aantal maten van me mogen tot het nieuwe jaar de lunenburg niet meer in vanwege dat vechten ;) Maar persoonlijk heb ik er nog niets meegemaakt, in tegenstelling tot de Time Out...
Die toko staat trouwens in Loosbroek... of all places.. een gat met 500 inwoners gok ik :D |
16 nov...:)
dan zit ik in 'The Starlight' niet fokken nou:) dus ik kan niet:+ |
me is jarig morgen, dus morgen eerste keer uit, en dan ga ik dus naar de lunenburg lijkt me wel lache:P, jullie hoor wel, hoe et was!!!:)
|
oude topics mogen niet omhoog geschopt worden :no: ;)
|
:x Cinny...... Dit topic is al een jaar oud........:x Heb wel zin in morgen ja:d
|
oude topics uppen mag idd niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.