![]() |
MEISJES!Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?
Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een penis in stijve toestand (gewoon ergens danwel van je vriendje) zagen?....leuk en uitgebreid antwoorden alsjeblieft!VEEL REACTIES GRAAG!
|
hehe dit gaat leuk worden:p
|
ik kwoot:
:{ "sjees dies klein":{ :p waarom wil je dit weten?ben je dr weer zo een die hier geil van wor? |
"Hee dat ziet er anders uit als bij mij"
|
Citaat:
|
okay hier mag wel een hangslot op, aangezien deze topic waarsch tog alleen maar rukmateriaal is
|
nee waarom nou weer een slot erop?
Dit is gewoon een serieuze vraag toch? |
Ik vind t eerlijk gezegt best nog wel een boeiend onderwerp, Rick :D Trouwens, als ze willen is dit hele forum rukmateriaal ;) Daarvoor hoef je onderwerpen niet te negeren :)
|
Citaat:
|
Citaat:
het gebeurde volgens mij nog nie vaak jonge...maar ik ben het met je eens :p |
ik ben dan wel een jongen: toen ik voor t eerst een stijve penis zag.:D:D:D
dact ik: GAAAAAAAAAAAAF :D:D |
whaaaaaa,zo klein?no way,ze zijn een grap met mij aan het uithalen....niet dus...redelijk klote voor de eerste keer!
|
"ach wat een lieverdje" :p
|
"hallo, wie ben jij? "
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: MEISJES!Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?
Citaat:
|
Citaat:
met andere woorden: get a life :S |
Goh. Ook hallo...
|
Goh geloof niet dat ik dat onthouden heb...ik geloof ik nie dak toen echt iets speciaals erover dacht :? wat een onzinvraaaaaaag DAMN
|
neej hoor valt wel mee want soms hebben meisjes er een wazige gedachte bij :p
de meeste denk ik niej maar oke |
Ik dacht ieuuuuw
|
ik dacht 'dat gaat nooit passen'
O-) |
Citaat:
illlllll lijk me best ranzig vooral als je jjezelf daardoor aftrekt :r :r |
dude kap es
|
De test, hoeveel smileys passen er in een bericht?
Kan hier geen slotje op? |
is dat alles ? bah
|
waar is mijn hangsloten machine ?
----------------------- http://home.planet.nl/~breug201/zooi/logo.gif nieuw certificaat binnen! |
best wel gaaf toen ik dat ding voor het eerst zag :D in stijve form, dacht laat es test wat dat ding allemaal kan :]
|
Citaat:
maar als eerste... " Is it ment to be this big?" Dat vroeg ik ook gewoon :o oww man, ik heb rot geschaamd:o |
Ik dacht my god wat nou?:D
|
ik dacht niets...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oei das tegenvaller |
'hehe dit is hem dus':z
|
laatste die ik gezien heb was trouwens van: woooooow,waar heb je dat al die tijd verstopt? :7
|
geen idee.
tis toch niet vreemd |
Citaat:
Ik bedoel.. gozers wilen tog dat de hunne groot was? NOu was dus erg onder de indruk.,... Da's tog positief? |
nou ik neem aan tegenvaller vor jou da het idd zo groot bedoeld was :p en dat je dus een ietswat mindere opmerking had gemaakt ;)
|
Citaat:
nog veel plezier van gehad:] maaar de eerste keer nie echt:( |
Citaat:
|
Re: MEISJES!Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?
Citaat:
heeheeee...nouh eeen penis is een echt vett leip ding dat wou ik even kwijt mensen!!!!whaaaa boeiuhhh maareh het beste ermeee...xxxxokee dacht eerst well klein hoor...hhahaha nee hoor..vaago vraaggg ach jaaaa |
Re: Re: MEISJES!Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?
Citaat:
|
Re: Re: Re: MEISJES!Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?
Citaat:
|
wat ik letterlijk dacht: OEH ooh huh? haha hoeei?? gaaf?
zoiets ik was nogal verbaasd :D |
Re: Re: MEISJES!Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen?
Citaat:
|
Citaat:
|
Newbies die gelijk naar sexualiteid komen een kansloze topic aanmaken, die of al meerdere keer geweest is of echt gewoon nergens op slaat worden direct dichtgegooit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.