Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Ouwe mesnen aan de kassa... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=27205)

Duffie 14 February 2003 17:26

Ouwe mesnen aan de kassa...

...zijn dus zó vervelend hè!!! Ze zeuren eerst tegen de persoon die voor en achter hun staan, en als ze eindelijk aan de beurt zijn moeten ze nog hun portemonneetje met 10000 rinkelende cantjes gaan lopen zoeken. *zucht* |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( :[ :[

lief-heksje 14 February 2003 19:02

:D

Clauw 14 February 2003 19:30

ik ben altijd erg blij met al dat kleingeld hoor, en zeker als het gepast is, dan wachten de andere klanten maar, die oudere mensen zijn nog aardig ook :p
50 euro geven voor 1 pak melk is echt niet leuk |:(:

FunFair 14 February 2003 19:38

ajoh je moet gewoon geen haast hebben :)

Helenaa 15 February 2003 16:49

Citaat:

Originally posted by FunFair
ajoh je moet gewoon geen haast hebben :)
daar komt het dus wel op neer

Duffie 15 February 2003 17:50

Als je nou snel wat moet gaan kopen zoals eeeehh... Condooms bevoorbeeld, je gaat dan naar de winkel, jij al chagrijnig omdat je ze moest gaan kopen en het was net zover, je vriendin ligt thuis geil op bed, ... En dan ga je me vertellen dat je geen haast moet hebben? :? Ik denk het niet... *) :]

Jamiel 20 February 2003 16:30

Re: Ouwe mesnen aan de kassa...

Citaat:

Originally posted by Duffie
Ze zeuren eerst tegen de persoon die voor en achter hun staan, en als ze eindelijk aan de beurt zijn moeten ze nog hun portemonneetje met 10000 rinkelende cantjes gaan lopen zoeken. *zucht* |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( :[ :[

a. ze zeuren niet
b. jij bent dom
c. want jij wordt ook oud

mening van mijn oma (die NIET dom is :p)

Atjeuh 20 February 2003 17:02

pfff duffie laat die oude mensen ok in hun waarde ik spreek jou later nog wel.....

Stapper 20 February 2003 17:08

of ze gaan pinnen, das ook altijd wel leuk

PFP 20 February 2003 18:18

oude mensen komen mijn strot uit. Je kan nooit iets goeds doen in hun ogen.
Sta ik een brief te posten, mijn scooter stond dus op de weg( wel helemaal aan de kant) loopt er zo'n oud takke wijf op me af en zegt: "Zeker teveel moeite om je brommer op de stoep te zetten."
Terwijl ik zeker weet dat als ik de scooter op de stoep had gezet ze dan weer zou zeggen dat die in de weg staat.:x

Xero 20 February 2003 19:19

Jullie kunnen anders ook goed zeuren. :p

dext0r 21 February 2003 17:11

Citaat:

Originally posted by Duffie
Als je nou snel wat moet gaan kopen zoals eeeehh... Condooms bevoorbeeld, je gaat dan naar de winkel, jij al chagrijnig omdat je ze moest gaan kopen en het was net zover, je vriendin ligt thuis geil op bed, ... En dan ga je me vertellen dat je geen haast moet hebben? :? Ik denk het niet... *) :]
gewoon nooit zorgen dat je wijf thuis geil op bed ligt terwijl jij onvoorbereid bent wil ook wel helpen ;]

Marsje 22 February 2003 00:02

Ik heb er geen last van dat oudere mensen voor en achter mij bij de kassa aan het zeuren zijn. Er zijn bij de supermarkt waar ik kom trouwens best veel mensen die pinnen. Ik probeer zelf altijd zo gepast mogelijk te betalen.
En haast heb ik niet. Wel hou ik rekening met de rij achter mij, gewoon uit fatsoensoverwegingen.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:04.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.