![]() |
Zit ik bij die verkiezingen te kijken...
|
43 stemmen:D
de nummer 1 heeft er: 452 |
die nummer 1 is lelijk !!! :kots: :|
edit: ik keek naar die nummer 3, maar die # 1 is veel te jong :rolleyes: |
ehehehehe :)
zalk me ook opgeven? :P heb ik nog iets te doen :) wel stemmen hoor ;) |
Citaat:
|
Die nummer 6:thumbsup: :D
|
zal me niks verbazen hoor
zo ook aangemeld :) |
nu heeft ze er 44 O-)
|
Citaat:
mgoed.. moet je wel ffies lezen wat eronder staat.. het was van een meisje dat ik van i-net ken, ze is echt super lief, en ze had me opgegeven. echt zoo lief wat er onder staat:):) |
Citaat:
|
Tog wel grappig dat je mij herkende.. maaruh.. haar herkende je niet..
http://verkiezingen.leerlingen.com/?...e&jaar=&maand= zij zit ook op dit forum |
Citaat:
*verbaads* Maar wel lief:) |
wie is zij dan? :?
|
Citaat:
|
nee je zei dat ze ook op t forum zit, hoe heet ze hier dan? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh vet :) wist ik nie eens :) cool 8-)
|
45 linnea 8-) en spacey heeft d'r ook 1 bij! :)
|
dis goed voor je zelf vertrouwen he |:( |:(
|
arme jij :thumbsup:
|
Citaat:
Tja.. ik heb mezelf niet opgegeven en ik vond ut wel lief dat ze dat deed voor mij. Maar het maakt me niet uit, Ik ben happy met mezelf om wie ik nu ben, of ik nou op de laatste of de eerste plaats sta. Tuurlijk is het leuk om veel stemmen te krijgen, maar ik ga niet treuren om een laatste plaats:p |
Citaat:
ja maar er zijn toch 43 mense die jou de knapste vonden |
kansloze bedoelingen zeg... |:(
|
I luv you sis, you are the most precious pretty sister in the WHOOOOOOOOOOOOOLE world! :rolleyes: :aai: :*
[edit] sorry I'm chatting.. ontopic: I'll vote for you sweety!! die BrEeZaHsletten bovenaan, daar sta jij toch vet boven, jij hebt tenminste een echte foto waar je TIETEN ni opstaan om aandacht te trekken enzo :) |
Citaat:
en je kan iedereen een stem geven.. Maar wat boeid ut echt? |
Citaat:
dat kan niet eens wat dat ben jij al;):* |
ahhh asjeblieft LINNEA en OVERA, ik begin te :kots: van jullie!! dat geslijm echt niet normaal, en weetje wat het is, het is bewezen dat mensen die zo overdreve aardig tege elkaar doen, eerder uit elkaar doen, je kan beter gewoon normaal doen.
je gaat namelijk dinge van elkaar verwachte, je wilt het namelijk dan vaker horen, en als je het dan ff niet zegt, heb je gelijk zo iets: ben ik niet meer de mooiste zus van de wereld? en dan krijg je irititaties, en voordat je het weet heb je een ruzie die je niet meer oplost! einde vriendschap/relatie/zuster liefde maarja je moet het zelf wete... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ach ze verteld niet het hele verhaal, dat meisje heeft linnea daar op gezet, en heeft der ook gelijk 40 stemme gegeven, anders is het natuurlijk niet "super lief" |
whaha.. lol op dat constante commentaar van jullie
ach ja, nou je krijgt gewoon stemmen, en knap als ze al die stemmen zelf heeft gegeven, mgoed.. laat mij en me zus nou maar lekker klef doen, als je me post niet wil lezen zet je me maar op ignore...:* |
Citaat:
et maakt mij helemaal niet uit dat je klef doet, ik probeer je te helpe, ikbedoel voordat je het weet SPREEK JE JE ZUS NOOIT MEER!! |
Citaat:
en dit is ook maar soms hoor, wij maken net zoals iedereen ook wel us ruzie. Nu wonen we nog samen in een huis, maar we gaan allebei op kamers, en dan zien we elkaar weer minder, en dan houden we denk nog steeds wel contact hoor,, maar ik zal het in me achterhoofd houden en tog bedankt voor de tip:* |
Citaat:
:$ |
Citaat:
van al die kusjes word ik helemaal verlegen:$ |
Citaat:
neuke? |
Citaat:
|
Citaat:
forza&zesde poort: jo en ik weten wanneer t wel kan en wanneer ni en we slijmen echt ni altijd zo, alleen soms moeten we t ff zeggen, en nu had ik dus zo'n ingeving... ik zal t echt ni zo vaak doen hoor :* |
Citaat:
ik moest werken, je hoort van me als ik zin heb |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb geen foto ingestuurd... dat heeft n vriendin van me gedaan... kreeg n meeltje van dr dat ze me opgegeven heeft... dus als je het zo bekijkt is het wel lief jah...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.