![]() |
Ik ben het zat!!!
ik ben ziek.... En ik heb vanaf Zaterdag in bed gelegen en daardoor heb ik 3 daagjes aan het strand gemist en 3 vrije dagen verknald... Dus ik ben boos op de griep! En dat wou ik ff kwijt.................:$
|
het is ook niet leuk om met lekker weer in bed te liggen
ik heb medelijden met je, maarja zie het positieve der in, je hebt niks op school gemist ;) |
Citaat:
hehhehe school was dat? Ben ik bijna n jaar niet meer geweest:$ ... Over 2 maanden hoop ik mijn diploma te ontvangen......:'( |
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL BETERSCHAP! -X-
neem anders een lekker kop thee vers geperste sinassappelsap veel fruit en groente!!! en ga lekker genieten van alle leuke kinderprogramma's die over dag zijn die zijn best wel leuk :yes: |
Citaat:
|
Ben al weer een beetje beter:d Werd ook wel eens tijd..........
|
zo mag ik het horen:)
thee goed geholpen!!!!!!! :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
oooh meis:aai: verkoudheid uhmmmmmmm goed stomen en verstandskiezen trekken:( oooh nou je moet maar dneken je krijgt toch verdoving.. even zo'n flinke spuit maar daarna voel je niets meer!!! Heeeeeeeeeeeeel veel sterkte:) |
ja ik ben het ook zat. dit hele kutforum ben ik zat. en alle kut moderators en kutforumbazen hier. mennuz is de enige leuke persoon hier. de rest zijn allemaal een stelletje kloodzakken. ik mag julie niet. stelletje hufters. ga allemaal jullie geboorte maar lekker aanklagen
|
BIG PIMPIN ARJAN :D
:thumbsup: 8) |
ZIEK ZIJN IS KUT!!!!!!!
gelukkig ben ik niet zovaak ziek Maar als ik dat ben hek meestal wel mazzel, ben er dan binnen paar dagen bovenop *klop klop* Afkloppen*) |
ziek zijn is julie eigen schuld. meiden zijn untermenschen. waardeloze wezens zijn het. julie verdienen het ziek te zijn. ik ga met pasen een paasvuurbult maken en julie allemaal roosteren. stelletje vieze vuile sletten. menno kom jij dan ook, lekker mee eten van de barbeque. een lekker geroosterd tepeltje of een aangebrande klit of zo??? lekker smullen !!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fietsen stelen ja leuk. en dan jou er aan vastknopen en naar de bodem van et kanaal laten zinken. dat is je verdiende straf. je bent et niet waardig om te leven
|
Citaat:
|
Citaat:
je klinkt als een gefrustreerde homo, zoveel haat tegenover meiden...:O (niet dat ik iets tegen homo's heb hoor!!):thumbsup: |
3 dagen van je leven ohjee, dat komt op 0.01% uit ofzow :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel je niet zo aan zeg...Ik ben al 7 maanden ziek...3 jaar in totaal, dus zo erg zijn 3daagjes niet...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:36. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.