![]() |
sex speeltjes
En hoe doe je dat dan met een kussen??
Dat wil ik dan wel weten!:) Leg me dat dan maar eens uit! en een deofles? dat moet je me ook nog ff uitleggen! ik wacht op jullie berichtjes!:) :) :) *) *) *) :p :p :r Claire |
gaat niet want hij was al gesloten :+ lijkt me trouwens heel erg raar, met een kussen :x
|
claire, heel leuk dat je met allemaal vragen op sexueel gebied zit, maar:
1) je hebt al 4 topics geopend en steeds maar weer over hetzelfde, het kan wel in 1 topic hoor! 2) je reageerd nergens op, het zal je allemaal worst zegt wat mensen als reacties geven, jij opent toch weer een nieuw topic 3) hoe alsjeblieft op met die hele familie aan smilies daar neer te zetten dank je |
Re: sex speeltjes
[QUOTE]Originally posted by x_Claire_x
[B]En hoe doe je dat dan met een kussen?? Dat wil ik dan wel weten!:) Leg me dat dan maar eens uit! en een deofles? dat moet je me ook nog ff uitleggen! ik wacht op jullie berichtjes!:) :) :) met een deofles? wtf? doe dan gewoon fistfuck ofzo:r |
|
humz nou jah umz een kussen je kan er op gaan rijden zeg maar :) gebruik je fantasie :9~
en ik denk dat een deofles een grapje was maar je kunt um erin stoppen natuurlijk En Tijn: Je bent een jongen en die hebben weer hele andere fantasien *) |
Citaat:
deofles.... weetje wat ook lekker is een fietspomp :+ :] :] :] sorry voor mijn post... |
Stelletje amateuren :{ :] :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moes da nou? :D
|
Citaat:
|
berichtjes
SORRY! maar ik weet ook helemaal niet hoe je op een topic kan reageren.... willen jullie me dat dan vertellen??
please, ja misschien denken jullie: wat een dom kind, van 15 en weet niks, maar ik ben opgevoed , zodat ik niks op seksueel gebied kan doen, dus dan moet het hier maar! Maar willen jullie dan uitleggen hoe ik op iets kan reageren?? thnx Claire:) :) *) *) |
Re: berichtjes
Citaat:
|
je koopt gewoon een fibrator is dat niet wat beter dan een deofles of denk ik dat maar (heb je tenminste ook nog wat beweging) :p :9~ :9
|
Re: berichtjes
Citaat:
|
Re: Re: berichtjes
Citaat:
|
Re: Re: Re: berichtjes
Citaat:
okey en ik maar denken da die mensen in die show gewoon gestoord waren en da het nie vaak voorkomt maar zo te merke zijn er meer liefhebbers! (ik heb nog wel een tandeborsteltje ligge hoor O-) :7 ) |
Re: Re: Re: Re: berichtjes
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: berichtjes
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: berichtjes
Citaat:
dat zeg ik, stop em in je reetO-) :Y) |
Citaat:
maar gewoon het idee :D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.