![]() |
wat mis jij in je stad/dorp
hoi ik moet een onderzoek doen voor me werk...
Ik wil graag weten wat jongeren graag willen in hun stad.. er zijn 5 ideeën uit eerder onderzoek gekomen waaruit gestemd kan worden idee 1 : jongeren café ; hier kan je gezellig kletsen maar ook huiswerk maken, muziekje luisteren, tv kijken .. drankjes nuttigen enzovoort idee 2 : jongeren disco ; een disco voro jongeren tot 18 jaar idee 3 :talentenhal ; hier kan je je kunsten vertonen, muziek maken, theater beoefenen en er zijn podia waar men kan optreden, ook is er een jury die je informatie kan geven idee 4 : een tv-programma ; een tv-programma voor jongeren idee 5 : een kortingspas ; korting bij sportscholen, clubs, openbaarvervoer ??, café's welk idee vind jij het leukste??? ps: zou je je e-mail adres hiervoor willen geven ; je krijgt eenmalig een meeltje en verder laten we je met rust! GEEN SPAM |
mijn emailadres heb je al :)
|
jongerencafe> om te chille
|
n fatsoenlijke disco
|
een bios!
|
Citaat:
|
Alles!
|
Citaat:
|
lelystad mist een leuk jongereplekje waar je muziek kan luisteren en chille met andere jongeren
|
Citaat:
nja ik bedoel maar, ik ga dus altijd naar pathe a'dam ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
arena = pathe city = pathe tusjinski = pathe ... |
*denkt heel erg diep na*
hmmm.....je hebt gelijk :o ik wist t alleen nie meer :) nou ja.......ik bedoelde dus de Munt en City :) |
Ik heb op het jongerencafé gestemd
Mn Emailadres vind je onder deze link :D |
jongerencafé - gebruik ik niet, ben daar te oud voor
jongerendisco - gebruik ik niet, ben daar te oud voor talentenhal - vind ik niet echt nodig tv-programma - ohja, leuk idols is hier al vaak genoeg gekomen (figi) kortingpas - hebben wij!!! |
Ik mis een coffeeshop in my home town hehe
|
2 zijn er al zoveel
1 zijn er al genoeg 5 zijn erl al zoveel 3 en 4 zijn wel aardig, alleen 4 hebben we al, dus 3 ;) |
de 1e 3 ideeen hebben we allang al in Heiloo, en die laatste 2 vinnik eigenlijk nergens op slaan. dat programma heb je gewoon wel op de kabel, en de kortingskaart is volgens mij al een standaard iets.
|
ik woon in rotterdam...wat hebben ze dr niet ?
|
Citaat:
|
idee 1 hebben we :) en dat is zo supercool ! zorg dat dat komt in Amsterdam !
|
hebben ze niet alles al in amsterdam :?
maarja een jongeren cafe is wel grappig, maar je ontgroeid het zo snel en na een tijdje komen er mensen die je eigenlijk er niet wil hebben en das ook wel met die andere dingen, je krijgt hangplekken voor jongeren en das niet goed, krijg je criminele dingen van |
discotheek of kroeg om de hoek waar jongeren komen. moet 30 min fietszen om eindelijk gezellig een biertje te drinken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een bioscoop...Als ik naar de film wil moet ik of naar vlissingen of naar antwerpen|:(
|
Sorry heb alles niet helemaal goed gelezen : idee 3.
Vind k erg leuk gewoon voor iedereen enzo !! |
Legale coffeeshops voor boven de 13 jaar :)
|
"Ik mis eigenlijk helemaal niets in Zaanstad"
|
een mediamarkt, maar die komt over een jaartje wel:)
verder mis ik nog een echte stadssfeertje, met trammen en een gezellige binnenstad, maar dat komt ook nog wel:+ |
Wij hebben niets en daar ben ik best blij om eigelijk... :)
|
jongeren disco.. is maar 1s in de 3 maanden ofzow hier
edit: mn e-mail is downasschickirene@hotmail.com |
mn e-mail:clauw1984@wanadoo.nl
ik heb op kortingspas gestemd, lijkt me wel handig |
een goeie discotheek,want die liggen allemaal een eindje van waar ik woon...maar niet tot 18,wel 1 voor alle leeftijden
|
Ik mis hier goede kledingwinkels:D
|
Citaat:
|
als het tot alle leeftijden gaat, wordt er ook geen drank geschonken, komen er ouders van kinderen binnen,
"en ander gespuis" leeftijdslimiet 18 is perfect (met 12 kom je er ook nog in) |
Ik ga voor zo'n jongerendisco *)
|
discotheek is hier vlakbij,een stad met een bioscoop ook,verders heb ik genoeg,alleen zouk graag wat minder politie op straat willen,is hier ni nodig :P (lees:scheelt ons weer boetes)
en disco?vanaf de 16 anders ni binne,als dat kleine jong moet thuis blijven :S (50% van me maten is nog ni 16 :P) |
Enigste wat ik eigenlijk mis is Tram/Metro... handig en zoals in Rotterdam, je hoeft er niet eens voor te betalen :D
|
Citaat:
Daar krijgen zelfs baby's hun shit mee volgens mij die lui denken alleen maar aan €€€ |
Die jongeren Cafe lijkt me wel leuk.. so met dat husiwerk enzo.. leuk ontmoetingsplaats enzo.. leuk id:P
mag hier wel in zwolle... of hebben we dat al? :S:S lol volgens mij niet... |
Bij ons in het dorp..
Wij kunnen ze allemaal wel gebruiken :P
We hebben bij ons in het dorp niet eens een winkel.. :( (eerste binnen wel 5 km.).. Wel een camping (allemaal Duitsers :r). ons JOP (JeugdOntmoetingsPlek) kan niet door de neus van de gemeente gedrukt worden. Beetje jammer. But he that's life. |:( |
lol als je zoiets wilt dan moet je met massa mensen.. handtekeningen vragen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.