![]() |
Tips voor vrouwen
ok, hier mogen alle mannen tips geven voor vrouwen. Net zoals het andere topic. En euh mannen laten we het ook met punten doen en proberen net zoon lijst op te stellen als bij andere topic 8) kijken of we er meer kunnen opmaken. Volg erlkaar dus op... :D
1. Heb er begrip voor als mannen zich niet elke dag scheren. Het is geen lolletje om elke dag eerder op te moeten staan om je goed te scheren. |
2. als je met hem naar de stad gaat, ga dan niet elke winkel in en uit. Koop dat eerste "leuke" truitje dat je gezien heb nou maar, want meisjes gaan toch altijd terug naar dat eerste leuke truitje aan de andere kant van de stad.
|
3. me ex gaf meestal van de "hints" ligt dat aan mij over vat ik er gewoon niks van. zeg gewoon wat je wilt en niet wilt
|
Citaat:
en daarbij met vrouwen kun je tijdens winkelen veel meer lol hebben ;) |
Citaat:
|
4. vraag nooit aan een man of die een trui, jurk etc leuk vind, hij zal altijd ja zeggen en jij hebt toch een eigen mening en kiest iets anders
5. rij zelf eens een keertje terug, dit is wel zo fijn voor de mannen 6. ga niet weg als hij een voetbal wedstrijd zit te kijken en vraag ook niks over de spelregels 7. leer de buitenspel regel uit je hoofd, dit kan van pas komen tijdens het kijken van een voetbal wedstrijd 8. zorg dat er altijd bier in huis is :p |
Citaat:
dit zijn een beetje domme dingen :{ |
mannen hè? :D
nouja laat ons gewoon :D |
Citaat:
:] zeg ik juist om ze te stangen :] :) |
en wij zullen die tips ook daadwerkelijk gaan gebruiken,omdat????
|
Citaat:
|
niet, omdat wij die tips voor mannen ook niet gaan gebruiken...
tenminste, als je zo kinderachtig wilt zijn 8) |
Citaat:
|
Behaarde benen zijn niet sexy.
|
9. scheer je overal oksels benen en de edele delen, het is grotendeels uit eigenbelang want het is prettiger voor de man, kan hij zien waar hij aan toe is en het nog leuker voor jou maken.
|
Citaat:
|
*bij het beffen*
|
zo moeilijk is die buitenspel regel niet hoor...zelfs ik snap um!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar ik een hekel aan heb:
-slettenlaarzen -okselhaar -teveel schaamhaar -meiden die "zogenaamd speels" denken dat ze je kunnen "slaan" omdat ze een meisje is en jij een jongen, daar knap ik nou zooooo op af -meisjes moeten lief zijn, wij doen ook ons best. dat was alles wat er in me opkwam :p heb ut toch best sim-pel gehouden |
Citaat:
Of als je een meisje bent, wat ik niet weet, ben je lui? :P :P ach kijk, schaamhaar scheren voor de seks...als je het niet van plan bent hoeft ut nie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik scheer me schaamhaar ook gewoon bij.
zie niet in waarom een meisje/vrouw dat niet zou kunnen willen doen. aangezien een jongen toch vaak wat dichter met ze mond op het schaamhaar zit :p |
Citaat:
|
Citaat:
w00000000000000000000000t :) bikkelares in da house! :D |
#[DDS] !!!!!!
|
\o/
:D #artfull :X :D |
Citaat:
|
haha, reeds owns ;x
|
Citaat:
vind hem persoonlijk een beetje een grote bek hebben en ONTZETTEND stoer doen terwijl hij vast nog maagd is... |
waar maak jij dan uit op dat ik stoer doe? En voel jij jezelf dan stoer omdat je zelf geen maagd meer bent? (tenminste dat is wat uit je woorden blijkt...
dat jij zelf dus erg stoer bent omdat je zelf geen maagd meer bent... hmmm grappig... |
nou t is zeker wel zo dat REEDS hier op het forum
een prioriteiten-aan-de-vrouw gedachtengang tentoonspreidt denk dat menigeen het met mij eens is ;P |
Beste tip:
speel een keer in het vrijers-spel assertief mee .. |
Citaat:
Citaat:
Veel ouder als DDS :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.