![]() |
What about DoggyStyle ?
Wat, beste forumgenoten, vinden jullie van achterlangs ??
|
je bent wel nieuwsgierig he:z
zolang het maar in t juiste gaatje is vind k alles best:+ |
geen ervaring mee
|
Was dat niet al geweest?
Daar kwam zon beetje uit dat ik geen zin heb in infecties- en al een clitoris + g-spott heb en ik daar totaal happy mee ben.... |
on persoonlijk, goed uit te houden voor de man, makkelijk om vrouw klaar te laten komen, en fijn voor vrouw..
nog iets? :) |
Vind het ook prima :) Een van de beteren ;)*)
|
ik vind het ook het lekkerste standje
:) |
toch maar eens uitprobere dan..........
|
Citaat:
|
Citaat:
maar achterlangs in het "goede" gaatje is egt super relaxed:) |
het is aangetoond dat het wel het lekkerst is, maar leppetjes is ook erg goed, al kwamen ze niet op nummer 1 van lekkerst, dat was gewoon vrouw onder, man boven, dit omdat je dan een betere interactie hebt en elkaar in de ogen aan kan kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind op zijn hondjes nou niet zo geweldig maar dat kan ook aan de ex liggen :x
|
Citaat:
maar dit soort dingen komen vaak genoeg langs op discoverij channel, maar volgens mij kijken weinig mensen het, op dinsdag (vanavond dus) heb je altijd een avondje science, met bijvoorbeeld dingen over sex ;) |
anaal: no way
doggystyle: yes way :) |
Kweet niet;
Als we alle 2 gwoon uber geil waren dan boeide het ons nou weinig of we elkaar in de ogen konden aankijken Maar als het romantisch was dan wou ik haar wel aankijken dus dan zat doggystyle er niet in voor mij:( :) |
Citaat:
|
Is toch algemeen bekend dat je d.m.v. doggystyle makkelijkst de g spot kan bereiken? ;) en bevredigen?
|
Citaat:
|
Ik vind schildpadje veel liever en leuker dan doggystyle maar ish ook leuk als je lekker stevig doet en dan langzaam en dan weer snel :p
|
Citaat:
ik doe meer een steady ritme ;) |
Citaat:
|
dacht dat ik veel wist
wtf is ''schildpadje''? |
is coel ja dokkie steil
|
Citaat:
|
nooit gewete, wel gedaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:29. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.