![]() |
piiiiijjjjjjjjjjjn :'(
gistere was het match van de basket he.. en we moesten zo spele tege merchtem, makkelijke tegenstander.. we zijn dan ook dik gewonnen : 7-79 idd u leeeeeeest het goed 7-79 die 7 is geen typfout :p maarreuh :( heb ni veel kunne spele :( heb nl na 6 min in de eerste quarter mijn voet superhard omgeslagen, het kraakte :( en ik kon er ni meer op lopen :( dus ikke zo om vervanging gevraagd enja.. dan ff gestapt en dan op bank gaan zitte en ijs.. maarja allez terug wel wa beter enzo dus ikke terug meegedaan... maar toen ikke voor de tweede keer mijn voet omgeslage en toen kon ik helemaal ni meer recht enja :( heeeeeel veeeeeeeel piiiiiiiiijjjjjjjjjjjjn en ikke toen op bank kon ni meer staan enzo :( en nu is mijn enkel h elemaal dik en blauw en hij is 5cm dikker dan de andere :'( hoop dat ie rap terug beter is :( want ik wil BASKETTEUHHHHHH :[ :(
|
Re: piiiiijjjjjjjjjjjn :'(
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
|
Pijn is fijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie gooit dit matige topic naar sport dan :{
|
stond ie al in volgens mij :+
|
Citaat:
en tja.. Het gaat op zich gewoon over sport Herr FB :D... Misfortuin tijdens het sporten... Kan iedereen elkaar pijntjes delen :D |
Dan zal het wel aan mij liggen. Ik heb trouwens ook een kleine blessure aan de aanhechting van mijn bovenbeen/heup. :z
|
ik heb een wondje aan mn teen O-)
|
en ik aan die vinger naast me middelvinger die weer naast me pink zit
|
als je pijn hebt, weet je tenminste dat je leeft
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik in m'n hart. :'( auw :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.