![]() |
heel vaaag
laatste heb ik hele vage dromen! maar het is niet echt een droom ofzo, maar lig ik in me bed en word ik wakker en zie ik opeens allemaal dingen, alleen steeds hetzelfde maar ik weet niet wat het is en dan doe ik snel het licht aan en is het weg. Tijd geleden had ik het ook, toen zag ik iets op de grond liggen en wilde ik het pakken maar toen was er niks, best wle eng. Iemand ook weleens last van?
|
Nou uh nej ....
|
geloof er nix van
|
Heb ik vroeger ook wel eens gehad ja.... Nu gelukkig niet meer....
|
Eeehm, geen last van gehad. Wel vaker van gehoord. De moeder van een vriend van me had et ook en beweerde bij hoog en bij laag dat et geesten waren. maar ze was eraan gewend en vond et nie eng ofzo... vaag verhaal.
|
Ja nou niet echt dat maar het leek eerst net dat ik geknepen werd en der was niemand thuis maar d8 zal wel verbeelding zijn ofzo..!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk niet nee, maar ik droom wel heel sterk gewoon :{
|
Ik vergeet me dromen altijd
|
Citaat:
|
Psychologie & Filosofie
Een forum waar je je hart een beetje kan luchten en over problemen kunt praten. |
Aan de Bar...
Gewoon babbelen over nutteloze dingen. |
Citaat:
|
geen last van
|
het kan zijn dat je lucide dromen hebt, zodat je weet dat je droomt en dat je de dingen in je droom ook ziet als je wakker word, of ze zijn gewoon zo heftig dat ze net echt lijken, gewoon goed en diep slapen, dan moet je der geen last van hebben
|
Citaat:
|
zover ik me dromen al onthou heb ik er geen last van...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.