Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   KUTleraren (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=21957)

Nightwolf 15 November 2002 11:45

KUTleraren

k****rzooi, hoorde ik t laatste uur (lees: 5 minuten voor tijd) dat ik om half 3 een projectvoorlichting heb wat tot 5 uur duurt

damn I'm pretty pissed of right now :[ :[ :[

Stapper 15 November 2002 11:51

:]:]:]:]
dan ben ik zelfs nog eeder klaar met werken

JEEEE
ik ben blij

wel kut voor jou, maarja, dit is weer leuk voor mij

Nightwolf 15 November 2002 11:55

jah ik had afgesproken om 3 uur in Roermond te zijn om cd's af te geven en wat te drinken met een paar mensen....en als ik er nie bij ben, wordt ik uitgesloten van t project

Citaat:

en school gaat voor
jah flikker toch een kut eind op

SpiNe 15 November 2002 12:20

school gaat voor:]

Stapper 15 November 2002 12:34

Citaat:

Originally posted by SpiNe
school gaat voor:]
jep
school rulezzz

Nightwolf 15 November 2002 12:36

fuck school als de situatie voorkomt die ik hierboven heb beschreven

Kampie 15 November 2002 12:45

vrij.. :)

meiske 17 November 2002 09:37

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
fuck school als de situatie voorkomt die ik hierboven heb beschreven

heb ik ook altijd, ben blij als ik me examen heb gedaan ga ik lekker werken fuck the tyus scholen maar, ik haat ze toch :[

Clauw 17 November 2002 11:29

Baronie is zoiezo best wel kut :S
voor de 1eklassers waren er nieuwe toetsen, eentje bijv. op de comp,alle 1e klassers hebben een onvoldoende gehaald |:( toen hebben ze de normering wat aangepast, en nu waren er in miijn klas 3 voldoendes gevallen, en dan geven ze ons de schuld dat we het huiswerk bij PGO niet goed hebben gedaan, maar wij zijn juist de beste PGO groep ( volgens mn lerares dan :) ) en die zegt het ook als het huiswerk nie goed was, en dan deden we het aanpassen etc..:'( nou moet ik de hele toets weer op nieuw doen

Nightwolf 17 November 2002 12:03

wees blij, ik mag pas aan t eind van t 2e jaar (dus volgend jaar) herkansingen doen....ik zweer t je, ehct heel slecht georganiseerd daar op t Baronie. en vanaf aanstaande vrijdag ben ik nie meer om 12 uur vrij maar om kwart over 2 :r

Stapper 17 November 2002 12:08

alles is beter dan stage
zelfs school

ik moet gewoon elke dag van 8 tot 16.30 werken
das nog altijd langer dan wat jij op school moet doen
je moet dus niet zo zeiken

Nightwolf 17 November 2002 12:22

daar gaat t niet eens zo zeer om, tis altijd maar bagger georganiseerd, je mag er bijna niks.....in de pauze ofzo mag je niet naar t computerlokaal om ff iets voor school te doen want dan wordt de noodstop ingedrukt :{ afgelopen woensdag werd de stop ingedrukt terwijl ik bezig was voor een verslag voor m'n tutoruur (de pauze was net begonnen en tijdens m'n tussenuur was ik ermee begonnen) en er werd niet eens een waarschuwing gegeven. ik was ongeveer een uur ermee bezig en alles was foetsie. ik had nog nie opgeslagen. uiteraard heb ik toen een klacht ingediend tegen die leraar want t koste me heel veel werk en moeite om t te maken

Clauw 17 November 2002 18:10

Ik moest in vorige periode op dinsdag van 08:30-17:00 naar school :(
maar ik loop ook 2 dagen stage, ieder van 8 uur. Maar k vin mn stage superleuk hoor :)
ik had van iemand anders gehoord die erges 3 dagen stage heeft gelopen, heeft ze 3 dagen mogen afwassen |:(
wij mogen in pauze trouwens wel gewoon computeren, alleen je mag niet spelletje spelen,chatten etc.. want dan wordt je deruit gezet..

boertje 18 November 2002 12:58

kutleraren?!?!?!?!

je beledigt mijn toekomstig beroep ja!:[

:)

Nightwolf 18 November 2002 13:04

Citaat:

Originally posted by Clauw
wij mogen in pauze trouwens wel gewoon computeren, alleen je mag niet spelletje spelen,chatten etc.. want dan wordt je deruit gezet..
is bij ons ook zo, maar niemand mag in de pauze achter de computer zitten, behalve in t OLC :{

Stapper 18 November 2002 13:14

ik mag lekker altijd in de pauze achter de pc zitten
maar ik werk zowiezo al de heledag achter de pc
en ik doe helemaal niks :)

awv 18 November 2002 13:49

bij ons hangen er info schermen. tv's waar allemaal dingen op komen te staan .
dat moet ook wel; met meer dan 800 leerlingen en 80- 100 leeraren op school....
dus dan weten we het de dag ervoor of s'morgens..

Clauw 18 November 2002 19:32

Citaat:

Originally posted by Nightwolf

is bij ons ook zo, maar niemand mag in de pauze achter de computer zitten, behalve in t OLC :{

Jah bij ons ook alleen int OLC, en verder hebben we gloof ik nog maar 1 computerlokaal en dies gesloten tijdens de lunchpauze, maar daar krijg je wel gewoon een waarschuwing hoor..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:32.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.