![]() |
internet
hoe lang internetten jullie en vinden julie dat telang of te kort??
|
je poll klopt nie echt.......die laatste moet dan waarschijnlijk meer als 8 uur per week zijn :?
|
internetten, internetten.....ik zit vaak achter de computer muziek te luisteren of computer helpt met muziek maken (tabs), terwijl ik dan iets download ofzo.....wat valt er allemaal onder 'internetten'?
|
Citaat:
|
ja, maar als ik download en dat duurt 8 uur, en ondertussen ben ik aan het voetballen, dan ben ik 'online aan het downloaden' ;)
maargoed, hmm tussen 2-3 of 2-4 per dag...ligt ook wel aan de school en dat veel vrienden of wat verder weg wonen en ook druk zijn :S zolang het weekend nog maar tof is :p |
doordeweeks 2-3 uur en weekend: weekveel
|
te veel..
wel meer dan 8 uur denk ik |
ik vinnut wel een beetje te lang maja we hebben toch kabel.....
|
Echt puur internetten dus langsgaan op forums/mail checken etc. ik denk gemiddeld zo'n 2 uur per dag ... ut is ooit weleens anders geweest.
|
minder dan 1 uur per week...
mgoed, ikke eeeuhm 4-5 dus heb maar 5-8 aangekruist |
hmmm
Jah ben systeem beheerder in een internet café dus kweenie of ik de tijd ook maar moet mee rekenen.... in iedergeval veel te veel...:7 |
3-5 uur ongeveer
|
8 uur perdag is volges mij dodelijk
|
ik heb 1 tot 1,5 aangekruist... doordeweeks kan dat wel kloppen
|
Citaat:
|
Niet zo lang, we hebben nog steeds een modum ( :'( )
Ik schat anderhalf uur. |
Citaat:
|
ze bedoelt dus dat ze geen kabel, adsl of isdn heeft ;) :p
|
het is erg, maar ik zit elke dag meer als 8 uur op internet
mijn normale dag indeling (tot 20 dec) 8.00 op werk aan komen, pc aan zetten en mail lezen 8.15 fora af gaan 9.00 nieuws bekijken op internet 10.00 kijken of er nog game nieuws is 10.30 kijken of er nog dingen gedownload kunnen worden 11.00 ff werken 15.00 chatten en forummen 16.30 klaar met werken 16.45 thuis pc aan zetten en forummen, chatten, internetten, etc 23.00 naar bed :) reken maar uit hoeveel dat is |
Citaat:
Ik weet niet precies hoeveel ik op internet zit per dag, dat verschilt nog al eens behoorlijk. Maar ik denk 2-3 uur. :o |
Kdenk ook ong. 2-3 uur...
|
2 uur per dag, doordeweeks
4-5 uur per dag, in het weekend |
meestal zon 2, 3 uur of langer...
|
De ene keer nog geen 2 uur en de andere keer zo'n 4 uur.
|
dik te lang
|
doordeweek probeer ik het bij een uur per dag te houden
|
Internet
Gemiddeld 3 uur per dag (kost wat met een 56k6)
|
Citaat:
ik heb het goed gevonden :) |
ik zit zeker tussen de 3-5 uur als het geen 5-8 uur is want ik ben bijna de hele dag online ( als de pc maar aanstaat)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3-5 uur
vrij veel eig:o |
me comp staat constant dingen te downe als dat ook onder internetten valt:+ .
ik speel meestal 3 uur per dag online games en daarnaast ook af en toe msne muziek luisteren enz |
aardig wat ja... maar gemiddel zo een 3 a 5u per dag in het weekend is dat wat langer
|
veels te lang.. over de 6 uur.. whehe
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.