![]() |
school
kom je op school.. is de leraar onvindbaar das lekker :{ hijs niet op school en ook niet thuis en wat doe je dan lekker naar het olc natuurlijk :{ :{
|
:*
|
Citaat:
|
olc :?
|
Citaat:
lekker naar ll.com gaan |
Klinkt me bekend in de oren.. :{
Heb net vier uur computeren gehad..Daar word je ook behoorlijk gaar van.. :Z |
weet je waar je pas gek van wordt ?? een dag als vandaag ... als je pas om 3 uur moet beginnen en om kwart over 5 uit bent :[
|
Citaat:
|
weet je wat irrie is?
als je sochtends wakker word en elke dag denkt...wat moet ik nu weer gaan doen... doe me dan maar die school die om 2 of 3 uur begint... |
Ja maar op school op de computer dat houd ik écht niet lang vol hoor!!
Je ken daar níks bij ons!! :? Alles hebben ze vergrendeld... maar ken wel lekker forummen!! :D |
Citaat:
en dan verwachten ze ook nog dat je daar de hele tijd rustig gaat zitten werken, want owee als je de studiesfeer verpest |
Citaat:
|
bij ons op school kan je gewoon msnen :)
|
weet je wat leuk is ?? ALd je de hele week vrij ben:] :yes:
|
Bij ons heeft de opzichter (oid) een programma dan kan hij op alle beeldschermen tegelijk kijken, hij kan dus ook je email lezen als ie dat wilt. :[
|
Citaat:
ze hebben eigenlijk geprobeerd om ervoor te zorgen dat t niet gaat, maar uiteraard werkt een oude versie wel weer:z |
Citaat:
|
Citaat:
En hun zitten altijd met ons mee te lezen :[ Dat vinden ze cool, dan denken ze dat ze stoer zijn, En dan gaan ze ons eerst keihard uitlachen, En dan ons venster wegklikken :{ |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.