![]() |
Meiden die zich voordoen
dat ze ouder zijn dan ze eigenlijk zijn, zijn zielug.... :yes:
|
BrEeZaAh :p
|
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=29184 , laatste reply? :z
|
:yes:
|
maar als wijf is toch bedoeling dat je er ouder uitziet zowdat je op jongere leeftijd al dudes kan scoren, kun je op je 12 al beginnen 8-)
|
mee eens :yes:
|
Re: Meiden die zich voordoen
Citaat:
|
met uitgaan okee, zolang je niet maar 12 bent en probeert binnen te komen ofzow :Z
ben je nou 16 en je moet 18 zijn om binnen te komen heb ik weinig problemen mee.. maar om voor de rest nou voor te doen alsof je ouder bent, ook al ben je 2 jaar jonger vinnik sneu... net alsof je je moet schamen voor je leeftijd ofzow :Z |
Je kunt het gewoon niet hebben dat wij voor liggen in de puberteit :]
|
joh daar heb ik totaal geen problemen mee... ik weet ook wel dat de meeste meiden zo'n 3 jaar voorsprong qua geestelijke ontwikkeling hebben, maar lichamelijk zijn ze precies hetzelfde....
en ik heb er ook niets op tegen dat een meid 3 jaar verstandiger is.. I like smart :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
over wie gaat het feitluk? :{
|
Citaat:
|
tja.. ben er ook nie zo keen op
maar goed.. men schatte mij vroeger wel ouder, maar ik zei altijd hoe oud ik was. ben geestelijk idd wel ouder maar ach.. what does it matter.. age is just a number, progression of the mind is what counts.. |
Citaat:
maar zoals jezelf al zegt age is just a number, progression of the mind is what counts Mooi gesproken :z |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:03. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.