Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   de nerd (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=25294)

urban-tiger 10 January 2003 19:01

de nerd

Hoe omschrijven jullie een nerd (de minimale eisen voor een echte nerd, of de maximale..):p :+

appelshampoo 10 January 2003 19:05

Iemand zonder vrienden en die dag en nacht zit te internetten of huiswerk aan het maken is.

Iemand die geen sociaal leven heeft behalve Chat-vrienden !

The6thgate 10 January 2003 21:16

beetje ik_ben_de_man uiterlijk en dan 24/7 achter pc zitten of huiswerk maken, met zn groepje vrienden continue over pc's praten.....btje zoals annestacia zegt

Fade of Light 10 January 2003 21:18

nee de hele dag over auto's lullen is 'stoer' maar over pc's lullen is nerd....wat een logica

F_asd 10 January 2003 21:29

ik kan er wel een paar opnoemen.. O-) ;)

maar een nerd sjah bij een nerd zie ik altijd zown zwarte dik randige ziekenfondsbril met een stukje witte tape in het midde :D:D ik wete nie zodra ik nerd hoor zie ik dat beeld.. en hoor ik zown gigadom lachje :D waarbij ze hun tanden volledig laten zien, hun ogen dichtknijpen en snuifen als un paard

maar def. sjah van die mensen die idd geen sociaal leven hebben.. dat over pc's praten dat valt nog wel mee.. best wel moeilijk !

A-Man 10 January 2003 23:14

Nerd

Citaat:

Originally posted by annestacia
Iemand zonder vrienden en die dag en nacht zit te internetten of huiswerk aan het maken is.

Iemand die geen sociaal leven heeft behalve Chat-vrienden !

Dat jah,

A-Man 10 January 2003 23:15

Citaat:

Originally posted by Fade of Light
nee de hele dag over auto's lullen is 'stoer' maar over pc's lullen is nerd....wat een logica
Leven is soms hard of nie?
:] ;) *)

Banaan 11 January 2003 10:11

neej tis gewoon dat ene rapbandje N.E.R.D
Nobody Ever Really Dies ofzow :p

Stapper 11 January 2003 13:16

mensen met een bril, perfecte scheiding in het midden en altijd op tijd zijn, altijd huiswerk af hebben enzo

maar je hebt ook de pc nerd
das iemand met te lang haar, geen sociaal leven, alle OS geinstaleerd hebben, iemand die op elke computer vraag een andwoord heeft, die het altijd over pc's heeft, iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad

dext0r 11 January 2003 14:21

Citaat:

Originally posted by Stapper
mensen met een bril, perfecte scheiding in het midden en altijd op tijd zijn, altijd huiswerk af hebben enzo

maar je hebt ook de pc nerd
das iemand met te lang haar, geen sociaal leven, alle OS geinstaleerd hebben, iemand die op elke computer vraag een andwoord heeft, die het altijd over pc's heeft, iemand die nog nooit een vriendin heeft gehad

je kwalificeerd op nagenoeg alle punten :Y) :]

The6thgate 11 January 2003 14:26

Citaat:

of zo'n scheiding op 3 kwart van de rand en dan netjes zo opzij gekamt

Fade of Light 11 January 2003 14:29

Citaat:

Originally posted by The6thgate
of zo'n scheiding op 3 kwart van de rand en dan netjes zo opzij gekamt
dat had hitler ook

geitenwollens0x 11 January 2003 15:34

mensen die geen vrienden hebben en die dat ook niet eens lijken te willen, aangezien sociaal iets minder ontwikkeld zijn en lijken daarom liever alleen te zijn

LoeLoe 11 January 2003 15:47

Nah een nerd kan je op allerlei manieren zijn..daar hoef je niet de hele dag voor achter de pc te zitten denk ik...

Ik denk dat de beschrijving hierboven ook aardig klopt.

aarsch 11 January 2003 16:48

Citaat:

Originally posted by geitenwollens0x
mensen die geen vrienden hebben en die dat ook niet eens lijken te willen, aangezien sociaal iets minder ontwikkeld zijn en lijken daarom liever alleen te zijn
zo iets ja

dus ben ik half kneus:+ ik ben sociaal aangelegd maar wil alleen zijn:?

TheGroovMaster 11 January 2003 17:03

iemand die kleren bij de bristol koopt, en niet verzorgd uit ziet en haast geen sociaal leven heeft behalve op internet.

LoeLoe 11 January 2003 17:24

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
iemand die kleren bij de bristol koopt, en niet verzorgd uit ziet en haast geen sociaal leven heeft behalve op internet.
Zeg maar gerust geen leven:+

Fade of Light 11 January 2003 17:28

och ik kan 'typische' nerds aanwijzen die er echt niet onverzorgd uitzien....

MilkyWayz 11 January 2003 19:40

iemand gaf een beschrijving, ben te lui om te kijken wie, maar daar kreeg ik gelijk een soort van plaatje van n acteur in de film revenge of the nerd in mn hoofd..
een jongen: ja, met idd n jampotglazen-bril, met een dikke zwarte rand en een pleister op dat stukje wat op je neus zit. en dan het liefst nog met een excentrieke dikke buitenboordbeugel en kwijl dat uit zn mondhoeken loopt. Een te korte broek met kanariegele bretels dat leuk afsteekt bij zn blauwvervaagde t shirt dat in zn broek is gestopt. afgetrapte soort van bootschoenen met witte hoogopgetrokken sokken. En zo'n leren lerarenschoudertas die volgestouwdt zit met van alles en nog wat en die hij moet vasthouden omdat hij em vanwege zijn tengere lijf niet op zn schouder kan dragen.
een meisje: zelfde idee met die bril en beugel, van dat vieze slierthaar, een blauwe spijkertuinpak aan met eronder een oma-gebreide wollen trui en van die mags schoenen (weet niet of dat bekend is bij iemand, maar dat zijn van die schoenen met een *huge* zool. dat idee..) en dan tzelfde idee ook met die tas.

*grin* wat een loos topic eigelijk :p

appelshampoo 11 January 2003 19:43

Citaat:

Originally posted by MilkyWayz
en oma-gebreide wollen trui
ey dat roelz :]

amai 11 January 2003 20:27

mager, een brilletje, weinig pigmentkleur, heeft geen vrienden, geen internet, geen interesse intv of leuke dingen, alleen maar in studeren en zich afvragen hoe hij z'n oma kan helpen.

Stapper 11 January 2003 21:27

Citaat:

Originally posted by dext0r
je kwalificeerd op nagenoeg alle punten :Y) :]
dan ken je mij niet :+ ben alles behalve dat ;)
weet alleen wel dingen van pc's maar schep er niet over op

aarsch 11 January 2003 22:42

Citaat:

Originally posted by amai
geen interesse intv of leuke dingen,
wat zijn "leuke" dingen? wie bepaald dat:+

Fade of Light 11 January 2003 22:48

Citaat:

Originally posted by amai
mager, een brilletje, weinig pigmentkleur, heeft geen vrienden, geen internet, geen interesse intv of leuke dingen, alleen maar in studeren en zich afvragen hoe hij z'n oma kan helpen.
mager: goh slechts 1/3 mensen
bril: goh slechts 1/3 mensen
geen internet: huh?
leuek dingen: zoals aarsch al zei...
oma: wat is er mis met je oma helpen?

!Y!US!C!30X 11 January 2003 22:53

er bestaan geen nerds..iedereen doet zoals die wilt zijn en waar die zin in heeft, de enige nerds zijn degene die dat niet doen:{

maar qua uiterlijk denk ik een pottenbril, boekentas die te vol zit, beetje lamlendige houding..
beeld wat de meeste wel van een nerd heeft

Headliner 12 January 2003 10:23

ik weet niet of jullie Spider-man al gezien hebben ..

iig die Peter parker op het begin die achter de bus aanrent, zo een beeld heb ik meestal van nerds :7

das voor mij echt het type ''standaard-nerd'' .. bril met jampot-glazen, iemand die de hele dag achter de boeken zit, haar in een scheiding, slobberkleding etc.

anouk 12 January 2003 11:08

Jah vind ik ook, die Peter Parker. Een die dan steeds alles laat vallen enzo.
Maar wat is er mis met de hele nacht internetten, waarom ben je dan een nerd?
Das toch gewoon keuze van hobby's? Lijkt me beter dan die breezers die de hele n8 op straat hangen met breezer in hun hand, een beetje overlast aan het veroorzaken.

Drama 12 January 2003 14:48

Citaat:

dat had hitler ook

Hitler was ook best wel een nerd eigelijk, hoor ;)

A-Man 12 January 2003 18:53

Citaat:

Originally posted by !Y!US!C!30X
er bestaan geen nerds..iedereen doet zoals die wilt zijn en waar die zin in heeft, de enige nerds zijn degene die dat niet doen:{

maar qua uiterlijk denk ik een pottenbril, boekentas die te vol zit, beetje lamlendige houding..
beeld wat de meeste wel van een nerd heeft

HEhE ...
mee eens er bestaan geen nerds,
Als je dat wel gelooft,
ben je of:
Zeker van jezelf dat je dat niet bent
of
onzeker over jezelf en op zoek naar een algemene regel voor nerds zodat je ervoor kan zorgen dat je daar niet bijhoord.

AL - AnyThing but Ordinary (PLease)

Bird Of Prey 13 January 2003 12:15

Steve Urkel, dat zie ik toch wel behoorlijk als t stereptype

Arie-Kanarie 13 January 2003 12:54

Iemand die gemiddeld 7 of meer posts per dag heeft op ll.com

lieve colafles 13 January 2003 13:26

een nerd is een persoon die omdat hij slim is door andere een naam heeft gekregen, omdat ze eigenlijk ook wel zo veel zouden willen weten. het is een persoon met een eigen leven waarvan de buiten wereld niets begrijpt en het daarom maar een naam geeft.....

enzo voort enzovooort enzovoort......

Headliner 13 January 2003 13:58

of dit

(aantal posts per dag!!)

http://forum.scholieren.com/member.p...fo&userid=1924

:z :Y)

dext0r 13 January 2003 15:14

Citaat:

dan ken je mij niet :+ ben alles behalve dat ;)
weet alleen wel dingen van pc's maar schep er niet over op

jij moet ook overal zo lekker defensief op ingaan :x

theo tank 13 January 2003 15:28

Citaat:

Originally posted by junkieXL
of dit

(aantal posts per dag!!)

Das idd gewoon ziek :S

earshot 13 January 2003 16:32

waarom is iemand een nerd als hij geen of weinig vrienden heeft?

GregoorvanDijk 13 January 2003 16:33

1 Bijlage(en)
Ik denk dat je meerdere typische nerds hebt. Niet alleen qua uiterlijk ofzo. Mijn beste vriend is op het gebied van studie een absolute nerd. Minstens 14 uur per dag in de boeken zit hij. Maar ziet er verder normaal uit, en gaat regelmatig op stap met vrienden.
Ik ken ook een jongen die aan alle eisen die hier gesteld worden voldoet. Oordeel zelf maar. Hij rookt zelfs joints om er maar bij te horen.

aarsch 13 January 2003 16:53

lol strak in het pak + joint:+

GregoorvanDijk 13 January 2003 23:02

Citaat:

Originally posted by aarsch
lol strak in het pak + joint:+
Die foto is toen de hele school doorgegaan :D

TheGroovMaster 13 January 2003 23:41

Citaat:

Originally posted by junkieXL
of dit

(aantal posts per dag!!)

Hobby's Slapen, Dit Forum, Poolen, TV-zappen, Muziek Luisteren, Snookeren, Mensen pesten op het forum

okey echt uber uber nerd gewoon

GregoorvanDijk 14 January 2003 00:03

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster

Hobby's Slapen, Dit Forum, Poolen, TV-zappen, Muziek Luisteren, Snookeren, Mensen pesten op het forum

okey echt uber uber nerd gewoon

Jah, das die hufter van scholieren :D:D Ach.. Ik ben soms op zijn tijd ook nerd. Bijvoorbeeld als ik tot 1 uur 's nachts achter de PC hang door de week :Z..

GregoorvanDijk 14 January 2003 00:03

Die gast: -->(126.25 posts per dag) :{:{:{ Whahaha, dat red ik geloof ik niet in een maand :O

earshot 14 January 2003 07:15

kortzichtig hoor..

Fade of Light 14 January 2003 14:14

goed genoeg geblaat over 1 specifiek persoon en nu weer richten op de algemene vraagstelling

x_Claire_x 14 January 2003 14:17

Een echte nerd. en nu heb ik het over Matthew.
Ik omschrijf hem zo: Hij weet alles, draagt een bril, en zit altijd met zijn neus in de boeken! zo omschrijf ik een echte nerd:)

Waarom vroeg je dit? om te weten of je er zelf een bent

*) *) ;) ;)

A-Man 14 January 2003 21:13

Citaat:

goed genoeg geblaat over 1 specifiek persoon en nu weer richten op de algemene vraagstelling
TheGroovMaster schint iemand een nerd te vinden,
misschien kan hij het uitleggen :] ?

A-Man 14 January 2003 21:16

Citaat:

Originally posted by x_Claire_x
Een echte nerd. en nu heb ik het over Matthew.
Ik omschrijf hem zo: Hij weet alles, draagt een bril, en zit altijd met zijn neus in de boeken! zo omschrijf ik een echte nerd:)

Waarom vroeg je dit? om te weten of je er zelf een bent

*) *) ;) ;)

jah ik snap het nut eigenlijk niet zo...

tenzij het een xtra reden is om jezelf zielig te vinden...
toegeven dat je een computernerd ben. (read: -->ik)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:51.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.