wat moet ik doen ??
Dit is de 2e keer ofzo dat ik op dit forum kom , maar ik weet niet wat ik moet doen .Het zit zo , Ongeveer een uur geleden van nu , was ik op een verjaardag . Ik moest mee, anders was ik wel thuis gebleven ( Jeweetwel , zo'n boring familie verjaardag ) Ik zat de hele tijd met me kleine neefje op zijn kamer te vervelen . Een tijdje later kwam me kleine nichtje , met een meisjes naar binnem . Me nichtje ging gelijk helemaal wild doen ( ze heeft ADHD ofzo ) en dat meisje ging lachen enzo . Wat later ging dat meisje steeds vragen stellen , werd steeds intimeer ( Met die K*T NEEFJE EN NICHTJE ERBIJ :[ )Ze deed steeds closer, en ga steeds kleine hintjes ( stupid me kreeg dat veels telaat door :[ )Zoals dat ik mijn hoofd op haar been moest leggen en ze zei ongeveer wel 100 keer dat ze het koud had. ( ik zei 100 keer dat ik het warm had :+ ) Op een gegeven moment werd ik me nichtje een beetje erg zat en ging ik opstaan en dat meisje vroeg of ik naast haar kwam zitten . Ik dat doen en zei ging toen met haar hande over me rug heen en ik streelde haar een beetje . Maar me nichtje zat GVD steeds op me schoot :[ en ik kon haar er niet afkrijgen. We probeerden haar steeds weg te krijgen door te zeggen dat ze naar bed moest enzo , maar het lukte niet . Zei gaf steeds seintjes enzo , maar ik kon haar uiteindelijk niet wegkrijgen en ik moest gaan :[ . Maar nu ben ik denk ik verliefd ofzo op haar en ik weet maar 2 dingen van haar .( haar naam en leeftijd ) En ik zou haar echt heel erg graag weer een keer willen zien , maar ik weet haar adres ofzo niet en ik kan moeilijk vragen aan me neefje ofzo waar ze woont ( Ik word dan jarenlang geteisterd door zijn gezeik :x ) , Weet iemand wat ik moet doen ??!!
|