![]() |
Maarruhm ik ben dus zo bijna jarig he
Zeg maar volgende week donderdag maar nou begint iedereen awt wil je hebben wat wil je hebben...maar ik weet niets:?
Iemand ideetjes voor me?:* |
kusje op je wang :*
|
fiesta enzo:7 :p
|
fles goldstrike :Y)
(en dan zelf die avond opzuipen :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ook voor mij want ik ben nog eerder jarig als LoeLoe ( 1 dag eerder :9~ )
|
Een lege doos?
Een uitje (als in ergens heen gaan) |
euhm... 1 of ander luchtje die je lekker vindt :p
labello... coole poster... foto uitgeprint op posterformaat ofzow :p huistuinenkeukenapparaat :p zak patat :? |
ow ja jouw verjaardag die 1 dag na de verkiezingen is :]
|
Citaat:
|
Nah wat betreft dat luchtje..ik stink nog liever dan dat ik parfum ga spuiten:+
|
Citaat:
|
Citaat:
*edit je 4 kadotjes heb ik al gekocht* |
Citaat:
*tuit lippen* Zo wie wil der met me zoenuh:] :] |
Citaat:
|
Citaat:
|
geld ;)
|
een wortel
|
Citaat:
je krijgt ook nog je kerst kadotje he :D |
geld
cd's dvd's video's parfum deodorant make-up gedoe dekbedovertrek tv computer radio dvd speler een bureaustoel digitale camera foto album een opblaaspop een kratje bier een zak chips een schilderij home cinema set een klok een telefoon een krukje een tandenborstel een spiegel kleding een handdoek wc-papier een broodje worst een afwasdoekje een plastic tas voor je boodschappen een schroevendraaier een meetlat een pincet een sleuteltje een bankstel een lineaal een fles water |
Geen gewone tandenborstel
Een electrisch-tandenborstel kopje Duh :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
en rick had ooit z'n tanden met jouw elektrische tandenborstel gepoetst he?
|
Citaat:
|
er zijn wat mensen heb ik bespeurd die zich duidelijk vervelen :p
nou ik heb nog wel een aantal dingen die ik nog niet heb en erg graag wil hebben :) ik zoek nog een leuk aantal kasten, liefs stellages want die kun je ook uit elkaar halen. En een tv is ook wel leuk al heb ik die eigenlijk nie zo nodig :p en uh verder wens ik LoeLoe een goeie verjaardag en misschien zijn uitzetspullen een leuk idee, niet dat je er nu gelukkig van wordt maar ik kan je verzekeren dat je er erg blij om bent als je ze al hebt als je weggaat :yes: :Y) |
:{
|
Iets heel moois en heel duurs ;)
maar ff serieus, iets wat jij echt denkt nodig te hebben of waar jij echt niet zonder kan. |
Citaat:
Dit is een oud topic :{ |
gelieve geen oude topics te uppen
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.