![]() |
Mc Donalds of Burger King
ja brendovic vind burger king veel lekkerder, maar ik kies toch voor de mac! jullie?
|
zeker /\/\ac :D
burger king is ook niet slecht,hor..maar toch:D |
hhmm...optie 4, mij maakt t niet uit :)
|
Losers eten bij de mac
We noemen ze ook wel boeren omdat er geen Burger King in de buurt is ja slette stem maar op de mac, je kan niet iets beters krijgen daarzo bah echte adel 1337 gaat naar de BK Bk ownz ya ass |
lol:+
ben eigenlijk nog niet in de BK geweest:o hebben we hier maar 1 van geloof 1 ik:p toch maar de mac:] |
Citaat:
bij de burger king kan je niet eens normale (dus gewone) hamburgers krijgen :{ |
De Maaaaaac zeker weten!
Toen met de Mega ben ik voor de eerste en voor de laatste keer bij de Burger King wezen eten. Shit man wat een troep daar:{ |
/\/\ /-\ { ()\/\/ /\/ S y00000
|
Citaat:
|
Burger King :Y) Ik vind dat de hamburgers daar lekkerder zijn maar hier in dordt hebben we er geen :(
|
Mac Donalds natuurlijk*)
Hier is niet eens een Burger King:+ |
Citaat:
|
Burger King natuurlijk
de Whopper is heiligO-) |
Citaat:
|
ik vind het allebei niet te hakken
echt te ranzig (en te duur) voor woorden zelfs mn cola haal ik er niet heb een keer een bedrijfsbezoek aan mcdonalds gehad gadverdamme |
de mac!!, is lekkerder en is dichterbij mijn huis, en is in de stad :9
|
MacDonalds want daar zijn de Kip Nuggets lekkerder 8-)
|
Citaat:
|
][\/][ac 4 life!!!!
maar burger king staat op 2!!! |
beide niet. behalve dat t smerig is, t vet druipt r vanaf, vrij ongezond, wat ze allemaal in die hamburgers stoppen wil ik echt niet weten, is t slecht voor t milieu, overdreven veel verpakkingen nl, wordt er onhygienisch omgegaan met t 'eten', en daarbij is t voornamlijk vlees, waar ik ook al tegen ben, uit vegetarisch oogpunt.
En zo weet ik nog wel wat redenen waarom ik anti-mac ben. burger king is volgens mij t zelfde laken n pak, maar dat weet ik neit zeker. Dus:] |
discussie op hoog niveau hier:+ .
ik ga tog egt voor BK flame grilled woper:9~ :9~ |
Citaat:
en dat is pas gruwelijkse lekk0r ;p |
de mac , daar zijn de burgwers tenminste niet zo taai
|
Citaat:
is wel veel beter dan md en bk en milieuvriendelijker |
Ik ga voor beiden niet, geef mij maar de good old snackbar, heerlijk. :)
|
geef mij maar DE PIZZA HUT!! veel lekkerder :+
|
Allebei niet.
Het is onvoorstelbaar wat Fastfoodketens de gezondheid van mensen, de uniciteit van culturen, de arbeidsmarkten in minder welvarende landen en het milieu aandoen. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.