![]() |
jeuj, eindelijk een kamer!
Nouja, paar weten het eigenlijk al via Q2u.nl dat ik binnenkort al snel op kamers ga.
14m2 voor 155incl. 3 andere huisgenoten. (in Enschede) Ik dacht eerst dat er geen internet aanwezig zou zijn, dat maakte me niet zoveel uit.. Dus dacht, achjah pech alleen maar beter voor me studie en kannik meer andere dingen doen :) Hebben ze UT-internet :rolleyes: (dubbele snelheid nog wel!, door foutje bij aansluiting) :rolleyes: :rolleyes: Maarja, whatever.. Gelukkig werkt me computer alleen nog maar voor surfen en documenten typen.. dus dat valt wel mee :) Ik ga er een gezellige tijd van maken, en ik post nog wel foto's ervan! (rond.., eind april zo'n beetje) |
Leuk :) Welke stad dat dan?
|
kewl gefeliciteerd :* :* :*
|
gefeli :)
|
Citaat:
|
gefeliciteerd!!!
|
had t op q2u al gelezen maar vanaf wanneer kan je er in eigenlijk? :?
|
gefeli
|
veertien vierkante meter....
dat is 4 bij 4,5 ofzo? alleen een kamer? |
beetje kleine kamer, als je maar een beetje je spulletjes kwijt kan en nu maar hopen dat je kamer genoten leuk zijn
|
Citaat:
Neeh ik heb..., 3.6 x 3.8 dacht ik. = 13.6 (ofzo) Citaat:
12m2 is gemiddelde voor een (beginnende) studentenkamer.., En het is groter dan wat ik nu thuis heb (dacht zo'n 9.5m2.. ) Je meot je er niet op verkijken.. 14m2 is niet weinig hoor.. en al helemaal niet voor 155euro incl, gas,water,licht, UT-kabel-inet |
ik heb echt geen idee hoe het zit met prijzen en grootes van die kamers...
maar alsk het dus goed begrijp ist gewoon eenhuis waar jij 1 kamer uit heb en dan nog meer huisgenoten en dan deel je met zn 4ren ofzo een badkamer toilet en keuken ect? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk voor juhh!:)
|
Nou ja, klein is het natuurlijk niet... Maar je moet niet vergeten dat het je Woonkamer/Slaapkamer/Eetkamer/Studiekamer alles in 1 is... Maar voor dat geld is het zeker een leuke kamer! :)
|
Citaat:
Ik ga zondag al. |
feli :)
|
Op kamers gaan.... kijk, dat zou ik nou nooit doen. :o
|
Citaat:
Jah zo kennen we jou weer.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuk voor je :) ik ga voorlopig nog nietop kamers... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.