Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   nieuwe pc (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=25398)

Duffie 12 January 2003 12:12

nieuwe pc

Hier kan ik helemaal gek van worden hè!!! |:( Koopt mijn vader een nieuwe pc, waar hij en mijn broertje razend zot van waren, zit het enige wat ik gebruik en nodig heb aan een computer, er niet in! Zij maar zagen over hoeveel kiloherts enzo erin kon (ik wist nieesn wat dat was :)), kan me toch nix schelen! Er zit geen diskette dinges in!!!! :o wat een achterlijk ding. En dan kost-ie ook nog zoveel!!! :[ Wie heeft nog al zoiet aan de hand gehad dat je er gewoon begaaid aan uit komt nadat je wat koopt?

appelshampoo 12 January 2003 12:33

Ten eerste: Begaaid is toch stoned ?

Ten tweede: Dat kan je er toch gewoon ff inbouwen dat kan ik zelfs !

LifeSucks 12 January 2003 13:34

Re: nieuwe pc

Citaat:

Originally posted by Duffie
Hier kan ik helemaal gek van worden hè!!! |:( Koopt mijn vader een nieuwe pc, waar hij en mijn broertje razend zot van waren, zit het enige wat ik gebruik en nodig heb aan een computer, er niet in! Zij maar zagen over hoeveel kiloherts enzo erin kon (ik wist nieesn wat dat was :)), kan me toch nix schelen! Er zit geen diskette dinges in!!!! :o wat een achterlijk ding. En dan kost-ie ook nog zoveel!!! :[ Wie heeft nog al zoiet aan de hand gehad dat je er gewoon begaaid aan uit komt nadat je wat koopt?
voor het eerst da ik da meemaak da een PC geen floppy drive heeft zeg, en waarom zet je het niet gewoon op CD?

en trouwens ook mooi da je het hebt hebt over kilohertz want die maatstaaf is wel heeeeel erg weinig :p :p

Xero 12 January 2003 20:04

hij zij toch dat hij er geen verstand van had

Karliene 12 January 2003 21:45

Dat klinkt als een MAC :7 :p

Duffie 13 January 2003 15:46

Re: Re: nieuwe pc

Citaat:

Originally posted by LifeSucks

voor het eerst da ik da meemaak da een PC geen floppy drive heeft zeg, en waarom zet je het niet gewoon op CD?

en trouwens ook mooi da je het hebt hebt over kilohertz want die maatstaaf is wel heeeeel erg weinig :p :p

Wat bedoel je dara nou mee met die maatstaaf is wel heel erg weinig? En ik kan toch niet telkens als ik ergens naar toe ga ofzo en mijn diskette nomaal zou gebruiken, iets op een cd zetten? Daar ben ik trouwens niet zo goed in hoor!!!! :'(

Nightwolf 13 January 2003 16:00

kilohertz? looooool :D de computers van tegenwoordig zitten nu in de megahertz en de gigahertz :+

Duffie 17 January 2003 17:34

nou ja, ik bedoelde ook gigaherts, maar zoals ik al zei, weet ik er nx van... En begaaid is stoned, maar ook zo eeehm hoe zeg je dat..... Dat ja zo iet hebt gekocht en er uitzeindelijk nx mee kan doen. Snappie? :z :?

Stapper 17 January 2003 19:04

eerst goed kijken of dat ding er wel in zit ;)

maarja, zo'n ding is zo te inbouwen

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.