![]() |
Vaagste Figuur wat je vanacht tegen kwam
Bij mij een een of andere vage leipo die in de FEBO ff ging relle, hij ging een vrouw lastig vallen dat ze hem geript had en die man zat al onder het bloed en ging vet scheef lope in de febo dus toen besloten wat mensen um de febo uit te zetten en dat was redelijk lachwekkend. Hij liep maar te schreeuwen en te springen, hij was echt knetter gek. En toen ging die verder lopen de zelfde richting als wij op gingen en toen liep die maar te schreeuwen alle buitenlanders het land uit, ik ben volbloed,niet zo een stink surinamer, al die kut marokanan hahahah door het centerum van amsterdam en die buitenlanders lachte um gewoon uit, hahahahah
Moraal van dit Verhaal: Sate Kroket bij Febo in de aanbieding, 50 cent |
hm.. een vriend van me in me dromen die er echt compleet anders uitzag dan normaal.. echt zoooo vaag gewoon...
mgoed. irl verder niemand.. aangezien ik thuis was gebleven |
een paar dronken gasten die aan het fietsen waren. is altijd wel lache
|
Citaat:
|
een of andere vage gast die ineens bij ons kwam dansen:d
|
Die kerl in de spiegel toen ik vannacht thuis kwam ;)
|
Een kerel in een Replay vestje, een spijkerbroek met witte strepen en gaten.
Daaronder Allstars schoenen en de broekspijpen met een touwtje om z'n schoenen vastgemaakt |:( |
een paar kleine venjes die ruzie met me zochten... man ze waren het niet eens waard om aan te kijken
|
trancefreaks die wilde vechte :)
|
uhm ja t was een meisje met lang blond haar, die bij de bishumentest een baka bleek te zijn (en dat klopte heel aardig :p) ow w8 dat was me vriendin op de verjaardag van een andere vriendin ;) Chiara is onwijs debiel en ook superliev (net jo :+ haar incl. ;))
[edit]Baka is idioot in het Japans, en bishumen is een soort alterego idee bij manga enzo, heb je verschillende typejes ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kmoet eerlijk zeggen dat zelfs met de edit ik het nog onbegrijpelijk vind |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat moet met zekerheid de gast zijn die me tegen de grond mepte :+
|
wat is er nou zo moeilijk aan? :?
oke ik was op de verjaardag van een vriendin en we zaten met zn vieren (allemaal vriendinnen) achter de computer een testje te doen wat voor 'bishumen' figuur we waren (vragenlijstje), en toen kwam eruit voor mn vriendin Chiara (lang blond haar net als Jo) dat ze een 'Baka' was, een idioot dus. En dat klopte ;) nou en dat was de vaagste figuur die ik die avond was tegengekomen dus nog vragen? :p |
Citaat:
|
ik denk dak toch ga voor 2 redelijk dronke mensen zonder pinpas :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn moeder, de enige persoon die ik vannacht heb gezien, ze kwam om mijn bed op te maken.. ik was in slaap gevallen met kleren aan, licht aan en onopgemaakt bed
|
Ik kwam thuis
Keek in de spiegel Ja dat was wel zo'n beetje vaagste figuur dat ik die avond tegen kwam:d |
Mezelf...
|
Citaat:
|
Re: Vaagste Figuur wat je vanacht tegen kwam
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.