Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Arie, de vieze gast van Yorin (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=23727)

Nightwolf 15 December 2002 22:15

Arie, de vieze gast van Yorin

bah, bah en nog eens bah......ze zouden t hem moeten verbieden om nog met z'n kop op tv te komen met z'n homo-lachje.....echt zo zwaar overdreven :r

Fade of Light 15 December 2002 22:28

[capsloc]WAT ZIT JE NOU TE ZEIKEN MAN?!?! HEB JE ALBERT VERLINDE WEL EENS GEZIEN?[/capslock]

Nightwolf 15 December 2002 23:25

ik vind die Arie toch wel slechter dan Albert :{

Tyskie 15 December 2002 23:44

Wat is er mis met een homolachje... Half bekend Nederland op tv is homo en lacht derhalve als een homo...

hihi

Verder ken ik die hele Arie niet... en mijn standpunt is dan ook: de tv heeft honderden zenders, waarom blijven hangen bij geile Arie?

Nightwolf 16 December 2002 00:16

Citaat:

Originally posted by tyskie
Wat is er mis met een homolachje
niks, alleen hij overdrijft wel heel erg met z'n big smile :r verder is ie helemaal niet geschikt om programma's aan te kondigen :{

Diz 16 December 2002 11:01

Ehm ik vind het ene beetje een sukkel die van zichzelf weet dat ie er voor bepaalde mensen wel mooi uitziet. Ik vind hem alleen een beetje lelijk, ken er niets aan doen. Hij was pasgeleden bij Finals, erg deuzig hoor!!!!!

Stapper 16 December 2002 12:33

ik hoor het al
iemand is heeft een homo lachje, dus is die homo en moet die van de buis

zelf ken ik hem niet en ook nog nooit gezien, maar laat hem maar, hij kan er ook niks aan doen dat die een beetje een verwijfde stem en lach heeft

Nightwolf 16 December 2002 13:07

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik hoor het al

nee dat zeg ik niet maar je moet t ook weer niet overdrijven....ik vind Carlo Boshardt (spel je dat zo? :? :)) een goeie gast, echt een goeie presentator en die is homoseksueel en die doet tenminste niet overdreven.....net zoals Andre van Duin....etc.

Fade of Light 16 December 2002 16:05

Citaat:

Originally posted by Stapper
ik hoor het al

wel als ie irritant is....een presentator/tv persoon hoort neit irritant te zijn

F_asd 16 December 2002 19:46

FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO !!!

want ik kennum niej?

Nightwolf 16 December 2002 19:49

http://media.rtl.nl/yorin/wallpapers/arie640.jpg

Bird Of Prey 16 December 2002 19:55

Citaat:

Originally posted by Nightwolf

nee dat zeg ik niet maar je moet t ook weer niet overdrijven....ik vind Carlo Boshardt (spel je dat zo? :? :)) een goeie gast, echt een goeie presentator en die is homoseksueel en die doet tenminste niet overdreven.....net zoals Andre van Duin....etc.

mwah...Carlo Boszhard vinnik ook een droplul...kan zich nou nie bepaald volwassen gedragen naar de pers en in Life & Cooking had er ns een gast een Kopspijkers-schort om, dat zag hij, rukte dat ding van die gast af, "veegde" er eerst z'n billen mee. gooide t op de grond en stampte er toen op

oftewel Carlo: grow up!

xlizzx 17 December 2002 19:44

ik vind hem wel schattig :)

F_asd 18 December 2002 18:01

Citaat:

Originally posted by Bird Of Prey

mwah...Carlo Boszhard vinnik ook een droplul...kan zich nou nie bepaald volwassen gedragen naar de pers en in Life & Cooking had er ns een gast een Kopspijkers-schort om, dat zag hij, rukte dat ding van die gast af, "veegde" er eerst z'n billen mee. gooide t op de grond en stampte er toen op

oftewel Carlo: grow up!

das bullshit carlo kan zich prima volwassen gedragen, alleen staat hij bekend om zijn "humor" en kijken mensen vaak OMDAT hij zulke dingen doet, dus daar kan ie volgens mij niet een twee drie mee nokke

en die gast van die foto DAMN.. die mag van de buis ja

wocky 18 December 2002 18:52

Die Arie is een f*cking levende Ken .... T*ring als er ooit een Ken look-a-like wedstrijd komt....honey we've got a winner!!!

aarsch 19 December 2002 22:36

ik ken em niet:{

die presentator van TMF / MTF chris ofzow hij is egt irri!!! constant met zijn handen gevouwen, hij kan echt niet presenteren.

nou dames en heren ik ga het niet zeggen wie de nummer 3 is, nou eigelijk tog wel BLA BLA BLA weg met die *^(*%^@

wocky 25 December 2002 14:39

hij's fijn maar we hebben het niet over die gast van tmf/mtv

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.