![]() |
Nare ervaringen
Ik heb wel eens meegemaakt, dat ik in een discotheek was en ik was helemaal verlieft op die ene jongen, dus ik besloot op hem af te stappen en gewoon een praatje te maken, na een paar x met elkaar gedanst te hebben begonnen we ineens te zoenen, en even later vroeg hij of ik met hem mee wilde gan naar buiten. we gingen een eindje lopen, en we kwamen bijna bij zijn huis, en vroeg hij of ik mee wilde naar binnen (was rond een uur of 2).
toen we eenmaal binnen waren begonnen we weer te zoenen, maar gingen ook verder. Hij begon mij uit te kleden en ik hem. Toen pakte hij een condoom uit zijn zak en vroeg of ik wilde. Ik twijfelde, ik kende hem net. Maar uiteindelijk heeft hij mij overgehaalt en deden we het. Toen we klaar waren had hij me naar huis gebracht en hij zei dat hij een lekker nacht had, en heeft me daar gelijk gedumpt, want hij had al een vriendin!!!:'( :'( Ik voelde me erg gebruikt, en als ik em zie, loopt hij me gewoon voorbij. :'( Zijn er hier meer jongens of meiden die dat soort dingen hebben meegemaakt?? het gaat nu wel weer, het is al meer dan een jaar geleden, bedankt voor het lezen!!! |
Wat lullig van die gast zeg ...
Gelukkig heb ik dit nog nooit mee gemaakt, en ik zal het ook nooit mee willen maken ook. Ik hoop in ieder geval niet dat het je eerste sexuele ervaring was (dat is misschien nog erger dan nu het geval is), maar ik weet echt ff niet wat ik hier op moet zeggen. je bent blijkbaar gewoon gebruikt door de eerste de beste "player". Hopelijk heb je hier van geleerd en ga je de volgende kleer wat minder znel met iemand naar bed. Succes verder |
Hoezo gebruikt. Jij ging toch lekker met um naar bed. En gebruikt? Je hebt toch ook een fijne nacht gehad?
|
duh, die gast had een vriendin en heeft haar alleen maar gebruikt voor de sex.....logica?
|
mja sommige lui zijn gwoon niet te vertrouwen ...
|
Citaat:
ik vind typisch breezer gevalletje |
Sjees hee wat d8 je dan toen die vroeg ga je mee naar buiten. De febo was denk ik allang dicht en jij ging denk ik ook mee voor 1 ding. En dan moet je achteraf nie zeiken dat ie niks met je wil want dat had je denk ik wel kennen weten
|
Citaat:
|
[QUOTE]Originally posted by Brendovic
Sjees hee wat d8 je dan toen die vroeg ga je mee naar buiten. De febo was denk ik allang dicht en jij ging denk ik ook mee voor 1 ding. En dan moet je achteraf nie zeiken dat ie niks met je wil want dat had je denk ik wel kennen weten [/QUOTE ] :D:D |
Citaat:
|
En zolang hij een beetje goed kon neuken is er toch niks aan de hand?
|
Citaat:
|
Ook dat " Heeft hij me daar gedumpt" net of het een illegale XTC restvuil lozing was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA:7 |
brendovic roeleerd :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hallo we zitten hier niet in ADB
|
Het gaat om het principe..ze vroeg er zelf om en Brendovic verduidelijkt dit idee alleen maar met voorbeelden. Ik vind ook dat hij gelijk heeft.
|
ooit gehoord van dat fouten menselijk zijn?
|
wuhahaha precies goed, hoer gebruikt hoer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie het probleem niet zo, ze heb toch lekker geneukt? Hoezo Nare ervaring, kwam die te snel klaar?
|
Citaat:
|
De sex was goed, alleen wat hij daarna deed niet!!
|
Citaat:
--- Mgoed, terug on-topic (welk topic?) Eigelijk zijn al mijn sexuele ervaringen voorbij zoenen nogal naar geweest :( ==> My love-life SUCKS!!!! ~en zelfs dat doet het niet~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
brendovic je hebt gelijk..
maar what the fuck waarom moet je dat persee driehonderkeer melden.. voelt het goed om iemand de grond in te boren?? nu ben je wel heel stoer hoor jajajaj!! *aplaus aplaus* ja wie het meeste harde opmerkingen naar iemands hooft kan slingeren roeleerd vandaag der dagen schijnbaar.. Dan ben je koel en dan ben je geen wannabe... koel heej... en dan het ik wil in het goede daglicht vallen gedrag van eclipse en fal :r:r ontopic: denise ik vind eigenlijk dat je had kunnen verwachten dat hij met je zou gaan en tuurlijk is het niet koel wat hij daarna heeft gedaan, maar hij was het niet waard schijnt maar weer.. dus zet je er over heen.. en ga vooral door met leven.... *knuffol* |
Citaat:
Hoeveel mensen die na 1 dag elkaar kennen het bed in duiken blijven serieus bij elkaar? dat is baaaarrr weinig, en dat is ook te verwachten! dus ondanks dat het cru en bot gezegd is, kun (lees: zou je moeten) de waarheid eruit filteren en dan zul je waarschijnlijk meer overeenkomsten zien tussen zijn mening, die van anderen, en punten waar je zelf ook wel zegt 'ja daar heb je gelijk in' |
Citaat:
alleen op de manier waarop en dat hij daarbij ook nog eens wordt toegejuichd .... sorry das niet mijn hobby.. maar daarvan kunnen we van mening verschillen he! |
Citaat:
90% is niet serieus van de 10% die over blijft komt 1 %terug om naar het antwoord te kijken Nou in die topics reageer ik zo en helemaal omdat ik denk tsja wat wil je nou , dat wij met ze alle gaan zeggen wat een loser is die jongen zeg de tering wat een neppe gast dat ie niet bij je blijft. |
Citaat:
Is meer afweging lachen VS niet grond in boren. Bewust of onbewust gebeurt het wel eens dat je in zo'n melige bui bent dat je (helaas) toch gedraagt dat je er niet bij nadenkt wat je nou egienlijk zegt. Of hoe het zou zijn als diegene in een omgekeerd geval zo zou reageren op jouw topic :/ Het is niet goed te keuren, maar het is toch begrijpelijk, althans dat vind ik :-X Zeker gezien het feit dat de helft op dit forum broodje-aap verhalen zijn :S Daarbij kunnen meningen verschillen, maar daarover beschikt de mens tot een communicatiemiddel waarmme gedachten over en weer gespeeld kunnen worden om elkaar op andere gedachten te brengen of andere 'Point of views' te laten zien... doh ik ga ook in elk topic in duscissie hehe |
Citaat:
mja neej dat heb ik ook wel eens eerlijk gezegd :+ Citaat:
en trouwens dat middelste stuk je hebt wel gelijk.. het kwam alleen niet helemaal superlief over ofzow.. |
ik zal het wel proberen over me heen te zetten
|
Precies Dushi:Y)
|
Ik heb ook wat gehad...was februari dit jaar..ik ging naar een voetbal feest...was altijd heel gezellig..allemaal bekenden...en jah...iedereen lam...ik dus ook...ik had nog nooit ZOVEEL gezopen...ik had mezelf niet meer onder controle..zoende toen ook met een gozer en ben met hem meegegaan naar een voetbalveld daar...en heb t toen ook met hem gedaan...en t was nog me eerste keer ook...:(...Ik wist niet veel meer de dag erna...maar wel welke jongen het was en wat er was gebeurd...en er gingen natuurlijk al gelijkkkk roddels...iki heb er een hele tijd heel erg mee gezeten dat het zo was gelopen..Nu heb ik het bijgelegd met die jongen..gebeurd=gebeurd..valt niet trug te draaien..maar tis wel heel erg wat er is gebeurd...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
was je bezopen ofzo, beetje raare vraag maar goed.
ik pm je ff om ook wat zeggen want ik heb geen sin dat iedereen dit gaat lezen wat ik je wil zeggen :{ |
Citaat:
LEES |
Kloete das wel echt effe klote hebben.Het is dus niet echt zo'n goede knul.Maar ik hoop voor jou dat het niet je eerste sexuele ervaring was dat zou erg zijn.Want de eerste keer moet speciaal zijn he.
|
Citaat:
en als je wilt dat de eerste keer speciaal is moet je dat dus niet ZOMAAR met iemand doen... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.