![]() |
Jukkie Blakka Muggah!!!!!!!!!!!!!!!!
WAHHHHHH IK HAAT HET ALS MENSEN AAN HUN HOOFD KRABBE IN HET OPENBAAR!!!!!!!!!!!!!!!! OWWWWWWWWWWW FUCK!!!!!! SORRY IK HAAT HET GEWOON!!!!!!! kut geluid en het is onbeschoft :[
|
*krabt zich aan het hoofd*
|
j a h e j e z u s t e r i n g :Z
|
Okeej.. :)
|
als je nou jeuk hebt ? 8{
|
Kun je ook nog een logische verklaring geven behalve dan wat verkeerd gevormde woorden door letters achter elkaar te zetten? :?
|
*krab**krab* O-)
|
Ja natuurlijk.. heb ik ook altijd last van :?
*krabt aan hoofd* |
Citaat:
|
ik snap precies wat je bedoelt! je hoort dan zo een geluid van:kggt kggt kggt. vooral als iemand dat naast je in de overvolle bus of tram doet. maar wat nog erger is, is wanneer mensen openlijk aan hun kruis gaan krabben of onder hun oksels.of wanneer mensen zo in het openbaar een beetje met hun benen wijd gaan staan zodat ze hun onderbroek uit hun kont kunnen halen. IELLLLL
|
tja...als je jeuk hebt moet je nou eenmaal krabben, ook al ziet t er nou niet altijd even galant uit
dat iemand wel ns aan z'n kruis moet krabben of dat iemand z'n onderbroek wel ns uit z'n kont moet halen ziet er idd niet echt appetijtelijk uit, maja...je kan moeilijk tegen die mensen zeggen dat ze dat niet moeten doen omdat t jou stoort nietwaar? :) |
Citaat:
|
Ja weet je,'t maakt inderdaad niet zo'n prettig geluid, maar als 't jeukt, moet je krabben hé. En het duurt misschien maar een paar seconden, dus ja.
Wat ik erger vind is wanneer iemand in je oor zit te kauwen. Neem nu op de bus ofzo. Daar word ik pas gek van. Vind ik echt verschrikkelijk. |
Re: Jukkie Blakka Muggah!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat:
|
Re: Re: Jukkie Blakka Muggah!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat:
|
bij je locale super boer ofzo of neem een kranten wijk
verzin wat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.