![]() |
jong met oud / oud met jong
Hoihoi
Wie valt er op ouder en wie valt er op jonger? Heb je wel eens met iemand sex gehad die veel jonger of ouder was? Vertel er eens over? dank julie voor medewerking Groetjes Jeroen. Jonge meiden zijn altijd welkom voor een date (some59@hotmail.com) msn |
nee ik ga niet met ouwe vieze mannetjes naar bed en ik hou er ook niet van als jij daar wel over na denkt nadat ik deze poll heb ingevuld
|
mijn vriend is 29 en ik ben er 16. we zijn nu meer dan drie maand samen.
|
ik had een vriendje van 19 dus das 4 jaar verschil
|
**klikt alle opties aan**
Polls zijn leuk :) |
Re: jong met oud / oud met jong
Citaat:
|
Zolang het om 18+ mensen gaat is het helaas legaal en betreft het niet pedofilie. Oftewel, sluiten lijkt me niet de beste oplossing.
Gewoon niet meer op dit topic reageren en hij zakt vanzelf ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toegevoegd :) nou moet die nog online komen :Y)
|
ghehe, cool :D Die vent is dalijk helemaal blij :)
|
Citaat:
|
ghehe, oooehh, evil :P breng maar verslag uit alsje hem hebt gesproken:) ghehe
|
Citaat:
|
Citaat:
als je maar gelukkig bent :) tuurlijk val ik ook op oudere meiden, maar niet op 22++ (dus ongeveer een leeftijdsverschil van 5, 6 jaar) :) en ze moeten er dan ook nog goed uitzien natuurlijk:9 |
heej hoofddoek
Heej hoofddoek als je online kmt moet je wel reageren hoor. anders ben je een slappeling
|
Re: heej hoofddoek
Citaat:
|
|:( :r NEE NIEMAND... Zo mag ik ff braken. Leuke fantasie, alleen voor de mensen die 65 jaar of ouder zijn en een fiks bedrag op hun rekening hebben staan KAN hij uitkomen... Maar niet met mij.. Tot ziens
|
Citaat:
|
:?
Wat een resultaten:? |
Citaat:
|
Citaat:
FOL ---> jaaaaaah, jij woonde tog dichtbij? :p |
Citaat:
|
+7 en -4 en heb altijd de voorkeur gehouden aan het vrouwlijk geslacht
|
Hij staat er niet tussen!
1 Bijlage(en)
Nauw het is man en +9 :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.