Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Televisiedebat tussen Bush en Hussein.. Lachwekkend idee? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=27726)

GregoorvanDijk 27 February 2003 12:10

Televisiedebat tussen Bush en Hussein.. Lachwekkend idee?

Om ook maar weeres een threat hier te posten :+ Hoorde gisteren dat de meerderheid van het Amerikaanse volk daar voor scheint te zijn, maar is zoiets ooit te realiseren? :{

LoeLoe 27 February 2003 13:17

Ze vliegen mekaar in de haren denk ik

BWM 27 February 2003 13:18

onder leiding van Jerry Springer??

Ar-Tuur 27 February 2003 13:23

Volgens mij was het een voorstel van Saddam zelf. Ik denk niet dat een hoogstaand debat zou worden :)

GregoorvanDijk 27 February 2003 13:46

Ongetwijfel;d natuurlijk niet zoals bij ons, in een tv-studio, Loeloe O-) Lijkt me meer dat men bedoelt Bush vanuit Washington en Hussein uit Bagdad, hehe :D

Zolena 27 February 2003 18:32

Ben opzich wel benieuwd wat ze elkaar zouden kunnen zeggen. Maar waarschijnlijk kiest Sadam gewoon een dubbelganger die het beste kan debatteren ;).

Hertog_Joost 27 February 2003 20:29

Joh, die slaan elkaar acuut de hersens in..... Oke, dat heeft ook z'n voordelen, maar ja.

Jolie 27 February 2003 20:52

Hoogst onwaarschijnlijk...:{

Youssef 27 February 2003 21:40

Ik zou liever een echt gevecht zien tussen die twee, of een echt gevecht tussen de Amerikanen en Irakezen. En niet zo laf met bommetjes gaan gooien :{

Nightwolf 27 February 2003 21:54

Citaat:

Originally posted by Jolie
Hoogst onwaarschijnlijk...:{
idd want Bush verdomt (of verdomd :?) t om t een kans te geven

Fade of Light 27 February 2003 22:12

die slaan elkaar zeker niet, maar het is toch niet realiseerbaar en ondoenlijk....heb je die miljoenen bladzijdes van rapporten gezien, daar gaan ze zeker argumenten uit halen? blah :)

Ar-Tuur 28 February 2003 08:54

Citaat:

Originally posted by Youssef
Ik zou liever een echt gevecht zien tussen die twee, of een echt gevecht tussen de Amerikanen en Irakezen. En niet zo laf met bommetjes gaan gooien :{
Ik denk dat Saddam Hoessein heel wat laffe oorlogen en moorden op zijn geweten heeft. :{

GregoorvanDijk 1 March 2003 15:09

Het is zeker wel mogelijk, gewoon Saddam uit Irak en Bush uit Washington.. En dan een vliegtuig laten crashen op Bush zijn verblijfplaats :D:D

PFP 3 March 2003 19:52

Citaat:

Originally posted by bartje518
Het is zeker wel mogelijk, gewoon Saddam uit Irak en Bush uit Washington.. En dan een vliegtuig laten crashen op Bush zijn verblijfplaats :D:D
Edit Ar-Tuur: Graag alleen zinnige bijdragen :x

Plankje 3 March 2003 22:36

Citaat:

Originally posted by Youssef
het is niet laf, maar strategisch, omdat je dan je soldaten niet in hoeft te zetten en dus de kans om mankrachten te verliezen veel kleiner is en bommen veel effectiever zijn en t niet eeuwen duurt voordat t land eindelijk eens is overwonnen.

Daarnaast heeft een debat tog geen nut, want met beide valt niet te praten

Irene!!!! 3 March 2003 23:53

Lijkt me eigenlijk wel grappig :D Maarja eerst wil ik toch echt BUSH in BAGHDAD zien... :{

theo tank 6 March 2003 19:54

Citaat:

Originally posted by RickClan
het is niet laf, maar strategisch, omdat je dan je soldaten niet in hoeft te zetten en dus de kans om mankrachten te verliezen veel kleiner is en bommen veel effectiever zijn en t niet eeuwen duurt voordat t land eindelijk eens is overwonnen.

Daarnaast heeft een debat tog geen nut, want met beide valt niet te praten

Iets wat strategische is kan nog wel laf zijn....
Ik vind het wel een goed idee van Youssef Bush en Saddam gewoon in een box-ring zetten ofzow

kreej-z 20 March 2003 21:19

da krijgen ze noooooit voor elkaar!! en euh t zou ook n beetje dom zijn om saddam niet te pakken als ie zo voor t grijpen zou staan :{

Sjarkie 11 April 2003 20:23

Ik denk wel dat Saddam nu toe is aan een tv debat..:no: :wave:
Als ze die kerel al pakken gaa ze hem echt niet strikken voor een of ander duf debat, ze berechten die massamoordenaar.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:25.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.