![]() |
pijpen, niet de vraag hoe ut moet maar...
kijk ik heb mn vriend voor de eerste keer gepijpt en hij vond het wel heel lekker het was met condoom maar hij kwam er niet klaar van kan dat komen door die condoom dat ie dan minder voelt?
maar zonder wil ik eigenlijk niet want het lijkt me niet lekker om dat sperma in mn mond te krijgen. please help me!! |
je kunt tog t laatste tog ook gwoon met de hand doen, als je nie wil dat ie in je mond komt. Daarnaast hebben veel condooms een een of ander verdovende middel zodat t orgasme wordt uitgesteld ofzow iets
|
Citaat:
|
Hmm ja, het blijft rubber wat er tussen zit...
Je kan het laatste stuk idd met je hand afmaken, verder, je doet lekker wat je zelf wil... |
Hoe heet dat dan met pijpen, voor het zinden de ... uit? :? :o Dat is een mogelijkheid :)
|
Citaat:
sjaaaaa... das ook een optie he, mar dat doek toch niet denk ik.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ze nu gewoon met condoom pijpt voor de veiligheid?begrijp haar wel,je weet nooit 100% zeker of ie veilig is :s |
Citaat:
|
die gozer moet gewoon voortijdig aangeven wanneer het zover is...
en dan kun je idd op een andere manier afmaken. |
Citaat:
Eigenlijk vindt ik trouwens dat je dat niet kan zeggen als je het nog nooit heb geprobeerd... (Niet dat ik het ooit helemaal afmaak dan, maar toch.) Over voor het zingen.. Het zal dan wel niet de kerk zijn of zo :p Voor het zingen het café uit :p. Goed, ik snap niet waarom je minderwaardig zou moeten zijn als je dat doet... |
Citaat:
|
Ben ik de enige die zich ergert aan de pots van Johnyboy of zijn er meerderen :{
|
Citaat:
Edit: die van hem dan ;) |
geef mij maar gewoon neuken.:p das veel lekkerder.:)
|
je kunt t ook gewoon uitspugen als t eenmaal zover is...
maarja dan zit je wel met de zooi te kijken... |
Citaat:
Serieus, dat kan gewoon niet anders ;) |
Citaat:
|
gewoon slikken...Dat geeft gewoon het minste troep haha vind ik dan. Ik vertrouwede mijn vriendje en wist dat hij geen ziektes ofzo had..Hij vond het fijner zonder condoom dus dan doen we dat he haha.
|
mijn ex slikte ook (bijna) altijd, maar als ze nie wou slikken dan maakte ze het af met de mond zonder hem in dr mond te hebben als u snapt wat ik bedoel:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap m ook nie, boertje :D:o
|
Citaat:
|
Citaat:
lekker toch:7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zoog ik niet uit mijn duim hoor :+ |
Citaat:
Sowwy :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja eeehh als je eeen condoom gaat gebruiken om te pijpen gaat het wel wat te ver vind ik, er is toch niet echt iets vies aan het mannelijk spul? :9~ ;) En als je er wat tegen hebt, neem dan gewoon een handdoekje erbij ofzo... En ik denk dus best dat een jongen minder voelt met een rubbertje errond... Anders kan je zo veel meer gaan likken enzo, ik ga de details besparen :] *) Maarja je doet maar hè, mischien vind je vriedn ditook leuk, maar ik betwijfel het...
|
Gepijpt worden met condoom is kut, vind ik dan...
Wat je kan doen is voordat ie klaarkomt het afmaken met de hand of het hem zelf af laten maken en hem over je borsten heen klaarkomen... dan maak je hem heeeeeeel gelukkig :d en zorg dat je een handdoek / zakdoekjes bij de hand hebt... scheelt een hoop gekut ;) |
met condoom lijkt me btw gewoon vies om te pijpen..:p
ik zelf heb nog nooit iemand in me mond laten klaarkomen, maar tlijkt me nie vies ofzow... You don't know untill you try... |
Citaat:
|
nooit met condoom gepijpt geweest ma kzou dat wel is willen proberen ofzo gewoon om het verschil te weten :) zalt dees weekend is proberen denk ik :D in het JAK ist maar 1 euro voor 7 condooms :D met of zonder smaakje :D
kdenk wel dat het beter is om in de mond klaar te komen ma kdenk niet dat ze dat zal willen :D |
Citaat:
|
ja kweet dat ook niet juist he ma das toch minder tof dat het dan zo effi stopt en dat ge moet overnemen :)
ik DENK dat het toffer is he :) |
Oh zo... sommige jongens (ik) vinden het lekkr om in de mond klaar te komen... geeft een lekkr gevoel..., maar niet elke jongen... ik ken er wel een paar die het absuluut niet zullen doen.
Dan nog... je moet niet nadenken over wat de jongen wil... als jij het niet wil heeft de jongen nix te willen... Je bent de baas over je eigen lichaam! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie zegt dat het niet lekker smaakt ofzo? ;) |
Citaat:
maar als de gelegenheid zich voordoet (oww wat zeg ik ut tog weer netjes)O-) |
Citaat:
|
Citaat:
en toch eten anderne mensen het wel :?:Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.