Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Liefde & Relaties (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   wat moet ik doen ?? (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=29275)

lou 6 April 2003 00:15

wat moet ik doen ??

Dit is de 2e keer ofzo dat ik op dit forum kom , maar ik weet niet wat ik moet doen .Het zit zo , Ongeveer een uur geleden van nu , was ik op een verjaardag . Ik moest mee, anders was ik wel thuis gebleven ( Jeweetwel , zo'n boring familie verjaardag ) Ik zat de hele tijd met me kleine neefje op zijn kamer te vervelen . Een tijdje later kwam me kleine nichtje , met een meisjes naar binnem . Me nichtje ging gelijk helemaal wild doen ( ze heeft ADHD ofzo ) en dat meisje ging lachen enzo . Wat later ging dat meisje steeds vragen stellen , werd steeds intimeer ( Met die K*T NEEFJE EN NICHTJE ERBIJ :[ )Ze deed steeds closer, en ga steeds kleine hintjes ( stupid me kreeg dat veels telaat door :[ )Zoals dat ik mijn hoofd op haar been moest leggen en ze zei ongeveer wel 100 keer dat ze het koud had. ( ik zei 100 keer dat ik het warm had :+ ) Op een gegeven moment werd ik me nichtje een beetje erg zat en ging ik opstaan en dat meisje vroeg of ik naast haar kwam zitten . Ik dat doen en zei ging toen met haar hande over me rug heen en ik streelde haar een beetje . Maar me nichtje zat GVD steeds op me schoot :[ en ik kon haar er niet afkrijgen. We probeerden haar steeds weg te krijgen door te zeggen dat ze naar bed moest enzo , maar het lukte niet . Zei gaf steeds seintjes enzo , maar ik kon haar uiteindelijk niet wegkrijgen en ik moest gaan :[ . Maar nu ben ik denk ik verliefd ofzo op haar en ik weet maar 2 dingen van haar .( haar naam en leeftijd ) En ik zou haar echt heel erg graag weer een keer willen zien , maar ik weet haar adres ofzo niet en ik kan moeilijk vragen aan me neefje ofzo waar ze woont ( Ik word dan jarenlang geteisterd door zijn gezeik :x ) , Weet iemand wat ik moet doen ??!!

lou 6 April 2003 00:15

Nu ik het doorlees zit er misschien wat nutteloze info in , maar het lucht eigenlijk ook een beetje op :)

Nightwolf 6 April 2003 00:49

aan die moeder/vader van je neefje en nichtje vragen? :? t adres dan :+

lou 6 April 2003 11:29

Dan krijg ik gezeik van hun van : hoe gaat het met haar bla bla :+ en zulke dingen daar kan ik echt niet tegen :rolleyes: . Maar ik ben er achter gekomen dat iemand uit mijn oude klas haar wel kent . Alleen we mochten elkaar nooit, dus nu moet ik zorgen dat ze mij mag en dat ik dat adres van dat meisje krijg O-)

PFP 6 April 2003 12:30

beetje raar verhaal eigenlijk :{

psychobunny 6 April 2003 12:44

gewoon niet aantrekken en aan je neefje/nichtje adres vragen :)

lou 6 April 2003 17:05

Citaat:

beetje raar verhaal eigenlijk
Weet ik . Kan er ook niks aan doen dat het zo is gebeurt ;)

0Vera 6 April 2003 17:09

Citaat:

Originally posted by lou

Weet ik. Kan er ook niks aan doen dat het zo is gebeurd ;)

Toch een leuke manier om iemand te ontmoeten? ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:03.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.