![]() |
Help me out!! Schroefdraadgat aanbrengen...
Ik moet een vraag beantwoorden en die gaat als volgt...
Citaat:
ik heb werkelijk geen idee.. en het moet af voor 4 uur... en ik wil niet voor deze vraag helemaal naar school, want dan ben ik fokking ook weer 2 1/2 half uur onderweg heen.. en dan nog eens 2 uur terug... |
laat maar ik weet het al :Y)
op fok.nl waren ze sneller :Y) |
11 cm en 45 graden...had ik je zo ook wel kunnen vertyellen :yes:
|
:huh: :rolleyes: :d :d :d :d :d
je hebt een diameter van 12 mm :Y) en jij maakt een gaatje van 11 centimeter :] en die hoek is dus niet 45 graden :Y) niet elke boor is hetzelfde :p bij 45 graden heb je een vet scherpe punt.. het juiste antwoord was namelijk 12 graden... :p hoe scherper de punt, hoe sneller je door het materiaal heengaat toch? en dat moet je niet hebben bij metaal bij mijn weten :o dan trek je die boor kapot.... en de boor moest 11,2 mm zijn :+ |
oh foutje ik bedoelde ook mm...
en die hoek...mja dat is subjectief. Ik vind 45 graden altijd leuker en met de boor bestelt bij tellsell (0900-4345 / 50cpm) drill je er zo een gat in... |
jah, maar voor een handboor kan dat nogwel :Y) als je achter een grote machine staat waar je vaak mee moet boren op hoge snelheid.. dan is zo'n boor snel op volgens mij... :p
aangezien het materiaal wel in de bank blijft zitten.. en de boor ook wel in de kop, maar de boor slijt dan wel stukken harder... (denk ik :+) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:35. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.