![]() |
sex in bad
iemand vertelde mij dat sex in bad best wel geil is, maar dat je moest oppassen dat het geen vacuüm ging zuigen, anders moest je wachten totdat manneke weer slap werd...
nou jah, wat is het van waar, en is het echt zo lekker? :$ |
Re: sex in bad
Citaat:
En voor de rest, geen zorgen maken joh... :) |
hm tis idd krap....:x
da vacuum heb ik op t xhaleforum ook nog een discussie over gehad, de kans is HEEEEEEEEEEEEEEEEL klein dus don't worry! ik ben een stresskip wat sommige dingen betreft maar dit is NIET een cijfer waar je je zorgen om hoeft te maken ;) en of et nou werkelijk zo geweldig lekker is mwah, ik loop er ni echt warm voor eigenlijk... Douche daarentegen vond ik weer WEL geweldig... maar da kan ook aan de persoon hebben gelegen :o |
nooit ergens last van gehad.... wel krap idd :? heb een jacuzzi nodig ofzow
|
ik vind sex in de douche toch echt lekkerder (en relaxter)
|
't s erg krapjes :)
Maar als je een beetje spierballen hebt en het goeie bad/positie vindt.. is het ontzettend :9~ |
**vriendin heeft geen bad :(**
|
nog nooit geprobeert eig,,.
|
kga het is vragen ma tzal niet voor dees weekend worden dan mss volgend weekend :D
zal laten weten of het goe was alsek het ooit probeer :D |
tjah bad en douche staat nog steeds op me verlanglijstje.. kep bijna weer een vriendin, dusja.. ff kijken of ze geintresseerd is in me krappe bad... :7
|
in een bad sucks
in de douche wil ik wel es :):[ |
lijkt me veel te klein:p
|
Citaat:
en als dat niet het geval is... dan moet je maar iets anders verzinnen :P lol.. succes |
Citaat:
en nu? :) |
Citaat:
|
Citaat:
u vriend zal zich moeten bukken he :D of gij buffalo's aandoen :D |
Citaat:
Voel je uitgenodigd :D |
Citaat:
*ervaring* en nu jij :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb jij lekker wat gehad, zo'n paar minuten.. Maar je meissie dan? Denk je daar wel aan? :P ze wil ook wel klaarkomen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes: 8|
|
Tja, bad is best irri, wij hebben een hoekbad en das nogal krap, en zorg ook dat je niet teveel water over de kant ketst, moet je meteen weer gaan dweilen :{
De douche daarentegen is wel relaxed *) |
Citaat:
|
in bad? hmmm mss mjah mss iets voor als ouders nog nekeer niet thuis zijn O-)
:D |
Lijkt me best vet :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een lig bad :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom heeft iedereen hier al zo vaak sex gehad...?
|
Citaat:
|
Misschien een beetje vaag als ik dit vraag , maar heb altijd het idee dat ik in bad of douche minder snel klaarkom dan als je het in bed doet. ik heb het idee dat dit door het warme water komt ofzo? kan dit?
|
ik vind in bad maar kut
veel te weinig ruimte |
ik zou het absoluut niet weten
|
ik ook niet, heb het nog nooit mee mogen maken.:7
|
Ach, het lijkt leuk ofzow, maar nog nooit gedaan :)
|
*gaat het bad een keertje uitproberen...*
|
Ik ga het over 3 weken proberen... dan zit ik met me vriendin een week lang in een huisje met prive 2 pes bubbelbad :Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.