![]() |
nederlandse nummers
Hey wat vinden jullie nou van echte nederlandse nummer. Ik bedoel daarmee geen nederhop. Meer André Hazes, Marco Borsto, Van Dik Hout, Blof en dan hebben we natuurlijk ook nog Fransje Bauer, Marianne Weber, Grad Damen:)
Ik luister nu André Hazes- Ik ben een gokker. Erg tof nummer |
Absoluut niet mijn style maar goed.
Enige leuke vind ik af en toe wel is Acda & de Munnik |
er zit soms wel eens wat leuks tussen
|
Acda en de Munnik is wel cool...
en sommige van die boeren zijn ook wel lol (Skik, Rowwen Heze) ~maar sinds Altar ermee gestopt is, is er nog maar weinig goede nederlandse muziek~ |
wehehe :) goed gezegd, hoewel God Dethroned wel aardig is
|
hm het meeste is al gezegd =)
raymond van het groenewoud is ook goed.. en um herman van veen ofzo maar das niet echt de stijl die je bedoelt .. |
Ik vind een paar liedjes van Marco Borsato best wel goed.. zoals 'binnen' en 'ik leef niet meer voor jou'8-)
|
Onheil, is wel een goede nederlandse black metal band..
|
Citaat:
|
Citaat:
en volgens mij zijn de lyrics ook gedeeltelijk nederlands |
soms leuk, soms ook niet
ligt echt aan de stemming waarin ik ben |
Ik vind boudewijn de groot erg erg erg goed. Maar verder aan nederlandse muziek?? Niet echt geweldig
|
Hiphop ti'll we Die
|
Moet noodgedwongen met mamma meeluisteren naar: acda en de munnik en boudewijn de groot, ik luister zlef nog wel eens naar Herman van VEen
|
clouseau,domini,zie me graag en afscheid van een vriend,drie supernummers
|
Hey mensen check anders André Hazes- Ik ben een gokker of
Marco Borsato- Ben ik je nu al kwijt, vet chill ehehehe. Serieus:) |
hollandse liedjes zuige
|
doe mij liever maar acda&munnik of blof.. zijn beter dan frans brauer.. haha je zal maar zo zingen|:( srry is niet mun stijl,verder nederlandse liedjes ----> :r :r
|
spinvis is leuk :)
|
Heideroosjes anyone??
Vind ze wel okay, moet je alleen niet teveel van horen, word wel snel oud enzo :S |
HEIDEROOSJES!!!!!
surrender blof van dik hout ROWWEN HEZE ... tis een kwestie van geduld ...best wel mijn muziek eigenlijk! |
heidroosjes heideroosjes heideroosjes :) die zijn egt tof...naja een aantal nrs dan en verder is blof ok wel goe....
|
Citaat:
ik ken alleen 'bagagedrager' en 'smalfilm'. zijn die andere nummers ook zo goed? |
ik hou van alles, ook van nederlands, behalve dan marianne weber enzo
|
Citaat:
hoezo boeren? omdat Lohues in het drents zingt? Kom je aan skik, dan kom je aan mij! en acda en de munnik zijn ook wel goed (niet alle nummers...'schoolplein' vind ik wel vet) en spinvis.:thumbsup: |
8mnd oud topic...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.