![]() |
Welke Partij gaat de verkiezing winnen?
Welke partij wordt de grootste de komende verkiezingen?
Ik denk de PvdA o.a. door Cohen als Premier te kiezen. Raise your bets! |
ik weet t nie.......ken ook de laatste peilingen nie
|
partij van de toekomst :9
neej ik denk de pvda maar ik hoop het cda |
Ik denk de PvdA
Ik hoop: GroenLinks, maarja dat zit er niet in |
Nu denk ik CDA..
|
ik denk cda, k blijf toch pvda stemmen:)
sorry bart:] |
PvdA, Cohen zal heus niet de negatieve invloed hebben die Bart hoopt cq verwacht te zien...
|
Citaat:
|
Ik hoop groen links, mrja.
|
Citaat:
|
Woensdag praten we wel verder, jongens :)
|
Ik denk toch Cda, aangezien 25% nog zwevend is, ik denk dat deze mensen grotendeels van de LPF afkomen...nu niet meer weten wat ze moeten stemmen, en ik denk persoonlijk niet dat die dan op de PVDA gaan stemmen:)
|
Citaat:
|
ik hoop sp maar denk pvda maakt toch niet uit want zowel pvda als cda gaan met die losers van de vvd (poberen) samen te werken.
Maargoed als cda nu weer gewoon met vvd en lpf gaat regeren kunnen we over een jaar eens echte verkiezingen houden! |
Ik denk PVDA, mijn ouders zijn het meer eens met de SP maar ze stemmen PVDA omdat je dan 'groot stemt'
|
Citaat:
|
PVDA, ze zijn een beetje links en een beetje rechts, ze zitten dus in het midden en daar winnen ze kiezers mee, ik denk zelf ook om op de pvda te gaan stemmen, das eigenlijk alleen omdat mij de combi VVD en CDA niet echt lekker lijkt
PVDA en CDA lijkt mij net ietsje beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
denk dat CDA wint maar ik zo stemmen voor PvdA of VVD, zij hebben een programma wat mij aanspreekt. Okey meest rechts ziet er allemaal leuk uit maar als die gasten aan de regering komen veradnerd er teveel in nederland en dat willik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belachelijk dat nu ineens veel mensen doen alsof Paars niets goeds heeft bereikt de afgelopen 8 (!) jaar in Nederland. Veel mensen die daar nu over klagen, hoorde je in die jaren niet hoor. En er is gewoon na 4 jaar een paars kabinet herkozen.
|
Het maakt niet uit of nou PvdA of CDA het grootste is. Balkenende wordt premier.
Ik zal uitleggen waarom. Als CDA en VVD een meerderheid vormen is het zo duidelijk natuurlijk. Als dat niet het geval is, blijft CDA een veel machtigere positie houden dan PvdA. CDA heeft namelijk ook de keuze om een CDA/VVD/LPF of een CDA/VVD/D66 coalitie te vormen. Hierdoor kunnen ze hoog inzetten tijdens de onderhandelingen, want PvdA heeft deze keuze niet. |
Maar een partij als D'66 zal ook weer niet zo heel gemakkelijk die coalitie in willen, alleen als ook echt rekening met hen gehouden gaat worden. Ik heb het idee dat Thom de Graaf dat wel zorgt dat ook D'66 een belangrijk aandeel in het regeerakkoord zal krijgen, en niet een bijrolletje om voor een meerderheid te zorgen.
Ik denk dat het nog wel eens een langdurige formatie kan gaan worden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
PVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDAPVDA PVDA..... zeker nu Job Cohen als premierskandidaat naar voren is geschoven...
|
Citaat:
alhoewel CDA ook wel zou kunnen gaan winnen :/. |
Kuch! :D het ziet ernaar uit dat ik toch gelijk ga krijgen!:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.