Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   grrr kleurcodes op msn (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=28225)

Jamiel 9 March 2003 20:10

grrr kleurcodes op msn

bijna iedereen gebruikt die nu en ik zie met me stomme mac alleen maar codes... ik kan msn strax gaan weggooien, want dan gebruikt iedereen toch van die dingen :(

The6thgate 9 March 2003 20:50

gelukkig heb ik er relatief weinig last van:yes:
moet je je ouders overhalen de mac in te ruilen voor een pc;)
of misschien helpt een windows emulator:? :p

:aai:

Nightwolf 9 March 2003 20:52

je gaat vaak on- en offline wat best irritant is :z

Stapper 9 March 2003 21:02

misschien is een msn look a like een idee, zoiets als trillian, dat werkt bijna het zelfde en der zit nog icq, oal, etc bij, misschien dat je daar minder problemen mee hebt

Plankje 9 March 2003 22:00

kleuren?

Karliene 9 March 2003 22:04

Ik zie inderdaad wel codes staan ja, maar bij mij komt er geen kleurtje hoor?! (ik heb Windows Messenger, kan dat het probleem zijn?!)

Nightwolf 9 March 2003 22:14

een meisje die ik via een ander forum ken, zei ook iets over kleuren in haar naam.......en blijkbaar heeft t iets met de nieuwste versie van msn plus te maken (versie 2.0)

biffyclyro 10 March 2003 15:53

(@)9*4*8*12*(#)(236,066,232)Krientje(#)12*8 *4*9*(@)12 :)

is mijn naam tegenwoordig :x

het ziet er echt wel gezellig uit hoor! en inderdaad, tis msn plus, hier te downen: http://msgplus.patchou.com

als het goed is.

Nightwolf 10 March 2003 16:30

maar wel bij vermelden dat t om de nieuwste versie gaat want ouder dan versie 2.0 ondersteunt die kleuren nie :+

Jamiel 11 March 2003 11:54

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
maar wel bij vermelden dat t om de nieuwste versie gaat want ouder dan versie 2.0 ondersteunt die kleuren nie :+
Ik heb versie 2.1 , daarna komt er versie 3 voor de mac, maar das alleen voor Mac Os X (ik heb systeem 8.6, Mac Os X is 10.1)

met versie 3 kun je nog maar net bestandjes ontvangen en verzenden
(wat ik dus nu niet kan met mijn 2.1)

Nightwolf 11 March 2003 14:47

ik heb t over msnplus, meid :*

Jamiel 11 March 2003 15:14

Citaat:

ik heb t over msnplus, meid :*
werkt alleen op windows :+

Nightwolf 11 March 2003 15:19

weet ik, daar had ik t ook over :+

Jamiel 11 March 2003 15:29

Citaat:

weet ik, daar had ik t ook over :+
d'Oh :p

Queenie 16 March 2003 23:58

Citaat:

Originally posted by Karliene
Ik zie inderdaad wel codes staan ja, maar bij mij komt er geen kleurtje hoor?! (ik heb Windows Messenger, kan dat het probleem zijn?!)
Daarvoor moet je msn plus hebben.... maareh heb et idee dat deze opmerking al eerder is gemaakt|:(

Xero 17 March 2003 00:13

Re: grrr kleurcodes op msn

Citaat:

Originally posted by Jamiel
bijna iedereen gebruikt die nu en ik zie met me stomme mac alleen maar codes... ik kan msn strax gaan weggooien, want dan gebruikt iedereen toch van die dingen :(
Ik heb ook geen msn meer op de mac. Ging voor geen meter :no:

Annuh 17 March 2003 19:02

Ik heb msn plus maar gebruik die codes nooit!

BWM 18 March 2003 20:11

Ik heb gewoon de normale MSN, geloof versie 3 of 4 ofzo...

Vraag me nog steeds af hoe dat MSNplus eruitziet, ga het niet downloaden ofzo (if it ain't broke, don't fix it)

Plankje 18 March 2003 22:44

mja sinds msn+ 2.0 gebruikt iedereen t. Vind ik wel jammer, want toen t net bestond was ik 1 van de weinigen die t gebruikte en daarmee uniek :)

Tyskie 18 March 2003 22:48

Macintosh roelt meid.. Gelukkig heb ik maar een zo'n blaatschaap in mijn lijst met die gare kleurencodes.. En verder boeit t me ook niet zoveel.. Ze doen maar...

Overigens heb jij er ook last van dat je msn vaak uitspringt? Zou het dan toch aan de Mac liggen.. :x
Mac OS X.2.4 trouwens hier..

Atjeuh 19 March 2003 07:40

msn plus= breezer :kots:

Queenie 19 March 2003 08:08

Citaat:

Originally posted by Atjeuh
msn plus= breezer :kots:
Verklaar u nader............ k vin mezelf neej echt breezer maar ik heb wel msn plus......

Jamiel 19 March 2003 14:34

Citaat:

Originally posted by tyskie
Overigens heb jij er ook last van dat je msn vaak uitspringt? Zou het dan toch aan de Mac liggen.. :x
Het ligt aan microsoft, die is oospronkelijk bedoeld voor windows !
Als het me meezit, word ik er 3/4 keer afgegooid en gaat het 2 keer vastzitten
de laatste dagen wil hij iets van euhm.... nooit meer inloggen ?? :no:
dan staat er ( oh ja !was ik vergeten te zeggen : ) fout van type 1,2,3 of busfout en illegale instructie en dan loopt me comp. vast

als jij daar ook last van hebt, ligt het dus nie aan mijn computer !

Tyskie 19 March 2003 17:36

Nou. zo erg heb ik het tegenwoordig niet meer... Af en toe valt msn helemaal weg.. vroeger was het erger.. En met inloggen geeft hij bijna altijd de eerste keer niemand aan in mijn lijst.. moet ik opnieuw inloggen.. :D

Queenie 19 March 2003 21:22

Citaat:

Originally posted by tyskie
Nou. zo erg heb ik het tegenwoordig niet meer... Af en toe valt msn helemaal weg.. vroeger was het erger.. En met inloggen geeft hij bijna altijd de eerste keer niemand aan in mijn lijst.. moet ik opnieuw inloggen.. :D
Ligt misschien wel aan msn.... Ik heb n gewone PC en mijn MSN doet ook erg raar de laatste paar dagen|:(

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:20.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.