Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   yo hebben jullie hier ook last van? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=25382)

jerkovic 11 January 2003 20:41

yo hebben jullie hier ook last van?

als een lekker wijf op je schoot zit krijgen jullie dan ook een stijfe wat doe je er aan (niet dat ik het erg vind of dat meisje):] :] 8-) :Y)

GregoorvanDijk 11 January 2003 20:47

Daar kun je nu eenmaal niets aan doen. Heeft niks met opgewondenheid te maken verder. Het is gewoon 'de aanraking' van een meisje, en dat doet je dan wat. Dat is niet tegen te houden.

jerkovic 11 January 2003 20:48

Citaat:

Originally posted by bartje518
Daar kun je nu eenmaal niets aan doen. Heeft niks met opgewondenheid te maken verder. Het is gewoon 'de aanraking' van een meisje, en dat doet je dan wat. Dat is niet tegen te houden.
oh ok dan*) :7

GregoorvanDijk 11 January 2003 20:52

Citaat:

Originally posted by jerkovic

oh ok dan*) :7

Zo kan het ook gebeuren als je bij een dokter bent. Is ook knap 'lullig', maar niets aan te doen.

appelshampoo 11 January 2003 21:08

Nee nooit last van, misschien komt het omdat ik een meisje ben ? :?

The6thgate 11 January 2003 21:18

Citaat:

Originally posted by annestacia
Nee nooit last van, misschien komt het omdat ik een meisje ben ? :?
nee joh zou je denken?:+

aarsch 11 January 2003 22:39

soms je daar dan van "ermmmm ok" maar verder geen problemen mee

LifeSucks 11 January 2003 23:36

je kunt em vastbinden aan je reet maar dat doet alleen maar pijn

dus veel valt er nie tege te doen

Stapper 12 January 2003 11:42

gewoon laten zitten, als ze het niet vind kan je altijd zeggen dat het je telefoon is ;)

Headliner 13 January 2003 09:52

als zij dat voelt, wordt ze er misschien ook wel opgewonden van :z

Brendovic 13 January 2003 10:46

Citaat:

Originally posted by Stapper
gewoon laten zitten, als ze het niet vind kan je altijd zeggen dat het je telefoon is ;)
bij mij niet want dan zegt ze: heb jij die eerste nokia dan, die grote

lieve colafles 13 January 2003 13:07

ja jongen ik krijg altijd een knoepert van een stijve.. echt niet normaal meer man.. dan heb ik de volgende dag nog spierpijn van de enorme kracht die het kost dat ding omhoog te krijgen....
meisjes haten dat en ik wordt dan ook altijd voor sexueel gefrustreerde pindakaas uitgemaakt... en 's avonds in mijn bed moet ik altijd heel erg huilen :'( :'( dan voel ik me zoo'n mietje enzoooi.. ik denk dat ik voor een trein ga springen .... (:+)

[SIZE=0.1] naj sorry kben meisje[/SIZE]

LifeSucks 13 January 2003 16:42

Citaat:

Originally posted by lieve colafles
ja jongen ik krijg altijd een knoepert van een stijve.. echt niet normaal meer man.. dan heb ik de volgende dag nog spierpijn van de enorme kracht die het kost dat ding omhoog te krijgen....
meisjes haten dat en ik wordt dan ook altijd voor sexueel gefrustreerde pindakaas uitgemaakt... en 's avonds in mijn bed moet ik altijd heel erg huilen :'( :'( dan voel ik me zoo'n mietje enzoooi.. ik denk dat ik voor een trein ga springen .... (:+)
[/SIZE]

als je het toch van plan was, dinsdagochtend, rond tien over half 8 tusse den bosch en rosmalen, stoptrein richting oss. en ik ben dan happy :)

jerkovic 15 January 2003 16:04

waar gaat dit nou weer over ,heb ik een vraag gaan jullie weer blaten over iets anders|:( |:(

Linnea 15 January 2003 17:41

Citaat:

Originally posted by lieve colafles

[SIZE=0.1] naj sorry kben meisje[/SIZE]

whhhaa
lol:)

nou kijk.. dat hebben wel meer jongens hoor,
maar als meisje vink ut altijd wel geinig..

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:46.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.