![]() |
hij maagd, jij niet...help!!!!
hmmz...ik heb een probje.... ik ben inmiddels geen maagd meer....mijn nieuwe vlam wel....alleen ik ben zelf toch wat meer de passieve speler in bed, alleen bij een maagd moet je hem ook een beetje sturen....hebben jullie tips hoe en wat? wat mijn eerdere bedgenootjes hadden allemaal ervaring zat! en ik weet het echt niet......so please help me!!!
Ciao Kisz Ir |
Gewoon doen alsof het ook voor jou weer je eerste keer is..
Lekker aanklungelen dus :+ |
Citaat:
kuzz Ir |
Het is gewoon de ultieme kans voor jou! Hij moet het met jou leren, zo kan je hem sturen en dingen vertellen die je fijn vindt. Oefen baart kunst, toch?
De eerste keer voor een jongen gaat vaak......... anders dan we zelf zouden willen. |
Citaat:
Ciao Kisz Ir |
lul niet met je veel te ongeduldig...naar mijn mening ben je eerder gewoon veel te egoistisch....
no offence and all.. maar je komt totaal verkeerd op mij over.... zie je andere thread....waar je het hebt over bed relaties met mensen waar je niet hecht mee omgaat....... nou dat lijkt mij een tiepisch breezergevalletje.... i further rest my case. |
Citaat:
dus rot op met je no offence.......because I'm very much offenced!!!! Ciao |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
om dit topic no offtopicer te laten gaan :p |
Citaat:
|
lijkt me zeer verstandiger als we weer ontopic gaan :)
|
Citaat:
|
om toch ook weer even offtopic te gaan, vaak wordt de schrijfstijl op fora gegeneraliseerd, vaak uit pure gemakszucht.... vandaar dat ik tiepisch schijnbaar anders schreef..... dan het zou moeten....
|
mis_ironic
krijg ik je foto nog ik heb al een paar PBtjes gestuurt maar niet de foto gekregen. |
Citaat:
en kiamen solly solly helemaal vergeten hahaha..... Ciao Kisz Ir |
stel je niet aan, dext0r (m0o lieve tijntijn ;)) gaf alleen z'n friggin mening en imo had hij nog gelijk ook.......give it a rest en doe niet zo moeilijk (dat doe je ook niet met betrekking tot sex dus waarom nu wel?)
i rest MY case. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.