![]() |
uithoudingsvraagje voor de mannen
Hoe lang houden jullie het gemiddeld uit voor je klaarkomt ? (en dan heb ik het over neuken, nonstop)
|
seks is echt wel je enigste interesse hé? :p
|
tot me armen niet meer kunnen :Y)
|
fap fap :{
|
ik kon het altijd perfect onder controle houden, uitstellen enzo:)
|
hangt ervanaf met welk wijf als t om de sup punten is dan heb ik t wel snel gehad;) maar normaal af en toe ff water tussendoor en dan weer doorrammen:D|:(
|
1 Bijlage(en)
:+
|
man, ik kan wel de hele dag doorgaan:Y)
|
Dat is heel verschillend.. Meestal als je t een tijdje nie gedaan hebt dan is het moeilijk. Maar na het weer een keertje gedaan te hebben houd je het wel langer uit :) Ikke wel tenminste :D
|
Citaat:
|
srry ik zit er nooit bij met een stopwatch en meestal toch als het over is lekker pitten en s'ochtends wakkerworden met of de vraag hoe de fuck ben ik hier beland of zou ik et goed hebbe gedaan want ik weet er niks meer vanaf! ::+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan er niet ingesteld worden dat je pas na 50 post ofzo een topic mag openen in een bepaald gedeelte van het forum, dan krijg je niet van dit soort domme reacties en topic's |
Citaat:
|
Hoe kan je dat nou ínhouden??? Leg es uit??? :?
|
Citaat:
...we zullen vragen of het in de disclaimer komt ;) |
hmmzz ik denk voortaan dan aan wa zou PSV dit weekend hebben gedaan ;)
(jah jah het is idd winterstop maarjah moet iets denke) |
:) hoe je het vol kan houden?.......
practice :P... en niet practice tijdens sex.. neeh eerst 3 jaar fap fap en dan :) |
tot men armen het niet meer houden of me lul zo geirriteerd raakt dat neuken niet meer kan
|
diyt is toch niet serineus
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.