Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   krijgen jullie iets als jullie niet gaan roken? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29238)

Rijntje 4 April 2003 22:56

krijgen jullie iets als jullie niet gaan roken?

ik krijg bijv van me oma en opa 500 euro als ik 18 ben en nog eens 500 als ik 21 ben (best niet moeilijk want ik ben dr zwaar alergies voor:p)

maar hebben jullie ook afspraken dr over?

redman 4 April 2003 22:57

ik krijg me rijbewijs nog een reden om het stiekem te doen ;)

Mliekje 4 April 2003 22:58

van mijn daddy mijn rijbewijs:) terwijl hij zelf hardstikke veel rookt:?

BlueWolf 4 April 2003 22:58

Ik krijg helemaal niks :|

Banaan 4 April 2003 22:58

ze mogen lachen alsik dood ga

das bij de afspraak

Mliekje 4 April 2003 22:58

Citaat:

Originally posted by redman
ik krijg me rijbewijs nog een reden om het stiekem te doen ;)
whaha, volgens mij gebruiken echt alle ouder dat:)

The6thgate 4 April 2003 22:58

ik zou geloof ik ook iets van 500 krijgen, maar dat is er n beetje bij ingeschoten. naja k heb mn rijbewijs betaald gekregen dus ik klaag nie:p
maar ik zou toch niet gaan roken, of ik nou geld krijg of zelfs kwijtraak:z

Kampie 4 April 2003 22:59

minder vieze longen :yes:

Rijntje 4 April 2003 23:01

kuch kuch

Banaan 4 April 2003 23:01

ik rook ze niet

ik eet ze 8-)

Mliekje 4 April 2003 23:02

Citaat:

Originally posted by Sick-Dude
ik rook ze niet

ik eet ze 8-)

whaha:D

Bazzemans 4 April 2003 23:04

Ik had geloof ik toen een contractje gesloten voor 200 gulden (!), maar ik krijg mijn rijbewijs netjes van mijn ouders dus ik klaag nergens over.

Irene!!!! 5 April 2003 01:22

ik krijg ook 500 euro.. maar mn moeder rookt en k vind t stinken dus ik zou dr toch niet aan beginnen.. :)

Nightwolf 5 April 2003 02:29

Citaat:

Originally posted by BlueWolf
Ik krijg helemaal niks :|

Clauw 5 April 2003 06:47

ik krijg mn rijbewijs van mn ouders ( moet ik het wel in 1 keer halen) :), hebben we afgesproken toen ik 10 was ofzo

biffyclyro 5 April 2003 07:13

ik krijg niks, vind zoiets echt dikke onzin

Miss_Sweetgirl 5 April 2003 07:33

als ik 16 ben een scooter en als ik 18 ben me rijbewijs:yes: maar als ik wel ga roken moet ik allebei terug betalen8)

Headliner 5 April 2003 08:34

niks :no: :no:

Stevie 5 April 2003 08:49

Citaat:

Originally posted by Mliekje
van mijn daddy mijn rijbewijs:)

Dimas 5 April 2003 08:58

heh, heb ik al verspilt, dus niks

xlizzx 5 April 2003 10:02

rijbewijs...

Eelcotje 5 April 2003 10:08

Re: krijgen jullie iets als jullie niet gaan roken?

Citaat:

Originally posted by Rijntje
ik krijg bijv van me oma en opa 500 euro als ik 18 ben en nog eens 500 als ik 21 ben (best niet moeilijk want ik ben dr zwaar alergies voor:p)

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
rijbewijs...
:huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :[ :[ :[ :[ :[

ssssjeeeeezus.... wat fucking veel...

Ik krijg een schouderklopje want ze weten toch dat ik niet ga roken!

FunFair 5 April 2003 10:10

mijn ouders achtten dat ik verstandig genoeg ben om niet te gaan roken, dus gaan ze er ook geen beloning aanhangen...

eclipse 5 April 2003 10:17

Ik zou me rijbewijs krijgen, ben gestopt krijg hem nou als nog. Aleen heb het nie veel nut want hij word bij mij waarschijnlijk toch door de konigin betaald:)

FiZz 5 April 2003 10:17

Nou ja... Beloning...

Ik krijg dus me rijbewijs, maar me ouders willen gewoon niet dat ik me lichaam ga vergiftigen met die troep.

Maar mijn ouders zien het ook als een goed excuss om mij zomaar mij rijbewijs te geven :)

Blossom 5 April 2003 10:21

een ietsjes langer leven :+

Karliene 5 April 2003 10:25

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
Helemaal mee eens :yes:

Mijn ouders hebben niet zo'n gelegenheid nodig om mij in de watten te leggen.. :love: :d

PFP 5 April 2003 10:53

Citaat:

Originally posted by FunFair
mijn ouders achtten dat ik verstandig genoeg ben om niet te gaan roken, dus gaan ze er ook geen beloning aanhangen...
idd, ik vind het zielig dat sommige een beloning nodig hebben

Nightwolf 5 April 2003 11:05

Citaat:

Originally posted by Clauw
ik krijg mn rijbewijs van mn ouders ( moet ik het wel in 1 keer halen) :), hebben we afgesproken toen ik 10 was ofzo
euh ik dacht dat je m al had? :? :?

Bobba. 5 April 2003 11:29

Citaat:

Originally posted by x-lizz-x
rijbewijs...
Wat je dus nu al niet meer zult krijgen ... t staat zelfs op foto :yes:

xlizzx 5 April 2003 11:30

Citaat:

Originally posted by Ruffryder
Wat je dus nu al niet meer zult krijgen ... t staat zelfs op foto :yes:
vandaar de puntjes

Helenaa 5 April 2003 11:51

mijn moeder zegt: of je nou wel of niet gaat roken, dat rijbewijs krijg je tog wel, ze weet ook dat ik rook, ze vind het mijn eigen keuze, maar het mag niet in huis

bruggi 5 April 2003 12:00

Citaat:

Originally posted by biffyclyro
idd... echt belachelijk dat je daar iets voor moet krijgen... tis toch gewoon je eigen gezondheid enzo...
mn ouders weten trouwens toch wel dat ik niet rook en waarom niet, ze zouden wel gek zijn me daar iets voor te gaan geven

bruggi 5 April 2003 12:02

Citaat:

Originally posted by FunFair
das beter geformuleerd:) idd.

Karma-Killer 5 April 2003 12:03

Ik krijg ook niks..is toch m'n eigen verantwoordelijkheid

Plankje 5 April 2003 12:22

neh nie echt

MarkNMGN 5 April 2003 12:26

me rijbewijs maarja die krijg ik toch wel...

Queenie 5 April 2003 12:39

Neej ikke krijg niks..... En ik vind het idd ook grote onzin.... Is je eigen keus of je wel of niet gaat roken..... Dus ikke heb lekker de helft van mijn rijlessen zelf betaaldO-)

psychobunny 5 April 2003 12:40

Citaat:

Originally posted by PFP

idd, ik vind het zielig dat sommige een beloning nodig hebben

0Vera 5 April 2003 13:07

1 Bijlage(en)
Ik zou mijn rijbewijs krijgen, maar ben nu 18 en rook al 3, 4 jaar ongeveer, en had geen zin om stiekem te doen, tis toch ook raar om al drie jaar te roken stiekem en dan je rijbewijs te krijgen en 'verrassing ik rook nu ineens'. :|

ik heb ook een foto van mij met sig :)

[edit] dat hoofd is van mn laatste ex Arnold :p die rookte als een ketter, nog erger dan ik :p[/edit]

The Phit 5 April 2003 13:09

pff, ik kreeg nix. misschien ben ik daarom mee gaan roken tijdens het uitgaan nadat ik 18 werd. Verslaafd zal ik er toch niet aan worde omdat het gewoon ranzig is, maar tijdens uitgaan is het wel relax en daar doet toch iedereen t en word je toch al smerig van de rook en bier.
O-)

0Vera 5 April 2003 13:13

Citaat:

Originally posted by thePhit
pff, ik kreeg nix. misschien ben ik daarom mee gaan roken tijdens het uitgaan nadat ik 18 werd. Verslaafd zal ik er toch niet aan worde omdat het gewoon ranzig is, maar tijdens uitgaan is het wel relax en daar doet toch iedereen t en word je toch al smerig van de rook en bier.
O-)

whahaha ja, dan kan die rook beter ook van jou zijn ;)

eclipse 5 April 2003 13:14

Citaat:

O-)

Jij bent triest:no:

The Phit 5 April 2003 13:15

Citaat:

Originally posted by eclipse

en jij bent een drabber. :wave:

The6thgate 5 April 2003 13:16

Citaat:

Verslaafd zal ik er toch niet aan worde
dat zegt iedereen die af en toe rookt. en opeens roken ze meer en meer, goh vreemd?

The Phit 5 April 2003 13:18

Citaat:

Originally posted by The6thgate
dat zegt iedereen die af en toe rookt. en opeens roken ze meer en meer, goh vreemd?
ach, doe al 2 jaar t zelfde kerl. en jij kent mij niet hoe kan je dan over iedereen gaan oordelen. :no:

eclipse 5 April 2003 13:20

Citaat:

ach, doe al 2 jaar t zelfde kerl. en jij kent mij niet hoe kan je dan over iedereen gaan oordelen. :no:

:no: :wave:

PFP 5 April 2003 13:20

Citaat:

hij heeft wel een beetje gelijk, Ik ken jou niet maar een vriend van me zei dat hij geen verslaving had maar nu rookt hij bij iedere gelegenheid

0Vera 5 April 2003 13:26

Citaat:

tis wel waar, je kan roken zonder verslaving... ik doe et al heel lang net zo, en ik heb wel periodes gehad dat ik echt verslaafd was, maar toen ben ik langzaam weer gaan minderen en nu rook ik een pakje per week ongeveer. Als het moet kan ik een hele dag zonder (zoals nu, als ik de hele dag thuis zit), dus zeg ni te snel dat je altijd verslaafd wordt...

sommigen kunnen et wel en anderen niet.. maar tis wel waar dat je van een zondagsroker makkelijk een kettingroker kunt worden, verslaafd en al.

[edit]owja: op zich kun je zo'n gelegenheidsroken ook verslaving noemen, want ik kan op zulk soort momenten dus echt niet van de sigaretten afblijven... maar thuis een hele dag zonder nicotine boeit t me echt nie...

Forza_vitess 5 April 2003 13:30

Citaat:

Originally posted by eclipse

eigenlijk zou ik het met je eens moete zijn, Maarja je kan moeilijk iedereen die rookt triest noemen

want iedereen rookt om er bij te horen, stoer te doen, ongeveer 80% begint onder de 16 in de pubertijd, dan raken ze er verslaafd aan, en komen ze er niet meer van af, van The PiT doet is precies het zelfde, beetje roke tijdens uitgaan, stoeren uitstraling(netzoals op die reclame borden van sigarette merken) uitijndelijk zal hij er wel verslaafd aan raken, en meer gaan roken.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:38.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.