![]() |
Hoeveel belgen zijn hier eigelijk??
Naar aanleiding van deze thread:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=24846 vroeg ik me af hoeveel belgen hier eigelijk waren: |
ikkeuh
|
ik woon gelukkig in nederland, maar volgens mij zijn er niet al te veel mensen hier die uit belgie komen
|
denk ut ook nie...
de belgen vallen meestal gelijk op hier:Y) |
ik woon in antwepren maar ik heb eerst in schotland gewoont en daarvoor nederland majah woon net twee weken in belgie amar denk nie dat ik een belg ben :)
|
Citaat:
Dat ze eens normaal nederlands leren :) |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/bawling.gif |
Citaat:
|
O dierbaar België ons heilig land der vaderen, onze ziel en hart zijn u geweid, tralalalalala hehe:)
raad eens uit welk land ik kom?????:) :] |
Citaat:
idd liever die versie van o dierbaar belgie onze ezel kan ni schijjjjjjjj-ijten want zijn hol is dichtgeplakt mee kol lalalala heb ik van mijn broer *red zich zelf van de vaderlandgezinden* O-) |
Citaat:
btw, ben Belg :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een Belg hierO-)
|
Ben gelukkige Nederlander
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier zijn precies niet veel Belgen.Ikzelf zender wel ene.En ik ben daar trots op.En het is niet zo dat alle Belgen geen ABN kunnen spreken hè.
|
Belgjeeeeeuuuuuh,
en we kunnen idd wel AN praten en schrijven maar gebruiken graag ons eigen 'tussentaaltje', maar kvind dat we ons hier toch goed behelpen, nah *) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben vlaming...!!! And proud of it babe.........!!!!!!!!
|
wrom ken je niet 2 dingen in de poll invullen. ik woon in nederland en belgié.
me ma woont in nederland daar ben ik in de vakanties soms, of in de weekenden als ik me verveel maar voor de rest bij me pa in belgie :D :) |
Citaat:
|
Ik ben een trots Belgje!
|
IK BEN EEN BELG en dat jullie is een beetje nederlands leren met u holands taalke
|
wat jammer nou, wordt er wéér een prachttopic gesloten :'( :z
|
Ik heb de keuze. Als het me beter uitkomt Nederlander te zijn ben ik Nederlander. Als Belg zijn me beter uitkomt ben ik Belg!
|
IK BEN EEN HALVE BELG:d
is dat net zoiets als een halve zool??? maja, volgens mij zegt dat niet zoveel over een mens...want: mn moeder is belg én blonT én slim :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Netzoals je batterijen in apparaten kan doen maar niet alle apparaten batterijen nodig hebben. Ofzow.... Ik kom uit nederland trouwens:yes: :thumbsup: |
ik kom uit Limburg maaruhh uieindelijk kom ik uit Nederland....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Teveel :]
|
Re: Hoeveel belgen zijn hier eigelijk??
Citaat:
|
ben een belg, maar zit regelmatig in nederland, is ook een goede reden voor die ik nu niet ga verklappen, maar denk ma ff na en dan weten jullie nederlanders het wel. en daarbij maakt het niet uit of je in nederland of belgië woont, ik ben voor de éénmaking van het verenigd koninkrijk der lage landen :thumbsup: see ya all later
|
Citaat:
Citaat:
|
ik vraag me af wa ze tegen Belgen hebben ? :? :Z :?
|
als we nou die limbo's er ook bij optellen gaat het wel ongeveer gelijk op denk ik...
|
ik ben een belg :Y)
ik had toch een volwassere reactie verwawcht van bluewolf ten eerste we praten beter en correcter nederlands dan de nederlanders (is bewezen) |
Citaat:
Ooit al van sarcasme gehoord ;) |
Ahjaaaa tis zoO bedoeld. Khah verkeerd begrepen. Kdacht al dat het zo was. Maar voor de zekerheid had ik maar een reactie geplaatst .
|
Aan allen hier aanwezig...
:o ziehhier een Belg :+ |
ikke zen ne belg ! :wave:
|
ben een west-vlaming...
dus ook een belg!!!!:) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:26. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.