Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   bij de kerels (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=25969)

Duffie 22 January 2003 11:45

bij de kerels

Ik wou ff weten of het ook zo'n pijn doet bij jongens als bij meisjes, de eerste keer. Ik geloof van niet omdat er nx in hoeft bij hun, of nx kapot gaat (dt vliesje), maar ik wil het toch even graag weten. :? :? :? Bij een meisje doet het (inderdaad) niet ALTIJD pijn, maar toch vaak, daarom dees vraagske... Jongens? Kunnen jullie antwoorden? :? :7 Thx!

LifeSucks 22 January 2003 11:58

wat da betreft voelen wij mannen niks wat met pijn te maken heeft. of er moet iets fout gaan that is ;)

lief-heksje 22 January 2003 12:51

ik ken een jongen die echt pijn heeft gehad bij zn eerste keer dus ik denk dat het wel kan gebeuren

TheGroovMaster 22 January 2003 12:52

er in 1x helemaal in doen lukt bij mij meestal niet, zoveel rek heeft me voorhuid niet in 1x... eerst eenbeetje insoppen en dan het echte werk! pijn, neen alleen als je iets verkeerd doet zoals die lul de verkeerde kant op buigen. verder als je droog begint is het knap lastig met je voorhuid ja en kan je er vanuit gaan dat het pas lukt als je der nat maakt met vocht of glijmiddel ofzo

LifeSucks 22 January 2003 12:55

Citaat:

Originally posted by lief-heksje
ik ken een jongen die echt pijn heeft gehad bij zn eerste keer dus ik denk dat het wel kan gebeuren
jah kijk da verschilt van man tot man maar in principe als alles goed is heeft de man geen pijn

GregoorvanDijk 22 January 2003 15:07

Nee, ik geloof inderdaad niet dat het pijn hoeft te doen, nee.. als je t goed doet tenminste :). Als je meerdere keren sex in korte tijd hebt kan het 'gevoelig' worden, maar pijn hoeft het niet te doen :)

mistige_scheet 22 January 2003 18:50

Re: bij de kerels

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het pijn deed. De eerste keren ging het zelfs niet omdat het bij en bij mijn vriendin te veel pijn deed.
Nu nog gebeurt het dat het pijn doet, maar dit komt meestal doordat haar baarmoederhals niet nat genoeg is. Maar na een paar keer over en weer gaan wordt heel de "gang" nat en gaat het vlotter. Ook voor haar trouwens is het dan aangenamer.
Het zal dan waarschijnlijk zijn dat er sommige gelukkig zijn waarbij het geen pijn doet: zowel bij vrouwen als mannen.

dext0r 22 January 2003 19:37

zelf geen last van ofzo..

. maar ik kan me voorstellen dat mannetjes met een spaanse kraag er wel last van hebben ofzo ; P

:Y) :]

anemic 23 January 2003 07:44

je moet gewoon goed likken :D

to dex: wtf is een spaanse kraag?

ViXEN 23 January 2003 09:20

ja hoor weer zon grapjas

dext0r 26 January 2003 15:30

Citaat:

Originally posted by anemic

krappe voorhuid ; -)

boertje 26 January 2003 15:47

khad bij me 1e keer helemaal geen pijn ofsow???

dat roeleert, pijn zuigt

GregoorvanDijk 26 January 2003 17:53

Citaat:

Originally posted by anemic

Download hiervoor --> Theo Maassen, ziekenhuisverhalen *)O-)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.