![]() |
breezer sletten hier aanmelden
dikke lol
check es: Breezersletjes--> Deel 1 --> 1e rij van boven 3e foto..... dacht wel dat we die kennen he!!! :yes: haha lagge dan http://spicken.de/breezersletjes/ |
Lesjuh :huh:
|
zij is helemaal geen breezerslet 8| maar n superaardig meidje :)
|
lol :d
|
whaha :d
|
Deze komt me ook zo bekend voor :z
|
leuk toch :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, ik weet het weer was van zo'n newbie, zat ze zo'n sexverhaal te posten, en daaronder had ze die foto als attachment, dat moest haar zogenaamd voorstellen :z |
ow dat heb ik nie eens gezien:no:
|
loze site echt...
|
temple of breezah
|
staan ze daar dan vrijwillig :?
|
Oh triest zeg...
Ik drink helemaal nooit breezer...:9 En ik sta, in tegenstelling, tot die anderen met al mn kleren erop...:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al zo'n idee who did this..maargoed.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
why oh why zat je in feite op die site? :x
|
in me favorieten... O-)
|
Breezerslet of niet. Toch zeker 50% van die site mag gerust een keer bij mij kome slapen!
|
Heheheh:d :wave:
Wie stuurt lizz :z |
ik meld mij aan! ben een echte breezah slet! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en er zitten heel veel "niet-breezersletten" erin... sommige wijven zijn gewoon oke.. maar omdat het een lekker wijf is wordt t gelijk beschouwd als breezer ..|:(
|
kheb ut beetje doorgekeken
me has nog nooit zoveel make-up, decollete's achterwerken en domme dozen bij elkaar gezien... btw sommige foto's zijn van modellen. en erop geplakt.. maar tis allemaal 3x niets.. Geef mij maar lekker ll.com:z |
Citaat:
|
haha lol, dur bestaat zelfs een site daarvan :d
|
Forbidden
You don't have permission to access /breezersletjes/ on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.26 Server at spicken.de Port 80 ik zie geen een foto:| |
Citaat:
|
ik moet zeggen dat de laatste tijd wel erg veel sites de lucht uit gaan :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Ooh wat jammer nou zeg:yes: :O ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.