![]() |
Slip
Hallo Topics,
Wat voor slip zien de meiden het liefst bij een man tijdens sex (Boxer, Slip etc), wat dragen de vrouwen het liefst (string etc.) Wat voor slip zien de jongens het liefst bij een Vrouw tijdens sex (string etc.) wat dragen de mannen het liefst (Boxer, Slip etc) :9 :9 Greetz Sander P.s zelf draag ik altijd boxers en een meid zie ik graag in een string tijdens de sex :9~ |
Tijdens de sex liefst nix ..
|
Citaat:
|
zelf draag ik altijd boxer
me vriendin zie ik het liefst in heupbroekjes =) tijdens sex? hehe idd nix : ) |
ik zelf boxer
meisje ook boxer |
Citaat:
Ciao kisz Ir |
hij: boxer
ikzelf: string of slip |
awel
Ik Boxer meisje String
|
Bij een jongen een strakke boxer :9
|
ik: boxer
zij: in wat ze lekker vind zitten tijdens sex het liefst alleen sokken ;) |
Citaat:
maar zie ook de smillie -->;), of te wel, ik meende het niet over die sokken |
un grote kartonnen zak, zo hop over de kop :]
|
Citaat:
|
HIJ: boxer
IK: slip/boxer |
Snap niet dat jullie boxer zo leuk/geil vinden, zo'n strakke is best mooi, maar zo'n wijde is toch niks?
|
Citaat:
|
Na doe mij maar een boxer van Ck ofzo of gewoon een Jake,
en vrouwen vind ik super sexy in catsuite,s vrouwen boxer vind ik super schatig maar niet opwindend :P |
mijn lingerie setje.. :)
|
meisjes in boxer ind ik wel lekker eigenlijk
|
zelf draag ik strings in alle soorten en maten
ik hou van boxers denk ik ja! |
string...
Ikzelf vind een meid in stringetje wel sexy, maar niet alleen dat hoor.
Hotpants kunnen ook heel sexy zijn, net als onderbroekjes met van die strikjes dr'op...nice O-) |
ehm een jongen het liefst toch wel een leuke boxer, beetje humor voordat je sex hebt, das altijd leuk. Ikzelf draag altijd strings en heb tot dusver nog geen enkele jongen horen klagen daarover
|
Re: string...
Citaat:
|
:) nix
|
Citaat:
veder draag ik zo goed als altijd een string |
strikjes...
Haha Bootje, ik neem aan dat je strikjes niks vind?
Nou ja, het HOEFT niet.... |
Ik boxershort zij een mooi slipje
|
hij boxer (heb zelf ook aan)
zei of een string, of een boxer (soort heupbroekje:? denk dat het zo heet ja...) maar das iig ook erg geil !!!:9 |
jongen: boxer (liefst met leuke dingen erop hehehe :D)
meisje (ik): van die uberflexe hema boxerdingen, alle kleurtjes :D |
ik n slip. heb 1 keer n boxer aangehad, en das toch best raar. maar ja das n kwestie van wennen natuurlijk. strings draag ik nooit. uit principe.
jongen n boxer. geen ballenknijper, das echt 10 keer niks. wel trouwens n beetje n normale boxer, neit zo een met bert en ernie erop.en n beetje strak, maar ook weer niet te. :9~ |
zelf strakke boxer... meisje ook stakke boxer :)
|
HIJ: box
ZIJ(ik) : of een string, eigenlijk bijna altijd, of n box(die zitten zo lekker om in te slapen :D) |
IK boxer
en zij string |
Hij(ik): Strakke boxer, *heb niks anders, grijs/zwart/wit*
Zij: gewone slip, ze heeft niet anders, een string ofzow, zou de'r ook niet staan.. Dan maar niks :) |
Als ik toch es een leuke meid kon vinden met een leuke boxer aan.....:Y) :9~
ps: weet je wat erg is...dat je broertje je boxers jat en dan aantrekt...grrrrt |
tijdens de sex - sext niet zo makkelijk met ondergoed aan
voor/na sex -> maakt nie uut als het maar mooi staat!! vrouwen in boxer hebben wel wat :) enneuh zelf ALTIJD boxers. ballenknijpers suck! |
jongens-> boxer van Ck
meisjes-> strings,strings,en nog es strings :] |
Ik heb denk ik wel de standaard mening:
Jongen: Boxer (liefst strak) Meisje: String Kwist trouwens niet dat zoveel meisjes boxers droegen want ik vind die dingen ABSOLUUT NIET zitten!! |
ikzelf draag het liefst een boxer ( moet nie als te strak zitten )
en het meisje een lekkere string en voorderest lekker bloot. |
ikke string achterstevoren :] nee geintje bijna altijd boxer want die gewoon onderbroeken plette mijn balle bijne :+)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga mee met de meute hierzo :) string is toch wel t allerbeste, maar gewoon ondergoed kan ook heel goed. Zelf draag ik sowieso alleen maar boxers..
|
Citaat:
|
Boxer bij jongen
string bij mij, tenzij het de tijd de ma monat is. |
ik: string
zij: ook string :7 |
Hij: Gewoon een mooie boxer... geen met gekke plaatjes ofzow... gewoon simpel
Ikzelf: Een string of gewone slip... dat kan, vind ik, ook heel mooi zijn |
Citaat:
|
Re: Slip
Citaat:
en denk bij vrouwen een string mannen dragen in het algemeen het meest boxersshorts kuzz :9 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.