![]() |
Arie, de vieze gast van Yorin
bah, bah en nog eens bah......ze zouden t hem moeten verbieden om nog met z'n kop op tv te komen met z'n homo-lachje.....echt zo zwaar overdreven :r
|
[capsloc]WAT ZIT JE NOU TE ZEIKEN MAN?!?! HEB JE ALBERT VERLINDE WEL EENS GEZIEN?[/capslock]
|
ik vind die Arie toch wel slechter dan Albert :{
|
Wat is er mis met een homolachje... Half bekend Nederland op tv is homo en lacht derhalve als een homo...
hihi Verder ken ik die hele Arie niet... en mijn standpunt is dan ook: de tv heeft honderden zenders, waarom blijven hangen bij geile Arie? |
Citaat:
|
Ehm ik vind het ene beetje een sukkel die van zichzelf weet dat ie er voor bepaalde mensen wel mooi uitziet. Ik vind hem alleen een beetje lelijk, ken er niets aan doen. Hij was pasgeleden bij Finals, erg deuzig hoor!!!!!
|
ik hoor het al
iemand is heeft een homo lachje, dus is die homo en moet die van de buis zelf ken ik hem niet en ook nog nooit gezien, maar laat hem maar, hij kan er ook niks aan doen dat die een beetje een verwijfde stem en lach heeft |
Citaat:
|
Citaat:
|
FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO !!!
want ik kennum niej? |
|
Citaat:
oftewel Carlo: grow up! |
ik vind hem wel schattig :)
|
Citaat:
en die gast van die foto DAMN.. die mag van de buis ja |
Die Arie is een f*cking levende Ken .... T*ring als er ooit een Ken look-a-like wedstrijd komt....honey we've got a winner!!!
|
ik ken em niet:{
die presentator van TMF / MTF chris ofzow hij is egt irri!!! constant met zijn handen gevouwen, hij kan echt niet presenteren. nou dames en heren ik ga het niet zeggen wie de nummer 3 is, nou eigelijk tog wel BLA BLA BLA weg met die *^(*%^@ |
hij's fijn maar we hebben het niet over die gast van tmf/mtv
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.