![]() |
Toch nog goed nieuws :{ Ongeslagen?!
Ja, ondanks alle commotie van vandaag (tgaat kut met onze groep op school) en zaterdag (tja..) heb ik toch nog iets positiefs te melden :o. Namelijk dat mijn cluppie voor de competitie nog steeds ongeslagen is tegen jullie clubs :? Ja, echt!! We hebben hier lui van PSV, Feyenoord, Ajax, Vites, NEC, Graafschap en Twente op het forum, en tja.. daar zijn wij nog ongeslagen tegen :o.. Als enige!! PSV verloor van Feyenoord, Ajax van PSV en feyeneurd tegen Ajax.. Vites tegen zowat iedereen :o, zelfde geldt in feite voor NEC bijna, en Graafschap, tja.. Twente verloor van Ajax en Feyenoord en NEC..
Wij speelden gelijk tegen de to(b)p 3 en Twente, en wonnen van de rest (Vites reeds 2x). Roda JC 8 4 4 0 16 16-5 Mwa, best aardig :+ |
punten gehaald: 9
tengedoelpunten tegen jullie clubs:21 voor: 10 en vrijdag graafschap thuis nu moet je wel goede zin hebbe :) |
Citaat:
|
Roda was weer lekker bezig van het weekend he bartje :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bartje, ik vind het lullig om jou weer uit je euforie te halen maar volgens mij ben je de bekerwedstrijd vergeten ? *)
|
Graafschap - Roda is nog niet geweest :z
|
Citaat:
jesus, laat die jongen toch zijn lolletje hebben, 22 maart gaan ze echt verliezen maar dan ben ik er weer niet bij minpuntje |
Dirk, er stond voor de competitie ;) Ik heb de bekerwedstrtijden tegen MVV en NEC er ook nie bijstaan ;) LEZEN :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.