Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Waarrrrooom? Waarrrroooom? Waarrrroooom? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=21819)

_-SuGaBaBe-_ 11 November 2002 18:07

Waarrrrooom? Waarrrroooom? Waarrrroooom?

wat een rot kind is dat zeg in de keurmerk ofzo reclame. WAARRRRROOOOOM? WAARRRRROOOOM? WAAARRRRROOOOM? oooo zeg dat dan, ik wou het gewoon FF CHECKE. eerst was het wel schattig maar nu haalt het echt het bloed onder me nagels vandaan!!!
ik denk dan altijd echt zovan: DAAROM ROTKIND>
(frustraties :))

admiral95 11 November 2002 18:27

Re: Waarrrrooom? Waarrrroooom? Waarrrroooom?

Citaat:

Originally posted by _-SuGaBaBe-_
wat een rot kind is dat zeg in de keurmerk ofzo reclame. WAARRRRROOOOOM? WAARRRRROOOOM? WAAARRRRROOOOM? oooo zeg dat dan, ik wou het gewoon FF CHECKE. eerst was het wel schattig maar nu haalt het echt het bloed onder me nagels vandaan!!!

niet lief en schattug, ik ben het helemaal met je eens!

Fade of Light 11 November 2002 21:08

Citaat:

wan kutkleur, neem neit eens de moeite om het te lezen

FunFair 13 November 2002 09:07

ik von het eerst ook wel leuk, maar wordt steeds irritanter, maarjah zo werkt reclame nou eenmaal :{

Stapper 13 November 2002 09:28

het gaat over vlees
en daarom is het een kut reclame
maar ik zap toch langs de reclames, ik kijk ze bijna nooit

xlizzx 13 November 2002 10:55

ff checke

Luigi 13 November 2002 11:39

Citaat:

Originally posted by Stapper
het gaat over vlees
en daarom is het een kut reclame
maar ik zap toch langs de reclames, ik kijk ze bijna nooit

tussen de films door is het soms wel even leuk om van die vet grappig reclames te kijken:]

Bird Of Prey 13 November 2002 14:33

hhmm...misschien loop ik enorm achter, maar ik geloof niet dat ik die reclame ken... :? (aan de reacties te merken maar beter ook :))

Miss_Sweetgirl 13 November 2002 14:42

ow zeg dat dan...:)

boertje 13 November 2002 17:40

hallo!! bij ons in de Slagerij staat dat kloterige kut kind op een mega grote poster, met die kut ree bruin/blauwe oogjes van dat lepra kut klote kind...ik kijk de hele dag tegen die soa hoer aan!!

zo dan, dat voelt goed

POP 13 November 2002 19:01

Ik krijg me hier toch het vermoeden dat het een slecht reclame is.

Btw ik dacht meteen toen it de titel zag, FF checke :p

Denden 100 piek 14 November 2002 17:40

Alle leuke reclames worden slecht,het blijven reclames.
De leuke reclames komen óf te weinig,zodat je ze vergeet,óf ze komen te vaak,waardoor ze beginnen te irriteren.

Maar weet je welke reclame pas kut is,vanaf het begin af aan,tot aan de vervelens toe herhaalde keren dat ie voorbijkwam met dat irritante deuntje aan toe:
DE WATERBEDDENCONCURRENT

biffyclyro 14 November 2002 17:45

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
De leuke reclames komen óf te weinig,zodat je ze vergeet,óf ze komen te vaak,waardoor ze beginnen te irriteren.

Maar weet je welke reclame pas kut is,vanaf het begin af aan,tot aan de vervelens toe herhaalde keren dat ie voorbijkwam met dat irritante deuntje aan toe:
DE WATERBEDDENCONCURRENT

:r
idd..

koelkast 14 November 2002 17:57

Citaat:

DE WATERBEDDENCONCURRENT

die is idd zo goedkoop en irritant arrrghh :r

appelshampoo 14 November 2002 18:20

http://www.nopapers.nl/DiZijn/wat/socrates/effen.jpg

Waarom ???

The6thgate 14 November 2002 18:51

Citaat:

k vind die "biertje" en amster bier reclames nog altijd leuk:)
zijn dr maar een paar die leuk blijven helaas

MarkNMGN 15 November 2002 12:39

hehehe de waterbeddenconcurent...
Tututututututudududu

Bird Of Prey 15 November 2002 14:25

Citaat:

DE WATERBEDDENCONCURRENT

sterker nog... ik las in de Veronicagids dat er nog nooit een award was uitgedeeld voor irritantste reclame, ze hadden een tussentijdse top 10 gemaakt waaruit bleek dat die reclame van de Waterbeddenconcurrent met stip veruit bovenaan stond

AngelHeart 15 November 2002 22:45

Citaat:

Nou, ik vind dat meisje harstikke lief! Zelfs na 10 keertjes de reclame te hebben gezien. Haha!
Gewoon, als je die lieve oogies ziet al....
:)

max01 31 December 2002 13:53

evolutionaire mislukkingen

Beste kinderen,

Het is natuurlijk dat sommigen van jullie zich afzetten tegen de jongere kids om het leeftijdsconttrast te vergroten. Hierdoor lijken jullie ouder (denken jullie).
Little did you know, maar deze negatieve reacties zijn precies hettegenovergestelde van een goed functionerende volwassenen. Deze is namelijk betoverd door de onschuld van het jonge kind wat evolutionair als functie heeft om de drang om zelf kinderen te krijgen vergroot.
Eigenlijk benadrukken jullie met deze kritiek dus jullie kinderlijkheid of evolutionaire tekortkomingen. Gelukkig kunnen jullie deze eventuele tekortkomingen nooit overbrengen op het nageslacht, omdat jullie deze waarschijnlijk niet krijgen. Leve Darwin en zijn bende!

Ik zou als een gelukkig mens sterven als ik een halv zo'n lief dochterje krijg als in die TV-reclame. Natuurlijk zou ik er liefst tien hebben maar 1 is al genoeg om boven een nobelprijs te verkiezen.

Fijne jaarwisseling en denk eraan kids;
Sla nooit met roeispanen op eenden en eet nooit maar dan ook noooooiiiit gele sneeuw!

doei

Fade of Light 31 December 2002 14:37

Re: evolutionaire mislukkingen

Citaat:

Originally posted by max01
Beste kinderen,

Het is natuurlijk dat sommigen van jullie zich afzetten tegen de jongere kids om het leeftijdsconttrast te vergroten. Hierdoor lijken jullie ouder (denken jullie).
Little did you know, maar deze negatieve reacties zijn precies hettegenovergestelde van een goed functionerende volwassenen. Deze is namelijk betoverd door de onschuld van het jonge kind wat evolutionair als functie heeft om de drang om zelf kinderen te krijgen vergroot.
Eigenlijk benadrukken jullie met deze kritiek dus jullie kinderlijkheid of evolutionaire tekortkomingen. Gelukkig kunnen jullie deze eventuele tekortkomingen nooit overbrengen op het nageslacht, omdat jullie deze waarschijnlijk niet krijgen. Leve Darwin en zijn bende!

grappig stukkie :)

EspumaX 31 December 2002 14:54

wat lief van max01... :)

maar op deze wereld zijn we toch allemaal kinderen door de ogen van god??? :)

max01 31 December 2002 15:18

God?

Citaat:

Originally posted by EspumaX
wat lief van max01... :)

maar op deze wereld zijn we toch allemaal kinderen door de ogen van god??? :)

God??

Mijn vingers zijn nog warm van het tikken en jij begint over god. Hoeveel oorlogen zijn er niet begonnen voor dat woord.
Geloof is een uit de klauwen gelopen dwangneurose.
Iedereen heeft buiten wel eens op een dwangmatige manier over de straatstenen gelopen. Je probeert hierbij bijvoorbeeld de voegen niet aan te raken of whatever.
Op een of andere manier denk je dat het moet gebeuren. Je weet niet precies waarom. Misschien is je dag door deze actie gered. Misschien brengt het geluk.
Dit is hetzelfde met geloof. Alleen wordt het collectief aan je opgedrongen. Mensen verzinnen allemaal rare regeltjes. Wat er gebeurt als je ze volgt is even ongrijpbaar als met die straattegels. Toch doe je het maar.
Zo zijn er duizenden jaren geleden al regeltjes verzonnen waarna verschillende generaties er weer nieuwe bijverzinnen en andere weer negeren. En elke generatie dacht het bij het goede eind te hebben. Het maakt evenmin uit of je protestants of katholiek ben alsdat je links of rechts over die straatstenen loopt.

Beloof mij allen nooit meer dit vieze woord in de mond te nemen, want op een neurotische wijze over tegeltjes lopen doet niemand pijn maar om hun geloof te verdedigen zijn mensen tot veel in staat.

AmenO-)

JOY 31 December 2002 15:20

Ook zeer irritant is die van FRISIA FINANCIERINGEN ofzo.. :r Zooow triest.. Gaat die man een beetje een ingewikkeld verhaal lopen lulllen van een uur :[ "Stelt u zich voor... " |:(

Plankje 31 December 2002 16:06

moet je eens tv oost kijken. Dat zijn echt van die amateurreclames waar je je dood aan ergert. En dan nog eens dat twentse accent in al die reclames

Fallen-Angel 19 January 2003 10:30

de meeste reclames over beleggingen enzow, die zijn pas zaaaaaaaai

anouk 19 January 2003 17:55

De meeste reclames zijn natuurlijk gewoon k*t. Tis ook meer bedoelt om ff drinken te gaan halen. Maar sommige zijn ook wel weer leuk, die van dat kleine ME ertje op dat ponytje is bijv wel tof. Maar t meeste is gewoon klote, en dan nog iedereen zo geinig
ff chekke haha wat zijn we grappig :r

Xero 20 January 2003 20:55

Reclame's zijn er alleen om te zorgen dat je het produkt onhoudt. Als je een reclame een paar keer gezien hebt vind je de reclame zelf niks meer aan, maar je gaat wel onbewust het produkt onthouden. En zo hopen ze dat je hun produkt gaat kopen.

En irritante reclame's blijven langer in je hoofd dan saaie reclame's :)

anouk 22 January 2003 16:38

Jah, maar een vreselijk irritante reclame is mischien juist een reden om het product niet te kopen en voor een ander merk te kiezen O-)

darkangel112 22 January 2003 17:10

mee eens:Y)

Headliner 28 January 2003 11:31

Citaat:

DE WATERBEDDENCONCURRENT

idd|:(

maar toch wel een mooi meisje aan het einde d8 ik:z

darkangel112 28 January 2003 12:11

je bedoelt toch niet die oude vrouw mag ik hopen he ? :?

wocky 28 January 2003 13:14

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey
hhmm...misschien loop ik enorm achter, maar ik geloof niet dat ik die reclame ken... :? (aan de reacties te merken maar beter ook :))
tis die reclame van dat vleeskeurmerk en een kind loopt een uur lang ofzo aan der moeder te vragen waarom ze dat vlees heeft gekocht....en nee niet 1 keer , niet 2 keer nee gewoon te veel .....WWAAAAAAAAAAAAAAROM................ow ik kwou ut gewoon ff checken.........Je moet het kennen!!!

BlondMysterie 29 January 2003 20:58

Re: evolutionaire mislukkingen

Citaat:

Originally posted by max01
Beste kinderen,

Ik zou als een gelukkig mens sterven als ik een halv zo'n lief dochterje krijg als in die TV-reclame. Natuurlijk zou ik er liefst tien hebben maar 1 is al genoeg om boven een nobelprijs te verkiezen.

:x Toch Vind Ik Het Nog Een KutKind *)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:02.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.