![]()  | 

school 

kom je op school.. is de leraar onvindbaar das lekker :{ hijs niet op school en ook niet thuis en wat doe je dan lekker naar het olc natuurlijk :{ :{ 
	 | 

:* 
	 | 

Citaat: 

| 

olc :? 
	 | 

Citaat: 

lekker naar ll.com gaan  | 

Klinkt me bekend in de oren.. :{  
	Heb net vier uur computeren gehad..Daar word je ook behoorlijk gaar van.. :Z  | 

weet je waar je pas gek van wordt ?? een dag als vandaag ... als je pas om 3 uur moet beginnen en om kwart over 5 uit bent :[ 
	 | 

Citaat: 

| 

weet je wat irrie is? 
	als je sochtends wakker word en elke dag denkt...wat moet ik nu weer gaan doen... doe me dan maar die school die om 2 of 3 uur begint...  | 

Ja maar op school op de computer dat houd ik écht niet lang vol hoor!! 
	Je ken daar níks bij ons!! :? Alles hebben ze vergrendeld... maar ken wel lekker forummen!! :D  | 

Citaat: 

en dan verwachten ze ook nog dat je daar de hele tijd rustig gaat zitten werken, want owee als je de studiesfeer verpest  | 

Citaat: 

| 

bij ons op school kan je gewoon msnen :) 
	 | 

weet je wat leuk is ?? ALd je de hele week vrij ben:] :yes: 
	 | 

Bij ons heeft de opzichter (oid) een programma dan kan hij op alle beeldschermen tegelijk kijken, hij kan dus ook je email lezen als ie dat wilt. :[ 
	 | 

Citaat: 

ze hebben eigenlijk geprobeerd om ervoor te zorgen dat t niet gaat, maar uiteraard werkt een oude versie wel weer:z  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

En hun zitten altijd met ons mee te lezen :[ Dat vinden ze cool, dan denken ze dat ze stoer zijn, En dan gaan ze ons eerst keihard uitlachen, En dan ons venster wegklikken :{  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:47. | 
	Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.