![]() |
voetbal....
Bah.. Mijn pa kijkt voetbal en zit alleen maar te schelden... Het is toch maar een spelletje???? Of vinden jullie dat een beetje schelden erbij hoort?!?!?!
|
nee, maar in dit geval wel, wat spelen ze slecht :[ :[
|
SCHELDEN HOORT ERBIJ!!!!:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
|
Citaat:
|
tboeit me zowiezo geen fuck... Als nederland verliest ben ik zo voor et andere land... Tgaat erom dat je achteraf kan feesten ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederlands Voetbal = Booooooring :O
:wave: Oeh, ik raak de bal aan, snel weer wegschieten naar zo'n ander oranje poppetje. :O |
NEDERLAND 2-1 VOOR !!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schelden hoort bij voetbal, voorbeeld:
Klote voetbal Voetbal sucks! Kut ballentjesschoppers :) |
Joeeepiej het is afgelopen:yes: :d :yes: :d :wave:
|
sjeez, moldavie had van mij mogen winnen. Wat een stelletje zoutzakken zijn we :{
|
wat een k*t wedstrijd, en ja schelden hoort der bij, die stomme miljoenairs kunnen niet eens van semi prof's winnen, iig bijna niet, wat een stelletje losers zo bij elkaar
|
Wat is nou de uitslag??:)
|
Citaat:
|
:O dat loeloe dit niet verplaatst naar sport.... :o
|
Citaat:
Tering Hippie! :wave: |
Tering hippie en dan houden we het nog netjes ja :)
|
Citaat:
|
Hehehe, je wilt niet wéten wat ik allemaal schreeuw tijdens een wedstrijd. Dat is niet meer normaal, maar het hoort erbij. Gisteren was een ronduit beschamende/lachwekkende vertoning. Uiteindelijk moet iemand uit.. Juist ja O-) ons weer redden :*
|
Citaat:
|
Citaat:
+ nog 1 kleine minimale inbreng van een PSVer die gelukkig weinig last ondervindt van zijn afkomst O-) |
Citaat:
ach... kvind eig ut leukste om nog zondag ochtend mega vroeg lekker te kijken hoe vriendje in brakke toestand tog gescoord had;) :d ik noem geen namen...O-) :*! |
votbal zuigt zo erg dat mn lul der van afvaltO-)
|
als frankrijk 1-2 van israel wint, hoor je niemand....
|
Citaat:
|
Citaat:
duitsland - litouwen 1-1 albanie - rusland 3-1 (:? ) |
Citaat:
|
voetval is gewoon een kapitalistishe kutsport waarbij alles om het geld draait , en dat een spelletje noemen ???
mischien hoort t erbij , maar ik vind t een beetje dom hoor schelden omdat een bal naast twee palen in plaats van er tussen door rolde... |
Citaat:
Die argumenten van mensen die anti-voetbal zijn, zijn altijd zo geweldig:thumbsup: :wave: :aai: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff, ik heb de wedstrijden tegen tjechie en moldavie niet eens gekeken, had t druk met andere zaken.:) ;) :*
|
Stef was aan t bellen, niet kerl? :yes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.