Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Worden vrouwen opgewonden... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=21513)

Ryzer 3 November 2002 16:50

Worden vrouwen opgewonden...

Worden vrouwen opgewonden van met hun bovenste te spelen?
(dus met hun borsten te spelen)

fiekefos 4 November 2002 13:49

dat hangt ervan af! als je zomaar wat ligt te rommelen en eigenlijk niet echt goed weet wat je aant doen bent kan je beter ophouden.:Z

Brendovic 4 November 2002 14:51

Maar als je daarin tegen wel weet wat je aan het doen bent :7

ladylove 4 November 2002 15:12

zuigen is lekker :9 :9~ vinnik dan
enne.... vooral niet pijnlijk gaan doen
het si wel lekker... maar vergeet vooral onder niet

Little Angel 4 November 2002 15:50

Yup, maar dan gewoon kusjes geven en met de tong enzo, das echt lekker!!:x O-)

fiekefos 4 November 2002 15:59

iid, als ze er aan zuigen, dat mag best wel! graag zels! maar je hebt ook van die mannen die denken dat je een tutterfles bent! en dat kan best wel eens pijnlijk zijn! voor de rest hou ik er wel van als mannen rond men tepel strelen.;)

appelshampoo 4 November 2002 18:40

jahwel :) zolang je er maar niet te lang mee bezig bent :) dan verveelt het gauw ;)

eneri 4 November 2002 19:12

ja worden ze zeker opgewonden van:]
vooral er aan zuigen..

droppie 5 November 2002 10:40

Ik vind het wel fijn als mn vriend zachtjes aan mn borsten sabbelt...:o
Word er wel opgewonden van ja...:o

Sgatje 6 November 2002 23:19

Jep maar zeker niet te hard doen want dat doet egt fucking pijn (bij mij dan)

Ryzer 7 November 2002 19:57

ik concludeer dus:
strelen mag, zuigen is fijner
niet te wild

;) thnx

Honur 8 November 2002 18:46

Jah kweet ut bijna wel zeker...
vrouwen kunnen veel sneller opgewonden raken dan mannen door met hun borsten te spelen :D (ze hebben ook altijd geluk he)

*) *) *)

Fallen-Angel 7 December 2002 12:50

Citaat:

Originally posted by Ryzer
ik concludeer dus:
strelen mag, zuigen is fijner
niet te wild

;) thnx

maar niet te lang!!!! Dan val ik echt in slaap. Maar in combi met 'de onderkant' is heeeeeeeel lekker

Keitosha 29 December 2002 04:14

Re: Worden vrouwen opgewonden...

Citaat:

Sommige vrouwen worden opgewonden als je met ze gaat winkelen. Vooral als dan ook de portomonee leeggeroofd thuiskomt. *)

Maar de borsten zijn een soort aktivatieknop. Wanneer je ermee gaat spelen is er geen stoppen meer aan. :) Vandaar dat ze in Amerika zeggen: 'Turn me on!' :D

Kei.

Chesta 29 December 2002 21:36

Citaat:

Originally posted by fiekefos
dat hangt ervan af! als je zomaar wat ligt te rommelen en eigenlijk niet echt goed weet wat je aant doen bent kan je beter ophouden.:Z

jerkovic 15 January 2003 16:24

Re: Worden vrouwen opgewonden...

Citaat:

emm probeer is als je bij je vriend(in) bent|:(

Linnea 15 January 2003 17:26

ja je moet ut altijd opbouwen ook
en niet te wild.. dat kan later nog wel komen.,maar niet te wild met borsten want dat doet wel pijn..
zuigen is idd :9~

LifeSucks 15 January 2003 18:21

nice topic, alle tips hierop zijn natuurlijk welkom voor ons mannen :p

appelshampoo 15 January 2003 18:39

Re: Re: Worden vrouwen opgewonden...

Citaat:

Originally posted by jerkovic

emm probeer is als je bij je vriend(in) bent|:(

misschien wil hij tips hoe het het beste kan sommige jongens zijn er namelijk nog op uit om het voor zijn vriendin zo prettig mogelijk te maken. En als hij dan onwetend gaat bijten ofzo is dat niet echt fijn, dus het is juist fijn dat hij advies vraagt :)

lief-heksje 15 January 2003 19:33

zolang hij maar weet wat ermee te doen en niet zomaar zit te prutsen :p

Chesta 16 January 2003 10:19

:? je stelt de vraag zo alsof dat ik het zelf doe... Nou daar niet van.

Ach zolang jongens maar niet doen alsof ik een soort van tweede afstandsbediening ben vind ik alles prima...

johnnyboy 28 January 2003 17:38

wow ff serieus, wijfen geilen daar zwaar op.......je moet het wel goed doen je moet ook niet zuigen, je moet natuurlijk wel combinaties kunnen uitvoeren......lik bijvoorbeeld eerst en dan zuigen, want dan zijn ze al wat gevoeliger.....maar als je daar mee klaar bent moetje gewoon een man zijn en doen waar het om gaat .......douw hem er nou gewoon eens in...:)

lief-heksje 28 January 2003 18:31

Citaat:

Originally posted by johnnyboy
wow ff serieus, wijfen geilen daar zwaar op.......je moet het wel goed doen je moet ook niet zuigen, je moet natuurlijk wel combinaties kunnen uitvoeren......lik bijvoorbeeld eerst en dan zuigen, want dan zijn ze al wat gevoeliger.....maar als je daar mee klaar bent moetje gewoon een man zijn en doen waar het om gaat .......douw hem er nou gewoon eens in...:)
god,jij bent zielig...probably 12 ofzo :s

LifeSucks 29 January 2003 17:35

Citaat:

Originally posted by lief-heksje

god,jij bent zielig...probably 12 ofzo :s

zoiets zalhet wel zijn, maarjah ik besteed er altijd veel aandacht en op een goed moment dan maar met de rest beginne, en ik omschrijf het liever als de rest dan "em erin douwe"

Stevie 30 January 2003 16:42

Citaat:

|:( |:( |:(

ik weet het, eik heb ik niet zoveel op dit forum te zoeken maar ik kon het niet laten hierop te reageren :z :z

Dimas 30 January 2003 17:54

hmm, zielig persoon die johhnyboy |:( . Volgens mij is hij zelf nog niet aan het "hem erin douwen toegekomen"

lief-heksje 30 January 2003 18:10

Citaat:

Originally posted by Dimas
hmm, zielig persoon die johhnyboy |:( . Volgens mij is hij zelf nog niet aan het "hem erin douwen toegekomen"
*totally agrees*

Melch 30 January 2003 22:49

Citaat:

Om nog maar eens aan te geven hoe dom die opmerking van Johhnyboy is: Zielig!!!
Maar ja dat soort personen houden het forum wel levendig ;)

Chesta 31 January 2003 06:58

Birthday N/A

Dit zegt wel genoeg denk ik...

GregoorvanDijk 31 January 2003 13:23

Citaat:

:Z:Z:z:O:Z Ik wordt moe van dit soort reacties, en dat na zo weinig slaap :S

pace 20 April 2003 21:23

das zo zalig als dat heeel langzaam gebeurt langzaam zijn hand derop en dan maseren of kusjes en dan altijd sneller magnifique!

JoY_RFJK 27 April 2003 12:30

tjah ik vind t ook geen enkel probleem om iets te doen... :9 .. u vraagt, joy helpt.. :*

supernova 1 May 2003 00:09

Citaat:

Inderdaad! tis gewoon een enorme Deperate Case. Vrouwen verdienen veel en veel meer ;) en dan zie je vanzelf wel wat je er voor terugkrijgt.

WishfulDreaming 3 May 2003 19:51

Citaat:

Ach, het draait toch ook helemaal niet alleen om de seks ofzow?
Je moet het in zen totaliteit bekijken, als alles bij jou om het neuk-werk gaat, ben jij serieus verkeerd bezig |:( :O

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.