Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   hij maagd, jij niet...help!!!! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=21707)

Miss_Ironic 8 November 2002 10:39

hij maagd, jij niet...help!!!!

hmmz...ik heb een probje.... ik ben inmiddels geen maagd meer....mijn nieuwe vlam wel....alleen ik ben zelf toch wat meer de passieve speler in bed, alleen bij een maagd moet je hem ook een beetje sturen....hebben jullie tips hoe en wat? wat mijn eerdere bedgenootjes hadden allemaal ervaring zat! en ik weet het echt niet......so please help me!!!
Ciao Kisz Ir

LoeLoe 8 November 2002 13:04

Gewoon doen alsof het ook voor jou weer je eerste keer is..

Lekker aanklungelen dus :+

Miss_Ironic 9 November 2002 00:49

Citaat:

Originally posted by LoeLoe
Gewoon doen alsof het ook voor jou weer je eerste keer is..

Lekker aanklungelen dus :+

hahaha ja maar hij weet dat dat niet zo is....en waarschijnlijk word ik ontzettend ongeduldig van al dat geklungel.......je weet nooit en ik zal heel veel moeite doen om me geduld te bewaren, maar ik kan niet garanderen dat dat lukt...maarja ik ken hem nog niet zo goed, maar merk nu al wel dat we heel open ook over sex enzo praten....dus misschien kan ik het m wel gewoon vertellen...you never know....
kuzz Ir

Netrocker 9 November 2002 01:14

Het is gewoon de ultieme kans voor jou! Hij moet het met jou leren, zo kan je hem sturen en dingen vertellen die je fijn vindt. Oefen baart kunst, toch?
De eerste keer voor een jongen gaat vaak.........
anders dan we zelf zouden willen.

Miss_Ironic 9 November 2002 21:50

Citaat:

Originally posted by Netrocker
Het is gewoon de ultieme kans voor jou! Hij moet het met jou leren, zo kan je hem sturen en dingen vertellen die je fijn vindt. Oefen baart kunst, toch?
De eerste keer voor een jongen gaat vaak.........
anders dan we zelf zouden willen.

hahaha ja das ook een beetje me probleem eigenlijk....want wat dat betreft ben ik niet zo geduldig aangelegt..maar ja kan ik hem wel meteen leren wat ik lekker vind hahaha, heeft ook zo z'n voordelen natuurlijk hahaha ;)
Ciao Kisz Ir

dext0r 10 November 2002 02:27

lul niet met je veel te ongeduldig...naar mijn mening ben je eerder gewoon veel te egoistisch....

no offence and all.. maar je komt totaal verkeerd op mij over....

zie je andere thread....waar je het hebt over bed relaties met mensen waar je niet hecht mee omgaat....... nou dat lijkt mij een tiepisch breezergevalletje....

i further rest my case.

Miss_Ironic 10 November 2002 14:20

Citaat:

Originally posted by dext0r
lul niet met je veel te ongeduldig...naar mijn mening ben je eerder gewoon veel te egoistisch....

no offence and all.. maar je komt totaal verkeerd op mij over....

zie je andere thread....waar je het hebt over bed relaties met mensen waar je niet hecht mee omgaat....... nou dat lijkt mij een tiepisch breezergevalletje....

i further rest my case.

Ook dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en heb je wel die hele thread gelezen????? Dat heeft echt geen fuck met dit onderwerp te maken, en we waren wel intiem, maar verder geen hecht stel, dat heb je gewoon wel eens, je vind elkaar leuk, het klikt, maar een echt hecht stel zal je nooit worden......en als jij me dan een: tiepisch breezergevalletje.... gaat noemen terwijl je niet eens typisch goed kan schrijven, dan heb ik echt zoiets van zoek toch eens lekker een hobby en meestal word er alleen op het forum gepost met vragen en problemen en gaan de reply's ook over het onderwerp van de thread!!!!!!

dus rot op met je no offence.......because I'm very much offenced!!!!

Ciao

Lu-Cky 10 November 2002 14:32

Citaat:

Originally posted by Miss_Ironic

Ook dank je wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en heb je wel die hele thread gelezen????? Dat heeft echt geen fuck met dit onderwerp te maken, en we waren wel intiem, maar verder geen hecht stel, dat heb je gewoon wel eens, je vind elkaar leuk, het klikt, maar een echt hecht stel zal je nooit worden......en als jij me dan een: tiepisch breezergevalletje.... gaat noemen terwijl je niet eens typisch goed kan schrijven, dan heb ik echt zoiets van zoek toch eens lekker een hobby en meestal word er alleen op het forum gepost met vragen en problemen en gaan de reply's ook over het onderwerp van de thread!!!!!!

dus rot op met je no offence.......because I'm very much offenced!!!!

Ciao

Ciao

Fade of Light 10 November 2002 15:02

Citaat:

Originally posted by Lu-Cky

Ciao

lol

bloon 10 November 2002 15:50

Citaat:

Originally posted by Miss_Ironic

because I'm very much offenced!!!!

is het niet offended?

om dit topic no offtopicer te laten gaan :p

Fade of Light 10 November 2002 17:14

Citaat:

Originally posted by ronald

is het niet offended?

om dit topic no offtopicer te laten gaan :p

*klap klap* :p

Nightwolf 10 November 2002 17:43

lijkt me zeer verstandiger als we weer ontopic gaan :)

Miss_Ironic 10 November 2002 18:30

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
lijkt me zeer verstandiger als we weer ontopic gaan :)
me2

dext0r 10 November 2002 22:28

om toch ook weer even offtopic te gaan, vaak wordt de schrijfstijl op fora gegeneraliseerd, vaak uit pure gemakszucht.... vandaar dat ik tiepisch schijnbaar anders schreef..... dan het zou moeten....

kiamen 11 November 2002 12:24

mis_ironic

krijg ik je foto nog ik heb al een paar PBtjes gestuurt maar niet de foto gekregen.

Miss_Ironic 12 November 2002 11:55

Citaat:

Originally posted by dext0r
om toch ook weer even offtopic te gaan, vaak wordt de schrijfstijl op fora gegeneraliseerd, vaak uit pure gemakszucht.... vandaar dat ik tiepisch schijnbaar anders schreef..... dan het zou moeten....
IGNORE FROM NOW ON......so back ontopic...

en kiamen solly solly helemaal vergeten hahaha.....
Ciao Kisz Ir

LeMoN-LiMe 17 November 2002 18:31

stel je niet aan, dext0r (m0o lieve tijntijn ;)) gaf alleen z'n friggin mening en imo had hij nog gelijk ook.......give it a rest en doe niet zo moeilijk (dat doe je ook niet met betrekking tot sex dus waarom nu wel?)

i rest MY case.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.