![]() |
haaartopic! mar dan anders :s
oooooooh myyyyyyyy freaaaaaaaaking goooooood :o
hebnet in boekje gelezen dat het in japan ofzo heel erg in is als je je schaamhaar kleurt en er gel in doet enzo :r en klemmetjez... kkooooooommm aaaaaaaaaaaan |:( |
hahahahahahahahahaha :D
keigrappig! :D seg schat wil je mijn schaamhaar eens zien ik heb het groen gedaan en er piekjes ingezet (for xtra pleasure ;) ) :D volgende week doe ik eens een middestreep :D btw: wat voor een boekjes lees jij ? :p O-) :] :o |
hahahahaha......... Lieverd? Ik ben vandaag naar de kapper geweest... Wat? Je hebt je haar toch vorige week nog geknipt en geverfd..... NEEEHEEEJ niet die kapper de schaamhaar- kapper...... Ow dzjeez het moet niet gekker worden....... hahahahahahaha in Nederland zijn ze gek, maar Japan...
|
jep heb ik ook eens gehoord, je kan gewoon schaamhaar kopen net zoals een pruik, maar je zal wel moeten, want japaners hebben daar niet echt super veel ;)
en het is voor japaners geil om schaamhaar te hebben |
word een beetje lastig bij mij, heb er niet meer veel opzitten.... misschien me die hard ass haar maar es een kleur geven, gesmeerd worden ze elke dag wel :9
|
is normaal toch?
|
k vind het wel grappig :z
maar noooooo way dat ik het zelf zou doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
schat, ik ga even naar de schaamhaarkapper, een nieuwe permanent laten leggen
:{ doet uwe papa da ok laurier? :D |
hahahah
ja joh dat heb ik weleens op tv gezien, maar toen was et in Amerika, nog zo'n place-to-be voor rare freakdingen :+
dr was een of andere kapperszaak die dat deed, man wat n rare ontwerpen :D Tis maar waar je tijd voor maakt :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb vlechtjes in me schaam haar, en kraaltjes in me anus haar... wicked hoor :) |
kdacht nu is dreads te zetten ofzo :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.