![]() |
Barcelona
Hey mensen!!
Hebben jullie Goede site's over barcelona?? Moet nl. hele irritante vragen opzoeken samen met de lieve anne naast me!! =) Bijv.: We gaan met 5 klasgenoten naar Barcelona een week (of 8 dagen) we hebben een goedkoop hotel nodig met zwembad en TV. v/d rest nog een aantal dingen vinden: - welke reisorganisatie - welke prijs - hoever v/h strand - en v/h centrum - welk vervoermiddel - welke dag is de markt in de stad - temp/ water in juni. Voor de rest willen we nog een excursie: - welk reisdoel is dat - vervoelmiddel - wat te zien - bijzonderheden - prijs En daarna willen we nog iets bijzonders ondernemen. Ohja ff voor de duidelijkheid: dit was de opdracht die we hebben gekregen. en hij is nie leuk en te lang :r |:( |
ga naar google
tik in barcalona, hotel dan vindje snel dingen en over de gemiddelde tempratuur kan je op www.weer.nl terecht, bij vakantie weer, wel spanje en barca dan aan klikken |
Citaat:
Maar bedankt voor die 2de!! :) :* :) |
Citaat:
kom er vaak genoeg om te weten waar dat staat :) |
Citaat:
|
hihi ik ga echt naar Barcelona met school :p
|
Citaat:
Wanneer gaat je?? |
Citaat:
de schoolreis is een week naar Malmédy, dat is dan in 't schooljaar zelf. volgende week gaan we 3 dagen naar Butgenbach op sportstage na de examens :) |
Citaat:
En krijg je dan van sgool ook nog opdrachten om daar te doen?? Of mogen jullie alleen LoL maken daar?? |
Hier :* :)
|
Re: Barcelona
Citaat:
of je kunt het FC Barcelona voetbal stadion nemen :{ |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen bedoelde ik wat anders... =) |
Re: Re: Barcelona
Citaat:
Thanx!! :) |
Citaat:
Dus dat word wel wat bij jouw!! =) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.