![]() |
Televisiedebat tussen Bush en Hussein.. Lachwekkend idee?
Om ook maar weeres een threat hier te posten :+ Hoorde gisteren dat de meerderheid van het Amerikaanse volk daar voor scheint te zijn, maar is zoiets ooit te realiseren? :{
|
Ze vliegen mekaar in de haren denk ik
|
onder leiding van Jerry Springer??
|
Volgens mij was het een voorstel van Saddam zelf. Ik denk niet dat een hoogstaand debat zou worden :)
|
Ongetwijfel;d natuurlijk niet zoals bij ons, in een tv-studio, Loeloe O-) Lijkt me meer dat men bedoelt Bush vanuit Washington en Hussein uit Bagdad, hehe :D
|
Ben opzich wel benieuwd wat ze elkaar zouden kunnen zeggen. Maar waarschijnlijk kiest Sadam gewoon een dubbelganger die het beste kan debatteren ;).
|
Joh, die slaan elkaar acuut de hersens in..... Oke, dat heeft ook z'n voordelen, maar ja.
|
Hoogst onwaarschijnlijk...:{
|
Ik zou liever een echt gevecht zien tussen die twee, of een echt gevecht tussen de Amerikanen en Irakezen. En niet zo laf met bommetjes gaan gooien :{
|
Citaat:
|
die slaan elkaar zeker niet, maar het is toch niet realiseerbaar en ondoenlijk....heb je die miljoenen bladzijdes van rapporten gezien, daar gaan ze zeker argumenten uit halen? blah :)
|
Citaat:
|
Het is zeker wel mogelijk, gewoon Saddam uit Irak en Bush uit Washington.. En dan een vliegtuig laten crashen op Bush zijn verblijfplaats :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast heeft een debat tog geen nut, want met beide valt niet te praten |
Lijkt me eigenlijk wel grappig :D Maarja eerst wil ik toch echt BUSH in BAGHDAD zien... :{
|
Citaat:
Ik vind het wel een goed idee van Youssef Bush en Saddam gewoon in een box-ring zetten ofzow |
da krijgen ze noooooit voor elkaar!! en euh t zou ook n beetje dom zijn om saddam niet te pakken als ie zo voor t grijpen zou staan :{
|
Ik denk wel dat Saddam nu toe is aan een tv debat..:no: :wave:
Als ze die kerel al pakken gaa ze hem echt niet strikken voor een of ander duf debat, ze berechten die massamoordenaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.