![]() |
verdomme
Waarom krijgt iedereen kanker :( :'( ik begin het zo allemaal behoorlijk zat te worden :[
|
het is doodsoorzaak nummer 1 in de westerse cultuur...
:{ ----------------------- http://home.planet.nl/~breug201/zooi/logo.gif nieuw certificaat binnen! |
Citaat:
|
helaas weet ik preciiiees waar je het over hebt o_0
|
veel mensen leven niet gezond
ze roken drinken eten verkeerd doen niet aan sport gaan niet naar buiten etc etc daarom krijgen zoveel mensen het maarja, het is niet leuk als iemand die je kent het krijgt sterkte ermee |
het vergroot de kans, het is niet zomaar de oorzaak.
Daarbij is het met deze maatschappij niet altijd mogelijk om gezond te leven, denk aan werk, denk aan kinderen die je moet opvoeden, denk aan huishouden, denk aan.... maargoed, dat is allemaal achteraf geblaat....sterkte |
*geeft stevige knuffel* :(
|
Bijna iedereen die ik kende is eraan doodgegaan :'( en hebben 2 mensen het tegelijk. En ja de ene is al een jaar ziek maar ze dachten aan wat anders omdat hij heel erg zoop en dat die daarom zijn lever kapot had gedronken en hoorde ik vanaaf dat het kanker is :'(
ik hoorde vorige week van me beste vriendin dat haar moeder leukemie en darmkanker heeft :'( en ze wordt 30 december aan d'r darmen geopereerd maar aan de leukemie is niets meer te doen :'( :'( :( |
wat betreft dat eerste stukje, t was dan wel te verwachten dat ie (lever)kanker zou krijgen :{
|
Citaat:
|
me ging er een paar jaar terug aan dood:'(
in totaal zijn er 4 mensen die ken overleden aan kanker |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.