Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   geurtjahs (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=28755)

Duffie 25 March 2003 17:16

geurtjahs

Veel meiden hebben hier dus last van: geurtjes. 8| Vaak word beweerd dat jongens er geil van worden enzo, maar ik geloof er niet veel van... Vertellen jullie es gasten, vinden jullie zo'n kutgeur lekker? :kots: *)

laurier_garnier 25 March 2003 17:19

ik wel :p

ma ik riek dat niet op voorrand zenne :) pas als ik ter plaatse ben:]

:D

dext0r 25 March 2003 21:00

beetje bullshit topic dit,

t is wel zo dat omstanders kunnen ruiken ..onbewust.. (als een soort 6e zintuig) wanneer een vrouw feromonen (deze waren het toch?) uitscheidt, mannen bemerken dit en het zou de geslachtsdrift bevorderen. (volksmond : geil worden?:P )

deze zelfde feromonen zorgen er bijv ook voor dat bijv. in een meisjes internaat de meisjes na verloop van tijd gedurende ongeveer de zelfde tijd hun periode hebben..

wat jij bedoelt te bereiken met dit topic over geurtjes vind ik een beetje onzin, dat het opwindend zou zijn over die doelbewuste lichaamsgeuren..en zeg nou zelf...ruikt het echt zo erg als je jezelf wijs maakt? dat het naar vis zou ruiken vind ik al helemaal een ubercliche

0Vera 26 March 2003 16:50

nah ik vind et vies eerlijk gezegd maja ik word ook ni geil van mezelf.. :{ ben et verder ook wel met dext0r eens, dit doet me denken aan zo'n slechte reclame 'nooit meer last van geurtjes' in de trein dat een meisje met vriendinnen wat aan et kletsen is en ineens op moet staan en dat ze dan op zo'n vent knalt, 'zo dichtbij mensen als je zelf wilt' hoor je dan en vervolgens pleurt die gast zelf in de schoot van een ander

grappig :{

TheGroovMaster 27 March 2003 15:14

je hebt meiden die stinken naar rotte vis en das idd ranzig, dus echt niet dat ik die ga beffen ofzo... ba en je leuter stink ook een paar dagen uren in de wind :kots:
maar dan heb je ook nog de categorie geile zoete geur smaak.... nou echt wel dat ik daar graag aan lig te lebberen!!! hmm heerlijk spul dan!

GregoorvanDijk 27 March 2003 15:41

LOL.. Nou, ik raak daar niet opgewonden van.. Gewoon van het meisje zelf, maar niet van geurtjes verder..

TheGroovMaster 27 March 2003 16:04

Citaat:

Originally posted by bartje518
LOL.. Nou, ik raak daar niet opgewonden van.. Gewoon van het meisje zelf, maar niet van geurtjes verder..
ik zeg ook niet dat ik er geil van word.... ik ben dan allang geil, als ik een lekkere meid zie ben ik al geil :yes:

Dimas 27 March 2003 16:18

Citaat:

Originally posted by TheGroovMaster
ik zeg ook niet dat ik er geil van word.... ik ben dan allang geil, als ik een lekkere meid zie ben ik al geil :yes:
nee, jij bent standaard geil, jij wordt alleen maar geiler zodra je een meid ziet

Karma-Killer 27 March 2003 17:43

Ach het heeft ook z'n leuke kanten :p
Als je zo'n mededeling krijgt van je vriendje, dattie je nog kan ruiken :d

psychobunny 27 March 2003 18:17

Citaat:

Originally posted by Dimas

nee, jij bent standaard geil, jij wordt alleen maar geiler zodra je een *jongen* ziet

:yes:

psychobunny 27 March 2003 18:17

Citaat:

Originally posted by Karma-Killer
Ach het heeft ook z'n leuke kanten :p
Als je zo'n mededeling krijgt van je vriendje, dattie je nog kan ruiken :d

zou ik eerder beledigend opnemen :p

Karma-Killer 29 March 2003 22:59

Citaat:

Originally posted by psychobunny

zou ik eerder beledigend opnemen :p

Nee want dan zegt ie het wel lief, van: ik vind het fijn want dan voel ik me weer bij jou :yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:40.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.