![]() |
voor de meisjes--->
worden jullie zelf geil van aftrekken?
|
nee ik vind het best saai om te doen maarja
|
als je logisch na gaat denken is het niet speciaal voor een meisje, een beetje der hand op en neer bewegen, das toch niet echt geil, of wel soms
|
Citaat:
|
naaah,echt wel niet eigenlijk...
|
Citaat:
|
nee vind ik niet zo leuk om te doen:O ik pijp veel liever:+
|
Citaat:
|
UhHmMmMMmm...!!!
Pijpen is veel boeiender dan aftrekken!!!:O :O
....xxxjesxxx |
Re: UhHmMmMMmm...!!!
Citaat:
|
Citaat:
|
zoals iedereen al zegt pijpen is echt leuk om te doen :D:D I love it
|
nou.. uh.. ik vind aftrekken gewoon.. niet zoveel aan. tis gewoon leuk om ze geil te krijgen, mar je krijgt er gigantisch lame hand van als je dat echt zo 5 min aan het doen bent...
niet echt toppunt van boeiendheid, maar wel leuk om ze zo geil te krijgen |
Citaat:
|
Re: Re: UhHmMmMMmm...!!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: UhHmMmMMmm...!!!
Citaat:
|
Ik ben t wel eens met een gastje hierboven.. Wat is dan wel zo vreselijk opwindend? Maarja, het is wat Linnea volgens mij zei? Het is gewoon leuk de ander op te winden denk ik..
|
Citaat:
of vinden jullie dat nou echt boeiend? (behalve dan het gevoel te voelen, dat je hun geil maakt?) |
Citaat:
weet je ook eens hoe het voor ons is zonder vriendin ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: UhHmMmMMmm...!!!
Citaat:
ja ben al verder gegaan ...zoenen iz muh zwakke dinges..ken k ook nix aan doen dus ja .........*) |
Citaat:
|
Re: Re: Re: UhHmMmMMmm...!!!
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: UhHmMmMMmm...!!!
Citaat:
met dr broertje, neefje of vader zoent ze niet! |
Alleen de mogelijkheid om alles uit te stellen is leuk :+
Geweldig die reactie daarop. Verder, tsja, wel aardig, maar niet echt mijn ding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het toch wel iets leuks hebben hoor, die macht (grapje :+) en gewoon het idee wat voor een plezier je hem doet :D
|
Ik vind er geen fuck aan
|
krijg der alleen maar een lamme hand van:O
|
Citaat:
|
ghehe tis toch ook weer boeiend om te horen hoe zij erover denken, maar dat is toch ook wel weer mooi om te horen.
Maar vingeren en aftrekken is dus voor beide partijen niet echt boeiend (als antwoord op de vraag) |
Met die conclussie was dus niet iedereen het eens als ik het even allemaal nalees :{
|
Citaat:
Vijf seconden is al genoeg. Moet je niet te vaak doen trouwens :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:Y)
|
Ik vind het aftrekken zelf niet echt uhm, opwindend zeg maar, maar als een jongen klaar komt, dat vink wel geil :9 hehhehe
|
Citaat:
|
ik denk dat linnea toch wel redelijk gelijk heeft...
geldt voor mij wel iig :) |
Ik word er wel opgewonden van...gewoon omdat je lekker met je vriend bezig bent.....en ik vind het geil om hem op te winden en te zien klaarkomen:+
|
Citaat:
lijkt me inderdaad best saai (heb nog geen ervaring) maareh met wat fantasie erbij misschien wel??? haha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.